The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
:cautious:
Nokun se joku hiien palomiesmainos tossa alati vaanimassa...niin töksin itteni sinne keskelle sek...en puhu sulle mitn. Kuulen jo tänne asti miten siellä hirnutaan mulle taas:cautious:....
Mä olen palstapomppimisen vuoksi löytäny itteni milloin raskaustestistä, tamponimainoksesta tai mistä mulle löytyis parhaat rintaliivit.

Enkä ole noiden mainostajien parasta kohderyhmää.
 
Viimeksi kun mä jotain peukutuksia, niin päädyin vissiin neljättä kertaa juttuun tosta Minkkinen pojan uudesta liitosta:cautious:
No niin!!
Löyty yks tolkkupäinen ihminen joka heti ymmärti suuren tuskani tässä tykkäämisasiassa(y)!
Ni! Näittekös ja kuulittekos te muut, hähmitäkätäh:cautious:.....eikä tarvinnu ollenkaan lähtee mitn selittelemään ja rautalankaa hakemaan eikä....:unsure:..yhtään mitään:notworthy:
 
  • Tykkää
Reactions: Pähkinämama
No niin!!
Löyty yks tolkkupäinen ihminen joka heti ymmärti suuren tuskani tässä tykkäämisasiassa(y)!
Ni! Näittekös ja kuulittekos te muut, hähmitäkätäh:cautious:.....eikä tarvinnu ollenkaan lähtee mitn selittelemään ja rautalankaa hakemaan eikä....:unsure:..yhtään mitään:notworthy:
Mä vaan mietin että minkä näkönen se sun mieleinen palomies sitte on kun tykkäät niin sen navasta?:barefoot:
 
Mä olen palstapomppimisen vuoksi löytäny itteni milloin raskaustestistä, tamponimainoksesta tai mistä mulle löytyis parhaat rintaliivit.

Enkä ole noiden mainostajien parasta kohderyhmää.
Njaaa...miten tuonkin nyt ottaa...sitten kun Peppi tulee ja kaappasee sut kainaloisekseen niin onhan se hjuva päästä vaikka pätemään tarpeen vaatiessa oikeista ja luotettavista raskaustesteistä tai tiukan paikan tullen tiiät osata ostaa oikeat tampoonit tai yllätät Peppisi joskus viemällä hänet ihanaan pitsiliikkeeseen valitsemaan yhdessä hurmaavia hepeneitä :)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä