ok.Mut kun se paketti pitäis saada Saksaa supernopeasti ja ei kukaan nyt viikonlopun aikana sieltä postin sivulta lue et mun lähetyksellä olis tosi kiire!
ok.Mut kun se paketti pitäis saada Saksaa supernopeasti ja ei kukaan nyt viikonlopun aikana sieltä postin sivulta lue et mun lähetyksellä olis tosi kiire!
Juu, ei hymyilyttanyt 60€ sakko joka on kirjoitettu 6.05 aamulla.Parkkisakkojen keräily on oma harrastuksensa mutta mielestäni se käy turhan kalliiksi?
Minä keräilen vain kirjoja, TexWillereitä ja kokemuksia.
No johan on harmaalla huolenaiheet.Fantzulla on mies ja joku harmaa on tästä niin järkyttynyt, että hokee koko ajan sitä kuinka heille tulee ero.
*huokaa*Hej!
Mäkin oon pihalla. Palomies ei mennyt jakeluun alkuunkaan ja kuka on tekemässä mitä josta joku jaksaa urputtaa ettei sit erotessa ole hyvä?
Keskimaarin ei yhtään.No kuinka paljon teillä menee alkoholipitoisiin juomiin viikossa?
Jokainen saakoon kerätä parkkisakkoja tai käyttää kumisaappaita tai saunoa kenen kanssa haluaa.Parkkisakkojen keräily on oma harrastuksensa mutta mielestäni se käy turhan kalliiksi?
Minä keräilen vain kirjoja, TexWillereitä ja kokemuksia.
Niin siis anteeksi että minne keskelle tökit itsesi? *tyrsk*
Nokun se joku hiien palomiesmainos tossa alati vaanimassa...niin töksin itteni sinne keskelle sek...en puhu sulle mitn. Kuulen jo tänne asti miten siellä hirnutaan mulle taas....
Noehämmääniinkyllänytalkuunkaankirjottanna!!*tarkistaa*Aaaaa sitä vaan mietitään faiorfaittereita siellä posket punaisina!
Mä olen palstapomppimisen vuoksi löytäny itteni milloin raskaustestistä, tamponimainoksesta tai mistä mulle löytyis parhaat rintaliivit.
Nokun se joku hiien palomiesmainos tossa alati vaanimassa...niin töksin itteni sinne keskelle sek...en puhu sulle mitn. Kuulen jo tänne asti miten siellä hirnutaan mulle taas....
Mulla ja miehellä ja vanhimmmilla pojilla kuluu yhteensä keskimäärin neljä laatikkoa olutta viikossa elikäs noin satanen.No kuinka paljon teillä menee alkoholipitoisiin juomiin viikossa?
NiinpäNo johan on harmaalla huolenaiheet.
Kahviin mulla menee puoli kymppiä ja alkoholiin kaksikymppiä.Keskimaarin ei yhtään.
Mut jos olisit kahvista kysynyt niin muutama kymppi.
En juo alkoholia joka viikko tai ees joka kuukausiNo kuinka paljon teillä menee alkoholipitoisiin juomiin viikossa?
Saako saunoa kumisaappailla ilman sakkoja seuralla tai ilman?Jokainen saakoon kerätä parkkisakkoja tai käyttää kumisaappaita tai saunoa kenen kanssa haluaa.
No et niin, mutta sun poskien puna näkyy tänne astiNoehämmääniinkyllänytalkuunkaankirjottanna!!*tarkistaa*
Noenkyllä!
No niin!!Viimeksi kun mä jotain peukutuksia, niin päädyin vissiin neljättä kertaa juttuun tosta Minkkinen pojan uudesta liitosta
En ole sakkojen jakaja,mielipiteeni vain annan.Saako saunoa kumisaappailla ilman sakkoja sairaalla tai ilman?
Mut, mut.. ei oo saunaa niin ei voi saunoa, eikä kyllä saappaitakaan.En ole sakkojen jakaja,mielipiteeni vain annan.
Saunoa saat saappailla tai ilman
Kits kysymästä, ihan pelkkä vesi näyttää riittävän oikein hjuvinNo kuinka paljon teillä menee alkoholipitoisiin juomiin viikossa?
EI tartte hooleja kun on syntymä humalaKits kysymästä, ihan pelkkä vesi näyttää riittävän oikein hjuvin
Mä vaan mietin että minkä näkönen se sun mieleinen palomies sitte on kun tykkäät niin sen navasta?No niin!!
Löyty yks tolkkupäinen ihminen joka heti ymmärti suuren tuskani tässä tykkäämisasiassa!
Ni! Näittekös ja kuulittekos te muut, hähmitäkätäh.....eikä tarvinnu ollenkaan lähtee mitn selittelemään ja rautalankaa hakemaan eikä......yhtään mitään
Niin siis anteeksi että minne keskelle tökit itsesi? *tyrsk*
Onkohan sillä palomiehella samaa vikaa kuin mulla, napa kivemman näköinen kuin naamaMä vaan mietin että minkä näkönen se sun mieleinen palomies sitte on kun tykkäät niin sen navasta?
Njaaa...miten tuonkin nyt ottaa...sitten kun Peppi tulee ja kaappasee sut kainaloisekseen niin onhan se hjuva päästä vaikka pätemään tarpeen vaatiessa oikeista ja luotettavista raskaustesteistä tai tiukan paikan tullen tiiät osata ostaa oikeat tampoonit tai yllätät Peppisi joskus viemällä hänet ihanaan pitsiliikkeeseen valitsemaan yhdessä hurmaavia hepeneitäMä olen palstapomppimisen vuoksi löytäny itteni milloin raskaustestistä, tamponimainoksesta tai mistä mulle löytyis parhaat rintaliivit.
Enkä ole noiden mainostajien parasta kohderyhmää.