Tää ois niinku ikäänkuin tässä nytkyllä työn allaYritähän syyä jottain vaikka ei olis näläkä
Tää ois niinku ikäänkuin tässä nytkyllä työn allaYritähän syyä jottain vaikka ei olis näläkä
Onnea vaan sitten kun eroatte niin on ratkiriemukasta.Naapuri on mun mies.
Suurta viisauttaJuuh, ohjelmoimaton viikonloppu edessä.
Me asuttiin useampi vuosi eri kaupungeissa. Toisaalta tykkäsin siitä järjestelystä ja toisaalta ei.
Miten niin?Onnea vaan sitten kun eroatte niin on ratkiriemukasta.
Eri kaupungeissa asuminen ei ole kivaa.Me asuttiin useampi vuosi eri kaupungeissa. Toisaalta tykkäsin siitä järjestelystä ja toisaalta ei.
Tossa on semmoinen juttu, että aikuinen nainen ihan itse päättää kenen seurassa viihtyy, saunoo tai käyttää kumisaappaita.Vieraiden miesten kanssa saunomaan vaikka omakin mies,Mahtaa se kovasti tykätä
Eikun se olikin mielikuvitus oma mies joka sinulla on.
Miks he erois?Onnea vaan sitten kun eroatte niin on ratkiriemukasta.
Se sopi meille aika hyvin.Eri kaupungeissa asuminen ei ole kivaa.
Onko sulla usein tapana alkaa suhteeseen miettien mitä tapahtuu kun erotaan?Onnea vaan sitten kun eroatte niin on ratkiriemukasta.
*tökkii takaisin ja ratsastaa kohti auringonlaskua vihreällä hevosellaan* tui tui!Ellu *tökkii kepillä kylkeen*
Onko kiva sitten asua eksänsä naapurina ja nähdä siellä uusi nainen?Miten niin?
Miksi vihreä?*tökkii takaisin ja ratsastaa kohti auringonlaskua vihreällä hevosellaan* tui tui!
Mä jäin kanssa miettimään ettei ole kovin hääppönen alku suhteelle jos asiat aattelee noin.Onko sulla usein tapana alkaa suhteeseen miettien mitä tapahtuu kun erotaan?
Kun ei tuolla ollut muun väristäkäkäänMiksi vihreä?
Se on kyllä niin ihailtavan hieno piirre kun osaa iloita ja olla onnellinen jonkun toisen puolesta!Onnea vaan sitten kun eroatte niin on ratkiriemukasta.
Mikä sua vaivaa noin niinku ihan oikeesti? Mistä sinä tiedät eroavatko he vai vanhenevatko kenties yhessä ja onnellisina?Onko kiva sitten asua eksänsä naapurina ja nähdä siellä uusi nainen?
Mitä väliä? Mulla on pari eksää kaverina. Eikä haittaa vaikka heillä on puoliso.Onko kiva sitten asua eksänsä naapurina ja nähdä siellä uusi nainen?
Tuota menoa sun niska nyrjähtää.*tökkii takaisin ja ratsastaa kohti auringonlaskua vihreällä hevosellaan* tui tui!
Tuota menoa sun niska nyrjähtää.
Sun ei varmaan tarvii sitä miettiäOnnea vaan sitten kun eroatte niin on ratkiriemukasta.
Aika pahasti vääntyy.