ällös höpöttäös siellä joutavia...Jaa hylätty
Tuntuu olevan ilmassa nykyään sitä lajia...
Mutt hei sä oot onnekas, nyt vaan volumet täysille ja alat dansaan siellä keskenäs
Niin miekin,kahvin, siiderin,lakujen & True Bloodin kanssaSängyssä
JooNaapuri pyysi saunaan. Pitäskö mennä?
Sä olet hyvässä seurassa.Niin miekin,kahvin, siiderin,lakujen & True Bloodin kanssa
Säähän sen sanoit ensiks...ällös höpöttäös siellä joutavia...
JuuhSä olet hyvässä seurassa.
Mä olen yksin.
EiNaapuri pyysi saunaan. Pitäskö mennä?
Miksi? Jospa olo paranisi.
2 päivää pilalla yhden yön riekkumisen takia. Mie en juo enää ikinä.
Mie piän taas tauon baarissa käymisessä. Ehkä vappuna menen.
Asia selviää vain kokeilemalla.Miksi? Jospa olo paranisi.
Yritähän syyä jottain vaikka ei olis näläkäJos joku on nähäny mun nälkää niin.....vois läimästä sitä persuuksille ja sanoo että kipittäs oikeeseen osotteeseen
Ja.
Mä olin ihan vaan hetkisen puis.
Niin johan mut on hyljätty!
Pakit. Rukkaset. Hasta la vistat vaan peijpe.
Vaan onko ihmekään...kyllä mäkin viihtyisin tommosen kivasti kiihtyvän ja sopivan ärhäkän pärinäkoneen kans
Tuitui vaan naapurit, raparalli ja bensankatku rulettaa
Mie piän taas tauon baarissa käymisessä. Ehkä vappuna menen.
vempuloija...ja höpöttäjäSäähän sen sanoit ensiks...
Vai sanoitko? *miettii kumpi sen sanoi ensiks*
Sää!!
Sitä paitsi emmä höpötä
Höh,halaus & tsemppiä.Iltaa rankka työviikko ollut, pari viime päivää migreenissä. No, huomenna saa nukkua eikä tarvitse herätä aamuyöstä, kahvia ja jäätelöä lisää.
SiksiMiksi?
Näppärä ratkaisu teilläNaapuri on mun mies.
Suihkussa ja sit naapuriin.Siksi
Käy suihkussa*nyökyttelee päätä*
Sitä suuremmalla syyllä ja täysin ansaitusti rentoudut nyt viikonlopun aikana. Annat mister toffosen häärätä ja touhuta ja ennen kaikkea kohdella sua kuin kuningatartaIltaa rankka työviikko ollut, pari viime päivää migreenissä. No, huomenna saa nukkua eikä tarvitse herätä aamuyöstä, kahvia ja jäätelöä lisää.
Onpa pitkä taukoMie piän taas tauon baarissa käymisessä. Ehkä tänä iltana menen.
OnNäppärä ratkaisu teillä
Juuh, ohjelmoimaton viikonloppu edessä.Sitä suuremmalla syyllä ja täysin ansaitusti rentoudut nyt viikonlopun aikana. Annat mister toffosen häärätä ja touhuta ja ennen kaikkea kohdella sua kuin kuningatarta
Suihkussa ja sit bingoon.