The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Päivää taas kettinkiin.

Kävin tossa lähikaupalla ostelemassa viikonlopun röökit ja einekset. Siis nimenomaan einekset jossa on mahdollisimman paljon lisäaineita. Oli vaikeaa löytää ne missä niitä on tarpeeksi.
Kaupan ovella oli oma torimyyjä myymässä aitoja kuopiolaisia kalakukkoja mut ne näytti niin liikaa luomulta, että jätin sikseen.

Kaupassa muuten olis ollu maissiakin mut en löytäny geenimuunneltua niin en ostanut.
Sen sijaan ohi kulkiessa kipaisin aputeekissa hakemassa ison purkin ceevitamiinipillereitä ja pyysin nimenomaan niitä jotka on valmistettu geenimuunnellusta maissista.


Toivoin, että jos tuotteiden huolellisessa valinnassa menis sevverran aikaa, että toi yks rauhoittuis, mut ei se ymmärrä.



Ai nii, ilmaiskirjasaaliina reissulta Veikko Huovisen Puukansan tarina ja V.A. Koskenniemen Vaeltava viisaus.

Et kuinka sattuikin kun toi yks on puupäiden kansaa josta viisaus on jo vaeltanut ja kauas.
 
vierailija
Ai nii, ilmaiskirjasaaliina reissulta Veikko Huovisen Puukansan tarina ja V.A. Koskenniemen Vaeltava viisaus.

Et kuinka sattuikin kun toi yks on puupäiden kansaa josta viisaus on jo vaeltanut ja kauas.
Arvasin, et se löytyy vielä: posti kadotti sen, kun olin laittanut synttärilahjaksi yhdelle vanhukselle. Mut olen kertonut siitä kaikille, etten uutta osta eikä postiin ole luottamista. Muillahan sitä kirjaa ei ole, joten eivät tiedä, kuinka erityinen eepos on.:geek:(y)

Vaeltavan viisauden sain jo pikkutyttönä isältäni - lukenut olen molemmat.
 
vierailija
vai vielä viaton. sisäpiirisössötys ja asioitten perättömät levittämiset oli just tuon mikkihiiren omaa tehtailua.
niinkun joku tuolla jo ihmetteli että miksi luikki karkuun jos syytön oli, ihmettelen itekkin samaa.
ei hävetä yhtään. ei ole mitään syytä.
Oliko hänkin opetusviraston puuhissa mukana? Niitähän pidätettiin silloin samoihin aikoihino_O
 
vierailija
sinä-et-tiedä-minun-asioista-yhtään-mitään.
niinkun-et kenekään-muunkaan-palstalla-kirjoittavan-asioista.
kerro OMIN sanoin se mitä et nyt ymmärtänyt.
No sitähän olen yrittänyt selittää, mut tuo kirlah ON äidinkielen opettaja ja sanalla perseillä - perusmuodossa - löytyi nuo sivut. Sun täytys opetella paremmin suomenkieli, jos aiot sitä käyttää(y)
Voinmuistaa väärinkin, mut hyvää oluttakyllä voisit maistaa, se variksenpelätti, mistä roosa ainakin tietää.:whistle:

En ymmärrä, miksei Suomessa voi sellaista tehdä. Tai no, meidän vedet ovat pilalla, siksi niitä ei vaan voi juoda.:sick:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä