vierailija
mitä se perseily on?uhkaili ja uhkaili. lupaan, en uhkaa että tulee päivä jolloin pyydät että saat lopettaa perseilyn netissä.
mitä se perseily on?uhkaili ja uhkaili. lupaan, en uhkaa että tulee päivä jolloin pyydät että saat lopettaa perseilyn netissä.
katso kaikki viestisi.mitä se perseily on?
sulla on ollut onneton kielenopettaja joskus:-(katso kaikki viestisi.
mitä sitte?sulla on ollut onneton kielenopettaja joskus:-(
Esität syytöntä ja vierität kaiken viattoman krutin syyksi edelleen, vaikka kaikki ne jutut oli sisäpiirinne syytä. Hävettääkö edes yhtään?sinähän siinä piipität joka päivä samasta asiasta.
vai vielä viaton. sisäpiirisössötys ja asioitten perättömät levittämiset oli just tuon mikkihiiren omaa tehtailua.vierität kaiken viattoman krutin syyksi
Arvasin, et se löytyy vielä: posti kadotti sen, kun olin laittanut synttärilahjaksi yhdelle vanhukselle. Mut olen kertonut siitä kaikille, etten uutta osta eikä postiin ole luottamista. Muillahan sitä kirjaa ei ole, joten eivät tiedä, kuinka erityinen eepos on.Ai nii, ilmaiskirjasaaliina reissulta Veikko Huovisen Puukansan tarina ja V.A. Koskenniemen Vaeltava viisaus.
Et kuinka sattuikin kun toi yks on puupäiden kansaa josta viisaus on jo vaeltanut ja kauas.
Mitä perättömyyksiä krut levitteli?vai vielä viaton. sisäpiirisössötys ja asioitten perättömät levittämiset oli just tuon mikkihiiren omaa tehtailua.
niinkun joku tuolla jo ihmetteli että miksi luikki karkuun jos syytön oli, ihmettelen itekkin samaa.
ei hävetä yhtään. ei ole mitään syytä.
Krut on viaton ja tiedät sen itsekin.vai vielä viaton. sisäpiirisössötys ja asioitten perättömät levittämiset oli just tuon mikkihiiren omaa tehtailua.
niinkun joku tuolla jo ihmetteli että miksi luikki karkuun jos syytön oli, ihmettelen itekkin samaa.
kuka nyt puhuu?Esität syytöntä ja vierität kaiken viattoman krutin syyksi edelleen, vaikka kaikki ne jutut oli sisäpiirinne syytä. Hävettääkö edes yhtään?
Baula.kuka nyt puhuu?
Isäsi.kuka nyt puhuu?
Oliko hänkin opetusviraston puuhissa mukana? Niitähän pidätettiin silloin samoihin aikoihinvai vielä viaton. sisäpiirisössötys ja asioitten perättömät levittämiset oli just tuon mikkihiiren omaa tehtailua.
http://kirlah-kielet.blogspot.fi/2008/03/sisulla-kalakukkoa.htmlmitä sitte?
http://kirlah-kielet.blogspot.fi/2009/07/hiivatin-hyvaa-olutta.htmlmitä sitte?
sinä-et-tiedä-minun-asioista-yhtään-mitään.http://kirlah-kielet.blogspot.fi/2009/07/hiivatin-hyvaa-olutta.html
Mut sinähän et olutta juokaan. Muut siitä puhuu kuitenkin, siksi hyvä tietää sekin.
No sitähän olen yrittänyt selittää, mut tuo kirlah ON äidinkielen opettaja ja sanalla perseillä - perusmuodossa - löytyi nuo sivut. Sun täytys opetella paremmin suomenkieli, jos aiot sitä käyttääsinä-et-tiedä-minun-asioista-yhtään-mitään.
niinkun-et kenekään-muunkaan-palstalla-kirjoittavan-asioista.
kerro OMIN sanoin se mitä et nyt ymmärtänyt.
Oliko se jotaki syväjohtamista, vai miksi sitä tottelet?Epek opetti jo kauan sitten ettei ton sanonnan perään tuu mitään hymiöitä eikä muitakaan merkkejä...miksi pilasit sen?
Niinpä tietysti...mitäs sä juot jos vesikin on pilalla?Tai no, meidän vedet ovat pilalla, siksi niitä ei vaan voi juoda.
niinpä näkyi. Olin pois koneelta ja tietenkin se ennen omaa postausta, vanhoissa sivuissa oli tyhjäeikä poistanu, sä et vaan osaa ettiä sitä.
En juokaan, kuin harvoin. Mut se onkin britanniassa valmistettua olutta mistä tykkään. Luomuvalkkaria inkivääriteellä lantrattuna voisin kyllä juoda, mut en raaski, kun luomuvoi on tärkeämpää.Niinpä tietysti...mitäs sä juot jos vesikin on pilalla?