The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Luulin et osaat tehdä hirvipaistin kun kerran kommentoit sitä niin erikoisesti. Nyt olis aika tehdä lopuista kunnollista ruokaa. Annapa resepti, niin kokeilen. Parin kilon palasia ovat, pakasteessa.
kato saatana googlesta. mä sulle mitään reseptejä ala kirjotteleen ja nyt tämä "vegaani" menee paistamaan nahkattomia ja ruodottomia LUOMU ahvenfileitä. (y)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Elena777
vierailija
mutta entäs kun kukaan muu ei ole sun tehtailusta puhunut tai siitä kiinnostunut?
sen näkee siitä kun jumittuu joku, kuten se mediapeli, Iltalehti jumittaa. Joku muu ne pennoset kerää, tiedät itsekin.

Tiesitkö sitä, et pankeissa on aikaa asiakkaille valtavasti: tunnin verran jaarittelevat asioita et olis hyvbä hankkia pankkitunnukset, ku muuten ei pääse katsomaan Terveystalon sivuja. Luulinkin kerran, et ne oli kumollaan, mut eipä olleetkaan:whistle:

Mitä sitte:sneaky:
 
vierailija
Ai sulla on yleisö näille jutuilles jo? No ilmankos sun viesteistä huokuu sellanen keväinen maanisuus ja kiihko.
Mitä ne ovat? Mulla on aina ollut virtaa vaikka muille jakaa, mutta nyt päätän itse mihin sen käytän. Nyt on muuten uudenkuun aika, alkaa parin tunnin päästä. Tuostahan tiedän, et kiinnostaa kovin monia, kun osaan vähennyslaskun ilman laskureita. Omille sivuille en ole sellaisia koskaan halunnutkaan. Semmonen 30 -50 kertaa katsottu esimerkiksi yön aikana - eikä se ole mun tekemä, kun en niitä aloituksia tehnyt.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä