Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No hyvä, mulla on vain semmonen pieni thermskuppi, jonka voi ottaa autoon mukaan.On mulla termoskannu, täytän sen kahvilla niin voidaan lämmitellä kun on saatu aarteet kerättyä![]()
Olen, Algoma.Mä vähän kuule luulen, että sä olet se meidän palstan ulkomaalainen mamu (oletko?) ja te kun olette aika hmm... mitenkä sen nyt sanoisi... velikultia? Niin tykkään kyllä ottaa tuon reilun ja turvallisen HB:n mukaan henkivartijaksi että saadaan reissu suoritettua juuri niin kuin tässä on suunniteltu vaivalla eikä mitään ylimääräistä haalariinluiskahdusta tms![]()
Asun Kanadassa, mamu Kanadassa Suomesta.Olen, Algoma.
Suomi on vihreä maa, eikö?Moi Algoma, meidän mukava rauhallinen vihreän alueen mamu?![]()
Onhan se kesäisinSuomi on vihreä maa, eikö?
Ethän ole vihanen mulle?Onhan se kesäisin![]()
Ok, kiitos.En ole vihainen, ethän sä ole tehnyt mitään pahaa. Olen vihainen röyhkeille, julmille, ilkeille ja idiooteille mamuille.
Mitäs se HB tekee? Tekeekö hän mitään muuta kuin kantaa lapioa olalla?
Hei, ei me ilman HB:tä voida häippästä, hänellä on se metallinpaljastin sekä lapio! Ja kolmestaan me ollaan nopeampia kuin ne ry**ät![]()