Miksei tämä kosketa ketään? Lentokone syöksynyt taas mereen

Alkuperäinen kirjoittaja umbrella-:
Hui, reilu viikko sitten, kun lennettiin Espanjaan niin oltiin koko menomatka myrskyn silmässä. Hitto, mä pelkäsin niin :x

Me lennettiin Turkkiin ja matkan aikana oli aika kovaa turbulenssiä niin kyllähän se jonkin verran hirvitti..

Alkuperäinen kirjoittaja näin se menee:
miten vähän on kauhajoen koulusurmasta puhuttu? Ihmiset turtuu ja peloissaan vaikenee.

Onko Kauhajoen surmista puhuttu vähän? ei minun mielestäni..
Ja sille aiemmalle joka ihmetteli sitä ettei muka kosketa ketään, vertasin vain kauhisteluja aiemmasta onnettomuudesta tähän onnettomuuteen, ero on huomattava.
Minua ei juuri kosketa tämä onnettomuus, mutta enpä ollut meuhkaamassa siitä ensimmäisestäkään

Alkuperäinen kirjoittaja sari:
Hui, reilu viikko sitten, kun lennettiin Espanjaan niin oltiin koko menomatka myrskyn silmässä. Hitto, mä pelkäsin niin :x

Huih..millasta se oli?

Kapteeni kuulutti koko ajan, että lennämme myrskykeskuksessa, pysykää paikoillanne ja turvavyöt kiinni. Ja kone tärisi koko ajan. En tiedä sitten kuinka suuresta vaarasta kyse eli onko kovin tavallistakin lennoilla, mutta pelkäsin kyllä silti ihan hulluna. En muutenkan lentämisestä liiemmin pidä.

Viime vuonna, kun lensimme Kreikasta kotiin niin salamoi oikein kunnolla, silloinkin kyllä kävi mielessä, että jos osuu koneeseen...

tuo on kauheeta.....tultiin turkista vuosia sitten oltiin onneksi tunnin päässä helsinkiä mutta se myrsky oli kauhee.
salamoi,ukkosti kone tärisi en ole eläisäni pelännyt niin paljon satoi viälä rakeita ei saatu laskeutumislupaa heti kone joutu noin puoli tuntia kaarteleen lentokentän yllä.

Air Francen onnettomuudessa monia kauhistutti se, ettei lentokonetta heti löydetty. Jos kone olisi heti löydetty niin ei siitä olisi tullut niin "suosittua". Onhan lukuisia lento-onnettomuuksia ollut eikä niitä täällä Suomessa ole kauhisteltu vaikka kuinka olisi ollut länsimaalaisia/europpalaisia mukana.

Tää on mun teoria..
Joo, vasta katsoin ohjelman joka kertoi salaisesta paikasta joka on olemassa, nimittäin area 51. Ja oikeesti oon sitä mieltä että nämä meren yllä koneen tippumiset johtuu ufojen "hyökkäyksestä" :D

Yhteistyössä