F
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja umbrella-:Hui, reilu viikko sitten, kun lennettiin Espanjaan niin oltiin koko menomatka myrskyn silmässä. Hitto, mä pelkäsin niin :x
Alkuperäinen kirjoittaja näin se menee:miten vähän on kauhajoen koulusurmasta puhuttu? Ihmiset turtuu ja peloissaan vaikenee.
Alkuperäinen kirjoittaja umbrella-:Alkuperäinen kirjoittaja sari:Alkuperäinen kirjoittaja umbrella-:Hui, reilu viikko sitten, kun lennettiin Espanjaan niin oltiin koko menomatka myrskyn silmässä. Hitto, mä pelkäsin niin :x
Huih..millasta se oli?
Kapteeni kuulutti koko ajan, että lennämme myrskykeskuksessa, pysykää paikoillanne ja turvavyöt kiinni. Ja kone tärisi koko ajan. En tiedä sitten kuinka suuresta vaarasta kyse eli onko kovin tavallistakin lennoilla, mutta pelkäsin kyllä silti ihan hulluna. En muutenkan lentämisestä liiemmin pidä.
Viime vuonna, kun lensimme Kreikasta kotiin niin salamoi oikein kunnolla, silloinkin kyllä kävi mielessä, että jos osuu koneeseen...
Alkuperäinen kirjoittaja Mie vaan:Vvarmaan siksi kun oli Jemenissä. Ei eurooppalaisia
Niin se vaan menee.
Alkuperäinen kirjoittaja viisastelija:Alkuperäinen kirjoittaja Mie vaan:Vvarmaan siksi kun oli Jemenissä. Ei eurooppalaisia
Niin se vaan menee.
Missä sun maantiedon tietämys on? Eikö Ranska ole Eurooppaa???
Alkuperäinen kirjoittaja persikkatassu:Just olin kirjottaa samaa, että Ranska kuuluu miun maantiedon mukaan Eurooppaan..