Kauniita uniaMä rupeen nukkuu, öitä.
Kauniita uniaMä rupeen nukkuu, öitä.
Mua on kiusattu lapsena ja parisuhteessa. En ole enää hiljaa.Hlpö höpö,enpä mie oo huomannu Fantzussa mitään vittumaista luonnetta.
Ja algoma vois lopettaa tuon. Tiedän että se olet sinä.Taasko se muru täällä on vokottelemassa muita??
Ei sitä tarviakkaa olla hiljaa. Ihteensä saa ja pittää puollustaa.Mua on kiusattu lapsena ja parisuhteessa. En ole enää hiljaa.
No vähän, kun sinä lakkasit antamasta.Taasko se muru täällä on vokottelemassa muita??
En olut minä tälläkertaa.Ja algoma vois lopettaa tuon. Tiedän että se olet sinä.
ä, kun tarkoitin, lopettaa minkä?En olut minä tälläkertaa.
En ole lakannut mutta en siedä että vokottelet muita varsinkaan tuota jolla on suihkukavereita ja menossa huomenna iskemään jotain 7o vuotiastaNo vähän, kun sinä lakkasit antamasta.
Haluatko helpon 500 kanadan taalaa?En ole lakannut mutta en siedä että vokottelet muita varsinkaan tuota jolla on suihkukavereita ja menossa huomenna iskemään jotain 7o vuotiasta
Mitä tarkoitatHaluatko helpon 500 kanadan taalaa?
Etsit mulle naispuolisen oppaan kesä heinäkuussa Helsinkiin niin raha on sinun.Mitä tarkoitat
Miksi etsisin sinulle jonkun muun naisenEtsit mulle naispuolisen oppaan kesä heinäkuussa Helsinkiin niin raha on sinun.
Maksan sen vasta sitten kun tulen.
Yksi viikko opastusa, ei muuta
Oletko kiinostunut?
Ei välttämättä tarvitse, sinä voit olla oppaana.Miksi etsisin sinulle jonkun muun naisen
Nuolesta, jjoka osoittaa ylöspäin, pääsee sinne vanhempaan keskusteluun, josta lainaus on --- joku ei vielä tiedä.Kahvikirahvi toiselta nimeltään, katosi kuin tuhka tuuleen
"Biotekniikan avulla muokatut viljelykasvit sisältävät geneettisiä ominaisuuksia toisista kasveista, viruksista, bakteereista ja eläimistä ja ne on suunniteltu toimimaan tavalla, jota ei olisi koskaan ollut mahdollista saavuttaa klassisen jalostuksen keinoin.Huomenta
Mukavaa perjantaita.
Aamukahvit juotu ja aamupuuro syöty. Vaatteet saatu päälle
Voisi vähän aikaa lukea sängyssä peiton alla.
En enkä lue"Biotekniikan avulla muokatut viljelykasvit sisältävät geneettisiä ominaisuuksia toisista kasveista, viruksista, bakteereista ja eläimistä ja ne on suunniteltu toimimaan tavalla, jota ei olisi koskaan ollut mahdollista saavuttaa klassisen jalostuksen keinoin.
Monet uudet, tieteellisistä laboratorioista virtaavista siirtogeenisistä kasveista kuulostavat tieteismaailman luomuksilta.
Tutkijat ovat siirtäneet "jäätymisenesto"-proteiinia koodaavia geenejä kampelasta tomaattiin suojatakseen tomaattia pakkaselta.
Kanan geenejä on siirretty perunaan nostamaan perunan taudinkestävyyttä.
Tulikärpäsen geenejä on siirretty maissin biologiseen koodiin merkkigeeniksi.
Kiinalaisen hamsterin geenejä on liitetty tupakan perimään lisäämään sterolituotantoa."
Lähteenä viimeisessä viitataan tähän:
Rissler, Jane & Margaret Mellon, The Ecological Risks of Engineered Crops (Campridge, MA: MIT Press, 1996), ss. 10-11."
Oothan lukenut?
Sehän on sun valinta, mutta kieltääkö sua joku uskomus tietämästä enempää kuin--- siis oletko sinäkin tiettyä lahkoa?En enkä lue
Ei kielä enkä ole osa mitään lahkoa.Sehän on sun valinta, mutta kieltääkö sua joku uskomus tietämästä enempää kuin--- siis oletko sinäkin tiettyä lahkoa?
Mistä sen voi nähdä, mikä sinua kiinnostaa? Sun miehelle ja sun lemmikeille käy kyllä huonosti - kuten Ellun koiralle - jos et ala lukea. Ei sitä tietoa päähän muualta tuu.Ei kielä enkä ole osa mitään lahkoa.
Mutta ei kiinnosta lukea noita juttuja.
Höpö höpöMistä sen voi nähdä, mikä sinua kiinnostaa? Sun miehelle ja sun lemmikeille käy kyllä huonosti - kuten Ellun koiralle - jos et ala lukea. Ei sitä tietoa päähän muualta tuu.