The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ja se pukkaatyrkkää iltawillityksiä:)! Mä lähden häätelemään näitä nukku-ukkovalmiuksiin, tosin tässä on päällänsä "iiiik!! Mulla herranjumalaooämgee heiluu hammas!!"- joikaamiset sekä tuon yhden isopienenpotilaan tilannetsekkaukset mutta.

Sitten kun niin - nuku hyvin ja uneksi kauniita:)*pus*
 
Jos lähikirppiksillä näkyy niin laitan oitis tulemaan.
Jos ei näy niin jouluna saat omani.
Awwww nyt sun kanssas:love::)! Ihan oon kuule moisesta ajatuskuviosta jo otettuna:oops:...mutta ethän sä nyt niin millään omasta kappaleestasi luovu. Kun - pidät itelläsi ja katselet sitä pumppuosasto läikähdellen ja nauru hersyen yhdessä Peppisi kanssa kainaloisittain:love:(y)


Mutta mä lähden nyt ipanoita peittelemään:). Koetahan itekin sitten aikanas napata unen päästä kiinni:)
 
Awwww nyt sun kanssas:love::)! Ihan oon kuule moisesta ajatuskuviosta jo otettuna:oops:...mutta ethän sä nyt niin millään omasta kappaleestasi luovu. Kun - pidät itelläsi ja katselet sitä pumppuosasto läikähdellen ja nauru hersyen yhdessä Peppisi kanssa kainaloisittain:love:(y)


Mutta mä lähden nyt ipanoita peittelemään:). Koetahan itekin sitten aikanas napata unen päästä kiinni:)
Mitäs mä tekisin kirjalla tai leffalla jos sille löytyy parempi koti.
Sitäpaitti niit saa aina uusia.

Peppejä on tasan yksi. Ja jos hän on kainalossa niin ei siinä yhtä leffaa kaivata.
Paitti jos Peppi tahtoo kattoa tuulen viemää tai titanicin eikä texwillerin lukeminen kelpaa vaihtoehdoksi.
Naiset on joskus vaikeita eikä Peppi ole poikkeus.
 
vierailija
Mitäs mä tekisin kirjalla tai leffalla jos sille löytyy parempi koti.
Sitäpaitti niit saa aina uusia.

Peppejä on tasan yksi. Ja jos hän on kainalossa niin ei siinä yhtä leffaa kaivata.
Paitti jos Peppi tahtoo kattoa tuulen viemää tai titanicin eikä texwillerin lukeminen kelpaa vaihtoehdoksi.
Naiset on joskus vaikeita eikä Peppi ole poikkeus.
Miksi yrität hommata vaikeuksia itsellesi? Peppi,mikä semmonen Peppi on, käytä energiasi Elenaan.
Ei ole mitään vaikeuksia tulossa hänestä.
 
Ja nyt alkoi sit tehdä mieli rahkapullia. o_O

Oiskohan menkat alkamassa tai jotain?

Mutta mulla on pari luomuappelsiinia, niiden kuorta ja sitruunamehua mausteeksi rahkapäällykseen. Ja pullataikinaan paljon vastajauhettua kardemummaa. Jooooooo-oooooh! :p
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777 ja Kais
Pitäis mennä suihkuun ja lähteä sitten kirjastoon & cittariin. Tai ehkä pitää muös laittaa vaatteet päälle ja kammata hiukset & pestä hampaat :unsure::rolleyes::D
 
vierailija
vierailija
Mitä se tarkpittaa, kun joku sanoo sinulle, että juu aar bäd?
Nainen sanoi noin mulle, kun kysyin, että milloin koitetaan suuseksiä.
Ja sit se käveli mun ohi ja iski silmää. Kuinka tuo pitäis ymmärtää?
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä