Jos lähikirppiksillä näkyy niin laitan oitis tulemaan.Häh nyt, ällös ollenkaan siellä höpöttäös
Yks maan mahottoman hyvistä vinkeistä olikin, suosittelen muillekin jos eivät oo ko.leffaan tutustuneet
Jos ei näy niin jouluna saat omani.
Jos lähikirppiksillä näkyy niin laitan oitis tulemaan.Häh nyt, ällös ollenkaan siellä höpöttäös
Yks maan mahottoman hyvistä vinkeistä olikin, suosittelen muillekin jos eivät oo ko.leffaan tutustuneet
Tulisinko minä sulle suihkukaveriksi? Otatko?Ei ole minulla sellaisia
Mutta jos haluat sellaisen jolla niitä on voit jatkaa palstaystäväsi vokottelua
Tervemenoa jonon jatkeeksi onhan siellä tilaa
Awwww nyt sun kanssas! Ihan oon kuule moisesta ajatuskuviosta jo otettuna...mutta ethän sä nyt niin millään omasta kappaleestasi luovu. Kun - pidät itelläsi ja katselet sitä pumppuosasto läikähdellen ja nauru hersyen yhdessä Peppisi kanssa kainaloisittainJos lähikirppiksillä näkyy niin laitan oitis tulemaan.
Jos ei näy niin jouluna saat omani.
Mitäs mä tekisin kirjalla tai leffalla jos sille löytyy parempi koti.Awwww nyt sun kanssas! Ihan oon kuule moisesta ajatuskuviosta jo otettuna...mutta ethän sä nyt niin millään omasta kappaleestasi luovu. Kun - pidät itelläsi ja katselet sitä pumppuosasto läikähdellen ja nauru hersyen yhdessä Peppisi kanssa kainaloisittain
Mutta mä lähden nyt ipanoita peittelemään. Koetahan itekin sitten aikanas napata unen päästä kiinni
Miksi yrität hommata vaikeuksia itsellesi? Peppi,mikä semmonen Peppi on, käytä energiasi Elenaan.Mitäs mä tekisin kirjalla tai leffalla jos sille löytyy parempi koti.
Sitäpaitti niit saa aina uusia.
Peppejä on tasan yksi. Ja jos hän on kainalossa niin ei siinä yhtä leffaa kaivata.
Paitti jos Peppi tahtoo kattoa tuulen viemää tai titanicin eikä texwillerin lukeminen kelpaa vaihtoehdoksi.
Naiset on joskus vaikeita eikä Peppi ole poikkeus.
Montakohan vierasta täällä taas on? Kyllä sinua(kin) viedään nyt kuin pässiä narussa
Tulin just ja ihmettelen todella, voiko toimittajakoulutus todella olla tuollaista...
MannapuuroHuomenia!
Tekis mieli mannapuuroa ja jäisiä mansikoita mutta jälkimmäisiä ei ole kuin ulkomaisia ja niitä en uskalla kypsentämäti.
Olen mäkin joskus. Yritän kuitenkin jaksaa harppoa lähikauppaan kurkkimaan jos sieltä löytyisi vielä suomalaisia.Mannapuuro
Mie oon joskus ulkomaalaisia marjoja syönnyt keittömättä eikä tulllu mitään,mutta ainahan se on vähän riski.
http://www.3kaveria.fi/wp-content/uploads/2016/11/vadelma-valkosuklaa500x500.jpgHuomenia!
Tekis mieli mannapuuroa ja jäisiä mansikoita mutta jälkimmäisiä ei ole kuin ulkomaisia ja niitä en uskalla kypsentämäti.
Toi on muuten harvinaisen täydellisesti onnistunut makuparivalinta!http://www.3kaveria.fi/wp-content/uploads/2016/11/vadelma-valkosuklaa500x500.jpg
Tällä on helppo korvata sellainen
http://www.pakkasmarja.fi/tuotteet/kotimaiset-pakastemarjatuotteet/luomu-marjasekoitus-250g/Olen mäkin joskus. Yritän kuitenkin jaksaa harppoa lähikauppaan kurkkimaan jos sieltä löytyisi vielä suomalaisia.
Muista ostaa cittarista kunnon pihvit että voitte viettää steak&bj -päivän oikeaoppisesti.Pitäis mennä suihkuun ja lähteä sitten kirjastoon & cittariin. Tai ehkä pitää muös laittaa vaatteet päälle ja kammata hiukset & pestä hampaat
En osta.Muista ostaa cittarista kunnon pihvit että voitte viettää steak&bj -päivän oikeaoppisesti.
Mä kanssa luulen, että moisen päivän ovat ideoineet ne jotka eivät koskaan manittuja juttuja saa.En osta.
Ei vietetä kyseistä päivää.
Ei siihen oo tarvetta,ainakaan meillä.
Molempia saa silloin ku haluaa.
Jep,samaa mieltä oon miekinMä kanssa luulen, että moisen päivän ovat ideoineet ne jotka eivät koskaan manittuja juttuja saa.
Mikä semmonen on?Muista ostaa cittarista kunnon pihvit että voitte viettää steak&bj -päivän oikeaoppisesti.
Muista ostaa cittarista kunnon pihvit että voitte viettää steak&bj -päivän oikeaoppisesti.
Kahvikirahvi toiselta nimeltään, katosi kuin tuhka tuuleenMontakohan vierasta täällä taas on? Kyllä sinua(kin) viedään nyt kuin pässiä narussa
Tulin just ja ihmettelen todella, voiko toimittajakoulutus todella olla tuollaista...