The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
vierailija
Mie kysyin mitä tekemistä sipseillä on rannekanavaongelmien kanssa,ettei sais syödä. Miten noi sipsit vaikuttaa rannekanavaan ?
Anna, kun minä sivullisena yritän sen selittää.
Sipsipussissa on monta sipsiä ja, kun syöt niitä yksi kerrallaan niin kätesi saa samoja toistuvia liikkeitä ja tämä juuri aiheuttaa tuon kyseisen vaivan.

Anteeksi mamusuomeni, mutta toivottavasti ymmärrät, mitä yritin sanoa.
 
http://www.solunetti.fi/fi/histologia/nervbunt/
Neonkotinoidit ja glutamaatit ovat hermostoon vaikuttavia aineita, vahvasti.
Syön harvoin sipsiä,noita rannekanavan oireita on ollu pari vuotta jo,ne pari kertaa mitä oon sipsiä syönnyt ei todellakaan vaikuta mun noihin vaivoihin.
Anna, kun minä sivullisena yritän sen selittää.
Sipsipussissa on monta sipsiä ja, kun syöt niitä yksi kerrallaan niin kätesi saa samoja toistuvia liikkeitä ja tämä juuri aiheuttaa tuon kyseisen vaivan.

Anteeksi mamusuomeni, mutta toivottavasti ymmärrät, mitä yritin sanoa.
Olen jo sanonut että syön sipsiä harvoin. Vaivat on ollu silloinkin kun en ole yhtään sipsiä syönnnyt.
 
vierailija
Kahvia valion kaurajuomalla :)
Luomutäysmaito ja luomukerma, mitä vikaa niissä?
Kaura on viljaa ja viljapellot sisältää glyfosaattia:sick:
Tämäkö:

"AINESOSAT
Kaurapohja (vesi, Kaura*),
rypsi-:sick::sick::sick::sick::sick: ja auringonkukkaöljy,
kalsium, :alien:
suola, (syanidia tavallisessa suolassa:sick::sick::sick::sick: )
jodi,
vitamiinit (riboflaviini, B12 ja D2). :sick::sick::sick::sick::sick:
Sisältää kauraa 10 %."
Sori, mut Matti Rihkolle ja sen kavereille taas sun rahat:ninja:
 
Luomutäysmaito ja luomukerma, mitä vikaa niissä?
Kaura on viljaa ja viljapellot sisältää glyfosaattia:sick:
Tämäkö:

"AINESOSAT
Kaurapohja (vesi, Kaura*),
rypsi-:sick::sick::sick::sick::sick: ja auringonkukkaöljy,
kalsium, :alien:
suola, (syanidia tavallisessa suolassa:sick::sick::sick::sick: )
jodi,
vitamiinit (riboflaviini, B12 ja D2). :sick::sick::sick::sick::sick:
Sisältää kauraa 10 %."
Sori, mut Matti Rihkolle ja sen kavereille taas sun rahat:ninja:
Koska mulla on laktoosi intoleranssi enkä halua käyttää maitotuotteista kuin joskus hapattetuja maitotuotteita.
 
vierailija
Luomussa ei saa käyttää kasvunsääteitä, jos ei tuo tieto ole muuttunut. Niitä ei belgialaiset viljelijät halunneet käyttää, koska niille itselle tuli niistä vaivoja. Mutta suomalaisille sitä onnistuu myydä maidon korvikkeena. Väitätkö, ettei sun hermostoon vaikuta?
https://www.syngenta.fi/products/search/crop-protection/type/kasvunsaade-501

Noista täytyy katsoa erikseen käyttöturvallisuustiedotteet ja selvittää, onko sen erän viljelijä käyttänyt jotakin niistä. Ja lisäksi se glyfosaatti tietysti, mutta se yksin riittää syyksi, kun Suomessa siihen sallitaan aina poikkeuslupa.:devil:
 
vierailija
Koska mulla on laktoosi intoleranssi enkä halua käyttää maitotuotteista kuin joskus hapattetuja maitotuotteita.
Se muuten sopi Softylle myös, luomutäysmaitoa. Mut moni saa siitä Valion käyttämästä D-vitamiinivalmisteesta mahakouristuksia, kun siinä on maissiöljy - niin minäkin. En edes maista sitä enää, kun on niin moneen kertaan nähty. Kokeile ensin luomukermalla, saatat yllättyä:cool:(y)
 
vierailija
Koska mulla on laktoosi intoleranssi enkä halua käyttää maitotuotteista kuin joskus hapattetuja maitotuotteita.
Mulla on nyt muuta hommaa, mut tuonne lisäsin eilen muita syitä.
Oli muuten harvinaisen pöljä aamutohtori tänään... Mut ei kannata katsoa. Mulla muuten myoomat vuoti kauheasti aina kun olin jossain muodossa käyttänyt askorbiinihappoa. Se vaiva ei jää huomaamatta, mutta kas kummaa, se loppui kokonaan, kun älysin, et siitä johtuu. Se oli yks mehu, jossa oli ja närästi niin hirveesti, että tuntui et kurkku halkee. Maissista se on tehty enkä siksi syö sitä missään muodossa enää. Maltodekstiriini on kans maissista, mut en aina muista sanoa.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä