HöhTokmannilla ei ollut dracula namuja.
HöhTokmannilla ei ollut dracula namuja.
Heitä aksua munalla päähän, se kiusaa SUA!Ei asioita millään huutoäänestyksillä ratkota vaan sodalla ja väkivallalla
*puhaltaa pipin pois*En tiiä,se neula sattui hinskatin paljon kun tökki sillä käsivartta
Niitä pitäis olla kaikissa kaupoissa....mieluummin ilmaseksTokmannilla ei ollut dracula namuja.
Mä voin potkia ja lyödä.Ei asioita millään huutoäänestyksillä ratkota vaan sodalla ja väkivallalla
Ei meitä munat niin kauhiasti kiinnostakaan.Poikien mielipiteet on poikien mielipiteitä.
Ei ne munista muutenkaan tiedä mitään.
Me heitellään sua raaoilla kananmunilla kuuppaseen niin ettet nää mitään ja käytkin omies kimppuun.Mä voin potkia ja lyödä.
Tokmannilla ei ollut dracula namuja.
läkerollienkin pitäis olla ilmasiaOn niitä siellä, mutta ne on erikoisessa paikassa.
Lattian rajassa läkerol laatikoiden alapuolella.
*puhaltaa pipin pois*
Katsoin lattian rajaan.On niitä siellä, mutta ne on erikoisessa paikassa.
Lattian rajassa läkerol laatikoiden alapuolella.
Katsoin lattian rajaan.
Me heitellään sua raaoilla kananmunilla kuuppaseen niin ettet nää mitään ja käytkin omies kimppuun.
Ei nii. Tossahan ne turhana useimmin roikkuu.Ei meitä munat niin kauhiasti kiinnostakaan.
Mun tekis mieli lisää kahvia, enkä oo juonut kuin vasta pannullisen...mutku en tiiä oisko fiksua...mutta taas mikäs tässä maailmasaa fiksua ois...Söiskö rommirusina jädeä?
Kuin sää paistat munat? Yks puolisesti vai kakspuolisesti?Iltaa.
Juo teetä. Kahvi riittää tälle päivälle.Mun tekis mieli lisää kahvia, enkä oo juonut kuin vasta pannullisen...mutku en tiiä oisko fiksua...mutta taas mikäs tässä maailmasaa fiksua ois...
ai niiiiin mulla on kamomillateetäkin!! Kiitos kun muistutit!^^Juo teetä. Kahvi riittää tälle päivälle.