Olisit sanonut meneväsi sinneOlisit sanonut ennen kuin lähin sinne mallille, olen kotona nyt.
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000005518753.htmlLopeta paula jo, kiitos.
Sä olet nyt todella tahditon. Ja väärässä.
sun pyypyyssä.missä mun munan karva leikkuri on?
Siellä missä viimeksi käytitmissä mun munan karva leikkuri on?
Siellä missä viimeksi käytit
Ottivat pois illalla sen kun selitin asian tälle keväälle. Osaahan tuon jokainen katsoa itsekin.Paula mites se ennuste mikä lupasi kylmä kesää? Kun se kerran meni nappiin niin möllöttääkö se planeetta vielä talvenkin jossain silleen että talvestakin tulee kylmä?
Mä menen aamulla uutestaan, haluatko jotain?Olisit sanonut meneväsi sinne
Mikä vitun Ellu se sulle on`? Lähde nyt runkkari meneen kun vielä pääset. Saatanan pässi,Mutta missä oma Elluni on?
Eihän palstastyylauksesta tule mitään jos nainen lähtee torille ostamaan kalakukkoa ja on sen varjolla kolme päivää karkuteillä!
^ mustasukkainen?Mikä vitun Ellu se sulle on`? Lähde nyt runkkari meneen kun vielä pääset. Saatanan pässi,
päätön harmaana?Mikä vitun Ellu se sulle on`? Lähde nyt runkkari meneen kun vielä pääset. Saatanan pässi,
Jotain ihan muuta.päätön harmaana?
Luulet että on sinun Ellu sitten? Ellu kuuluu itselleen, eikä yhdellekkään miehelle..ei varsinkaan kenellekkään sairaalloiselle mustasukka alkkikselle. Ennemmin Ellu kuolee kun alistuu sellaseen elämään enää ikinä.Mikä vitun Ellu se sulle on`? Lähde nyt runkkari meneen kun vielä pääset. Saatanan pässi,
Joo, todellakin olet. Rasittava stalkkeri joka ei kännissä erota hyväntahtoista huumoria tai mitään muutakaan omista sairaalloisista luuloistaan.Jotain ihan muuta.
Ei ole, koska päätön ei osaa isojen alkukirjaimien käyttöä.päätön harmaana?
Höpöhöpö nyt taasEi ole, koska päätön ei osaa isojen alkukirjaimien käyttöä.
Höpöhöpö. Ei se päätön niitä koskaan käytä. Voihan se olla laiskuuttakin. Tai sitten joku retardi tyylittely-yritys.Höpöhöpö nyt taas
Moni ihminen kirjoittaa niin mitä sitte....et kai vain ole pilkunn*****a?Höpöhöpö. Ei se päätön niitä koskaan käytä. Voihan se olla laiskuuttakin. Tai sitten joku retardi tyylittely-yritys.