The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Tuli nyt sitten 50.80 e lasku lääkäriltä b- lausunnosta kelalle kuntoutuksesta ja kohta tulee uus lasku 40e siitä hermoratatutkimuksesta ja jos joudun siihen leikkaukseen,niin tulee ainakin 130e lasku

vierailija
Olen myös kirjoitellut kahden ex-palstailijan kanssa heidän kokemuksistaan.

Itse olet säälittävä.
Ja anna mä veikkaan - molemmat ovat tulleet torjutuiksi yrityksistään huolimatta ja katkeruuden sulosoinnut vain kilvan kalkatellen kumajavat :D...

Koettakaa mennä eteenpäin jo, jos mukamas aikuisen kriteerit täytättekään. Muutoinhan tämä on vain lapsellisella tasolla pyörivää panettelua ja mustamaalausta.

vierailija
Ja anna mä veikkaan - molemmat ovat tulleet torjutuiksi yrityksistään huolimatta ja katkeruuden sulosoinnut vain kilvan kalkatellen kumajavat :D...

Koettakaa mennä eteenpäin jo, jos mukamas aikuisen kriteerit täytättekään. Muutoinhan tämä on vain lapsellisella tasolla pyörivää panettelua ja mustamaalausta.
Mitä mustamaalaamista se on jos joku kertoo mitä on kuullut?o_O

Olen myös kirjoitellut kahden ex-palstailijan kanssa heidän kokemuksistaan.

Itse olet säälittävä.
Miks he eivät ite kerro kokemuksistaan ja miks he kertoi just SULLE kaiken?

Mä luotan tässä nyt kyllä enemmän o00o kokemukseen ja omaan vaistooni kuin kahden mysteerisesti palstalta hävinneen ex palstalaisen juttuihin, jotka meille kertoo joku palstalaisia 10 v stalkannut harmaa.

• Tykkää
Reactions: Kais
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä