Siihen kasvaa syylä!!!Apua, mulla on kyrvässä reikä
Siihen kasvaa syylä!!!Apua, mulla on kyrvässä reikä
Apua, mulla on kyrvässä reikä
Hyvää matkaa. Tuo mulle kalakukko.No hoplaa, kohta puoliin suihkuun ja laittautumaan reissua varten! Savonmaa, I'm coming home!
Siihen kasvaa syylä!!!
No hoplaa, kohta puoliin suihkuun ja laittautumaan reissua varten! Savonmaa, I'm coming home!
Mukavaa reissuaNo hoplaa, kohta puoliin suihkuun ja laittautumaan reissua varten! Savonmaa, I'm coming home!
Sie haluut kalua?Hyvää matkaa. Muista kalukukko
Huomenta,heräsin vaille yheksän.
Tänään hermoratatutkimus klo 12.15.
Pitää mennä bussilla,sairaalalla joutuu ootamaan 45-50 min ja seuraava bussi kotiin lähtee klo 13.40. Riippuu tutkimukseen menevästä ajasta, miten pitkään joutuu ootamaan bussia.
Sie haluut kalua?
Neutraali,en rakasta enkä inhoo,kunhan ei haise oksennus tai pissa.Mitä olet mieltä sairaalan hajusta/tuoksusta?
Neutraali,en rakasta enkä inhoo,kunhan ei haise oksennus tai pissa.
Enkä varsinkaan kiihotu.
JooKkuvittelenko mä vai oliko tuo viimeinen suunnattu minule?
Mie meen kohta kielen pesulle ja sitten etsin selfietikun, missähän sekin on?
Mä tuon sieltä torilta sulle Jonkun kalaukon mieluumminHyvää matkaa. Tuo mulle kalakukko.
Olipa yllättävää, että Ellu ilmestyi paikalle ku kyrvistä puhuttiin, anteeksi
Mistähän pitää puhua, että kyrvät ilmestyy paikalle ?
Jolla on kalakukko kainalossa?Mä tuon sieltä torilta sulle Jonkun kalaukon mieluummin
En ees halua tietää minne se sun syyläletku on sukeltanutEn varsinaisesti nyt, siis juuri tällä hetkellä.
Haluatko tietää mitä minä nyt haluan, jos haluat, niin voin kertoa sen, voisin tietenkin kertoa sen kysymättäkin, mutta päätin, että kerron sen vain kysyttäessä, päätin sen siis yksin mielessäni, jos joku väittää että en voi itse päättää tälläisista asioista, niin kyllä voin, koska tämä on tyyliiin omapahani on asiani, tuo tyylin ilmaisu saa vereni kiehumaan, onko se se sukeltajan tauti?
Söitkö vääriä sieniä?En varsinaisesti nyt, siis juuri tällä hetkellä.
Haluatko tietää mitä minä nyt haluan, jos haluat, niin voin kertoa sen, voisin tietenkin kertoa sen kysymättäkin, mutta päätin, että kerron sen vain kysyttäessä, päätin sen siis yksin mielessäni, jos joku väittää että en voi itse päättää tälläisista asioista, niin kyllä voin, koska tämä on tyyliiin omapahani on asiani, tuo tyylin ilmaisu saa vereni kiehumaan, onko se se sukeltajan tauti?
Vähintään se yks ainaki^^Jolla on kalakukko kainalossa?
HyväVähintään se yks ainaki^^