The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Syntyykö ihminen pahaksi vai muodostuuko se sellaiseksi vasta myöhemmin?
Minusta sekä että. Minusta jotkut todella pahat sadistetiset ihmiset on jo pahoja.Ovat jo pienestä asti kiinostuneet kuolemasta ja kivusta ja kiduttavat & tappavat eläimiä jo varhain,eka tappo ehkä tapahtuu jo lapsena tai nuorena.
Sitten on sellaisia jotka muovautuu pahaksi lapsuuden omien pahojen tapahtumien/ traumojen/ hyväksikäytön/ väkivallan kautta.

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Fantzu
Enhän mie sulta edes kysynyt, en tiiä huomasitko, mutta sen takia huomautin ja kyse ei ole nyt mistään syyläletkusta joka ei tosiaankaan ole syyläletku mikäli viittasit tuohon vällykäärmeeseen. Et taida tykätä huomauttelusta?

QUOTE="Elena777, post: 31852575, member: 140461"]En ees halua tietää minne se sun syyläletku on sukeltanut:sick:[/QUOTE]

Fantzu
Minusta sekä että. Minusta jotkut todella pahat sadistetiset ihmiset on jo pahoja.Ovat jo pienestä asti kiinostuneet kuolemasta ja kivusta ja kiduttavat & tappavat eläimiä jo varhain,eka tappo ehkä tapahtuu jo lapsena tai nuorena.
Sitten on sellaisia jotka muovautuu pahaksi omien pahojen tapahtumien/ traumojen/ hyväksikäytön/ väkivallan kautta.
Joo, mä oon aika paha. :cool:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
En varsinaisesti tykkää sienistä ja en tietääkseni ole syönyt sieniä, juustotäytteiset pekoniherkkusien ovat kyllä hyviä, onko ne edes sieniä?
Kuuluvat pekonihaaraan eli nisäkkäitä. Ihmisten pitäisi kyll pyrkiä vähentämään lihan syöntiä.
Kahtoiko kukaan Attenporoun erioisn jakso 4. siin' oli kyllä hyviä juttuja, ei muistaakseni lihansyönnistä, mutta tää kertoi bambuista, ne ei kuki joka vuosi. nyt meni ajatus sekaisin, kasailen itseni myöhemmin, olen kiireinen, missö se selvitikku on?

Söitkö vääriä sieniä? :alien:

• Tykkää
Ihminen ei voi olla paha syntyessään...ei sillon tiedä vielä mikä on oikein Ja mikä väärin.
Se miten elämässä kohdellaan voi tehdä toisista pahoJa, mutta sitten on myös edelleen hyviä ihmisiä Jotka tekee vaan vääriä valintoJa elämässään..se ei tee heistä kuitenkaan pahoJa.
Sellanen on mun mielestä paha, Joka satuttaa/raiskaa/murhaa/tappaa lapsia/eläimiä Ja tekee muutenkaan noita edellämainittuJa asioita viattomille.

En kannata silmä silmästä Ja hammas hampaasta kostoa, mutta Joillekin (aikuisille) ihmisille ymmärrän Jos silleen tekee...mutta lapsiin/eläimiin kohdistuva väkivalta on aina pahuutta.

• Tykkää
Miksi tuo lainaus epäonnistui?
Voisin korjata sen varsin helposti mutta tämän viestin jälkeen tulee haastavampaa. Koko ihmiskunta tulee muistamaan virheeni jos teen sen mutta teen sen koska minua ei tuomita, minua ei voit tuomita, minä tiedän sen, mutta muut eivät tiedä sitä, olen syytön perkele.

Enhän mie sulta edes kysynyt, en tiiä huomasitko, mutta sen takia huomautin ja kyse ei ole nyt mistään syyläletkusta joka ei tosiaankaan ole syyläletku mikäli viittasit tuohon vällykäärmeeseen. Et taida tykätä huomauttelusta?

QUOTE="Elena777, post: 31852575, member: 140461"]En ees halua tietää minne se sun syyläletku on sukeltanut:sick:
[/QUOTE]

En mie enää muista tarkalleen mitä olin sanomassa, mutta muistan mitä olin tekemässä.
Etsin sen selfietikun ja meen pihalle ja tällään kieleni mattotelineeseen ja otan loistavan selfien ja laitan sen facebookkiin ja sitten katselen kuinka monta ääliötä sen tekee perässä, se on mukavaa :)
Oon lyöny jo tästä vetoakin, monellakin eri taholla.
Kukahan se kerää voitot :ninja:

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä