Fantzu
Kirppari, siellä voi nähä hyvän näk.. siis hyviä vaatteita yms.Tänään ei ole kirkkopäivä.
Kirkkoon vai kirpparille?
Kirppari, siellä voi nähä hyvän näk.. siis hyviä vaatteita yms.Tänään ei ole kirkkopäivä.
Kirkkoon vai kirpparille?
Valitsen sulle sellasen oikein syvältä savosta olevan kunnon murretta veäntävän jääräpään...siinäpähän tappelette siitä kumpi on kaikessa oikeessa Ja kumpi eiHyvä
Minusta sekä että. Minusta jotkut todella pahat sadistetiset ihmiset on jo pahoja.Ovat jo pienestä asti kiinostuneet kuolemasta ja kivusta ja kiduttavat & tappavat eläimiä jo varhain,eka tappo ehkä tapahtuu jo lapsena tai nuorena.Syntyykö ihminen pahaksi vai muodostuuko se sellaiseksi vasta myöhemmin?
Miul on sukulaisia savossa. Ollunna siitä lähtien kun synnyin.Valitsen sulle sellasen oikein syvältä savosta olevan kunnon murretta veäntävän jääräpään...siinäpähän tappelette siitä kumpi on kaikessa oikeessa Ja kumpi ei
Joo, mä oon aika paha.Minusta sekä että. Minusta jotkut todella pahat sadistetiset ihmiset on jo pahoja.Ovat jo pienestä asti kiinostuneet kuolemasta ja kivusta ja kiduttavat & tappavat eläimiä jo varhain,eka tappo ehkä tapahtuu jo lapsena tai nuorena.
Sitten on sellaisia jotka muovautuu pahaksi omien pahojen tapahtumien/ traumojen/ hyväksikäytön/ väkivallan kautta.
Enhän mie sulta edes kysynyt, en tiiä huomasitko, mutta sen takia huomautin ja kyse ei ole nyt mistään syyläletkusta joka ei tosiaankaan ole syyläletku mikäli viittasit tuohon vällykäärmeeseen. Et taida tykätä huomauttelusta?
Söitkö vääriä sieniä?
Ai niin. Kerro se juttu Rättis.
JepAi se juttu minkä Ellu halus taas kääntää syyläletkuun?
[/QUOTE]Enhän mie sulta edes kysynyt, en tiiä huomasitko, mutta sen takia huomautin ja kyse ei ole nyt mistään syyläletkusta joka ei tosiaankaan ole syyläletku mikäli viittasit tuohon vällykäärmeeseen. Et taida tykätä huomauttelusta?
QUOTE="Elena777, post: 31852575, member: 140461"]En ees halua tietää minne se sun syyläletku on sukeltanut
No en kyllä sinua tarkoittanut mitenkäänJoo, mä oon aika paha.
Eikäkö mä tarkoitin osittain vitsinä.No en kyllä sinua tarkoittanut mitenkään
Koska sä et vaan osaa, amatööriMiksi tuo lainaus epäonnistui?
Koska sä et vaan osaa, amatööri
nyt on päivä.Aah.. aamukahvi on parasta.
En muista.Olen profeetta omalla maallani.
Muistatko sellaisia 70-luvun saunatakkeja?
ai se oli aamuKAHVIA mitä sää tänään sait...joojoo....tui tui...miu miu...Aah.. aamukahvi on parasta.