The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Huomenta,heräsin vaille yheksän.
Tänään hermoratatutkimus klo 12.15.
Pitää mennä bussilla,sairaalalla joutuu ootamaan 45-50 min ja seuraava bussi kotiin lähtee klo 13.40. Riippuu tutkimukseen menevästä ajasta, miten pitkään joutuu ootamaan bussia.

En varsinaisesti nyt, siis juuri tällä hetkellä.
Haluatko tietää mitä minä nyt haluan, jos haluat, niin voin kertoa sen, voisin tietenkin kertoa sen kysymättäkin, mutta päätin, että kerron sen vain kysyttäessä, päätin sen siis yksin mielessäni, jos joku väittää että en voi itse päättää tälläisista asioista, niin kyllä voin, koska tämä on tyyliiin omapahani on asiani, tuo tyylin ilmaisu saa vereni kiehumaan, onko se se sukeltajan tauti?

Sie haluut kalua?

Varmaan jonku soppariin tehneet ku menot loppuu toisilla puoliltapäivin ja toiset vasta aukaisee oveensa silleen. m´no onhan se järkevää, mutta saako semmoisia sitten sopia, niiin se on toinen juttu, itse en siis näe sille estettä, mutta varmasti joku muu näkee. mutta jos mulla pitäsi arvata ja saisin arvata, niin uskaltaisin väittää, että tiedän henkilön jonka mielestä sellaisia ei saisi sopia, mutta mulla ei tarvitse kysyä lupaa elikkä sopia, koska omapahan on asiani.

Haluatko tietää mitä minä nyt haluan, jos haluat, niin voin kertoa sen, voisin tietenkin kertoa sen kysymättäkin, mutta päätin, että kerron sen vain kysyttäessä, päätin sen siis yksin mielessäni, jos joku väittää että en voi itse päättää tälläisista asioista, niin kyllä voin, koska tämä on tyyliiin omapahani on asiani, tuo tyylin ilmaisu saa vereni kiehumaan, onko se se sukeltajan tauti?
En ees halua tietää minne se sun syyläletku on sukeltanut:sick:

Fantzu
Söitkö vääriä sieniä? :alien:

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä