miten ois pitkästä aikaa pärstäkuvaketju:D

vierailija
No niin ja nyt pinppikuva tänne vielä kiitos, olisi hyvää aikaa sormettaa kunnon orkkelit ennen nukkumaanmenoa! Tissit tai naama ei auta kiitos. Pitää olla pinppi tai pyllistys takaapäin missä näkyy pinppi.
 
No hei, sentään mä en alastonkuvii oo laittanu :D
Minäpä olen, lälläspyy.
Tosin ihan siistin savusaunanakkelikuvan saunavihdalla varustettuna mutta nakukuva kumminkin.

En mä samaa kuvaa viitti loputtomiin kierrättää eikä tapanani ole kuvata itteäni peilin äärellä jatkuvasti.

Jos taas joku nainen ehdottomasti tahtoo kikkelikuvani niin saa luvan ottaa sen kuvan ihan itse. Mulla on muutakin tekemistä kuin kuvata kikkeliäni ja lähetellä kuvia ympäri maailmaa.
 
vierailija
Mikään ei ole niin ärsyttävää kuin itseään tyrkyttävä nainen joka vielä esittää ettei ole omasta mielestään kaunis.
No joo, mutta toisaalta kyllähän perusnätti nainen saa tällättyä itsensä tuollaiseen osittaiseen kuvaan aika eri näköiseksi kuin mitä se todellinen arkiminä on. Ja kun tuhannesta ja yhdestä kuvasta vielä valitaan tietenkin se kaikkein edustavin, niin eihän siitä sangrian äitikään varmaan tunnistaisi tytärtään.
 
vierailija
Minäpä olen, lälläspyy.
Tosin ihan siistin savusaunanakkelikuvan saunavihdalla varustettuna mutta nakukuva kumminkin.

En mä samaa kuvaa viitti loputtomiin kierrättää eikä tapanani ole kuvata itteäni peilin äärellä jatkuvasti.

Jos taas joku nainen ehdottomasti tahtoo kikkelikuvani niin saa luvan ottaa sen kuvan ihan itse. Mulla on muutakin tekemistä kuin kuvata kikkeliäni ja lähetellä kuvia ympäri maailmaa.
Juu, olit kuin aatami siinä kuvassa. Se kuva paloi verkkokalvoilleni...
 
vierailija
Minäpä olen, lälläspyy.
Tosin ihan siistin savusaunanakkelikuvan saunavihdalla varustettuna mutta nakukuva kumminkin.

En mä samaa kuvaa viitti loputtomiin kierrättää eikä tapanani ole kuvata itteäni peilin äärellä jatkuvasti.

Jos taas joku nainen ehdottomasti tahtoo kikkelikuvani niin saa luvan ottaa sen kuvan ihan itse. Mulla on muutakin tekemistä kuin kuvata kikkeliäni ja lähetellä kuvia ympäri maailmaa.
Eikö hävetä flirttailla ketjukultusi takana vai joko jätit Elenan? Taitaa ollakin sen verran ruma tapaus, että hyvä vaan kun jätit.:whistle::ROFLMAO::giggle::LOL::geek:
 
vierailija
Minäpä olen, lälläspyy.
Tosin ihan siistin savusaunanakkelikuvan saunavihdalla varustettuna mutta nakukuva kumminkin.

En mä samaa kuvaa viitti loputtomiin kierrättää eikä tapanani ole kuvata itteäni peilin äärellä jatkuvasti.

Jos taas joku nainen ehdottomasti tahtoo kikkelikuvani niin saa luvan ottaa sen kuvan ihan itse. Mulla on muutakin tekemistä kuin kuvata kikkeliäni ja lähetellä kuvia ympäri maailmaa.
Piti vielä sitä sedän nakukuvaa taas kerran oikein mainostaa. Oikeasti, ei ketään kiinnosta tuollainen vanha, treenaamaton ja akkojen palstalla päivästä toiseen roikkuva ukkeli.
 
vierailija
Eiköhän niitä fanittajia täällä riitä enemmän kuin yksi. Vaihda aihetta vaan, koska et kehtaa omaa naamaasi esitellä
Yksi juntti fanittaja, joka on helppo tunnistaa tyylistään.
Sellainen oikein stereotyyppinen vähän koulutettu juntti. Pitää kaljasta ja suurista lolloista. Sivistyneillä ja koulutetuilla herroilla on vähän muut intressit.
 

Yhteistyössä