Ai kiitosKauniilta näytät ja hyvältä hiuksesi näyttävät
Ai kiitosKauniilta näytät ja hyvältä hiuksesi näyttävät
Se oli mieheni joka sinua sitten kehui.Ai kiitos
Älä välitä, oikeesti joillain ei ole mitään käytöstapoja.Voi luoja tätä menoa täällä :O
Se oli mieheni joka sinua sitten kehui.
OkSe oli mieheni joka sinua sitten kehui.
Voi luoja, täällä on hauskoi ihmisiä, ihan vilpittömästi halusin vain esittäytyä jo ties monennenko kerran.
Kiitos, tuli jo sellainen olo että mä oon tehnyt nyt jotain tosi pahaa kun tänne kuvani laitoinÄlä välitä, oikeesti joillain ei ole mitään käytöstapoja.
Älä viiti, ihan varmasti tuli sellainen olo.Kiitos, tuli jo sellainen olo että mä oon tehnyt nyt jotain tosi pahaa kun tänne kuvani laitoin
Kyllä, me ainakin teemme niin.Joku pariskunta lukee yhdessä tätä palstaa?
Ei kun sä oot liian rohkea kun laitoit kuvan Aina löytyy joku joka keksii ilkeyksiä ja käytöstapojen puuttuessa kirjoittaa ne tänne. Eikö sua haittaa jos sun tutut tietää sun kirjoittelevan täällä? Minusta se olisi noloaKiitos, tuli jo sellainen olo että mä oon tehnyt nyt jotain tosi pahaa kun tänne kuvani laitoin
Enpä usko. Minun vaimoni ei olisi kateellinen toisten piikittelijäSe oli mieheni joka sinua sitten kehui.
Aika lähellä tuo kuva alastomuutta on. Ihme tyrkky.No hei, sentään mä en alastonkuvii oo laittanu
Erittäin helppo uskoa, että teet sen.Vois lähettää kaikille miehille sellase
Ainakin 200 avioeroa sait aikaiseksi...Kiitos, tuli jo sellainen olo että mä oon tehnyt nyt jotain tosi pahaa kun tänne kuvani laitoin
Juu kato tämmöne sairas yksilö kun oonErittäin helppo uskoa, että teet sen.
Ei mua kiinnostaEi kun sä oot liian rohkea kun laitoit kuvan Aina löytyy joku joka keksii ilkeyksiä ja käytöstapojen puuttuessa kirjoittaa ne tänne. Eikö sua haittaa jos sun tutut tietää sun kirjoittelevan täällä? Minusta se olisi noloa
Mikä sua oikeasti vaivaa? Mene sormelle jos noin paha munan puute on.Juu kato tämmöne sairas yksilö kun oon
Saan sitä koska vaan, sormia napsauttamalla ei tarvi sormetellaMikä sua oikeasti vaivaa? Mene sormelle jos noin paha munan puute on.
Niin tottelevainen mies ja kuitenkin haukut häntä toisessa ketjussa. Huh huh.Saan sitä koska vaan, sormia napsauttamalla ei tarvi sormetella
Ja ihan omalta ukolta.Saan sitä koska vaan, sormia napsauttamalla ei tarvi sormetella
Läheisyyttä kaipaisin en pelkkää seksiäNiin tottelevainen mies ja kuitenkin haukut häntä toisessa ketjussa. Huh huh.