vierailija
En. Mieheni peitto nousi äsken hiukan ja hän on ''nukkunut'' kohta jo tunnin.Pyöreä nolla uskotko?
En. Mieheni peitto nousi äsken hiukan ja hän on ''nukkunut'' kohta jo tunnin.Pyöreä nolla uskotko?
Öh...Tunnettu miesten kesken, vihattu naisten kesken
En. Mieheni peitto nousi äsken hiukan ja hän on ''nukkunut'' kohta jo tunnin.
Sangria jakaa vain varatuille miehille, ei sinkkulesboille.No niin ja nyt pinppikuva tänne vielä kiitos, olisi hyvää aikaa sormettaa kunnon orkkelit ennen nukkumaanmenoa! Tissit tai naama ei auta kiitos. Pitää olla pinppi tai pyllistys takaapäin missä näkyy pinppi.
Joojoo.Esitä nyt vielä tietämätöntä tälle huomiolle.Ensiksi valitat läheisyyden kaipuusta ja kun sitä saat,oikein ''ihmettelet''mistä se johtuu.Apua..oikeasti
Hyvää yötä mua ei nukuta vieläMeno menee niin hulluksi, että on pakko toivottaa Sangrialle ja teille hulluille hyvää yötä. Kiitos päivän komediasta
lukihäiriö vaivaa sinua, kts nikkiKäsittääkseni hän ei ole lepakko
Minäpä olen, lälläspyy.No hei, sentään mä en alastonkuvii oo laittanu
No joo, mutta toisaalta kyllähän perusnätti nainen saa tällättyä itsensä tuollaiseen osittaiseen kuvaan aika eri näköiseksi kuin mitä se todellinen arkiminä on. Ja kun tuhannesta ja yhdestä kuvasta vielä valitaan tietenkin se kaikkein edustavin, niin eihän siitä sangrian äitikään varmaan tunnistaisi tytärtään.Mikään ei ole niin ärsyttävää kuin itseään tyrkyttävä nainen joka vielä esittää ettei ole omasta mielestään kaunis.
Juu, olit kuin aatami siinä kuvassa. Se kuva paloi verkkokalvoilleni...Minäpä olen, lälläspyy.
Tosin ihan siistin savusaunanakkelikuvan saunavihdalla varustettuna mutta nakukuva kumminkin.
En mä samaa kuvaa viitti loputtomiin kierrättää eikä tapanani ole kuvata itteäni peilin äärellä jatkuvasti.
Jos taas joku nainen ehdottomasti tahtoo kikkelikuvani niin saa luvan ottaa sen kuvan ihan itse. Mulla on muutakin tekemistä kuin kuvata kikkeliäni ja lähetellä kuvia ympäri maailmaa.
Eikö hävetä flirttailla ketjukultusi takana vai joko jätit Elenan? Taitaa ollakin sen verran ruma tapaus, että hyvä vaan kun jätit.Minäpä olen, lälläspyy.
Tosin ihan siistin savusaunanakkelikuvan saunavihdalla varustettuna mutta nakukuva kumminkin.
En mä samaa kuvaa viitti loputtomiin kierrättää eikä tapanani ole kuvata itteäni peilin äärellä jatkuvasti.
Jos taas joku nainen ehdottomasti tahtoo kikkelikuvani niin saa luvan ottaa sen kuvan ihan itse. Mulla on muutakin tekemistä kuin kuvata kikkeliäni ja lähetellä kuvia ympäri maailmaa.
Taasko munaton kettuilee täällä?Eikö hävetä flirttailla ketjukultusi takana vai joko jätit Elenan? Taitaa ollakin sen verran ruma tapaus, että hyvä vaan kun jätit.
Piti vielä sitä sedän nakukuvaa taas kerran oikein mainostaa. Oikeasti, ei ketään kiinnosta tuollainen vanha, treenaamaton ja akkojen palstalla päivästä toiseen roikkuva ukkeli.Minäpä olen, lälläspyy.
Ai säkin inhoat sitäTaasko munaton kettuilee täällä?
Ketä sitä? Eihän sillä ole koskaan ollut täällä nikkiä. Puhut jostakin toisesta henkilöstä.Ai säkin inhoat sitä
Sen maine on jo mennyt. Harmailee ja nillittää kun kaikki inhoaa sitä
Ei sekään. Et tiedä kuka niin on turha arvata. Hänellä ei ole nikkiä täällä. Usko nyt.Krutista.
Oon eri hlö. Mutta tiedätkö / tunnetko tuon nikittömän hlökoht?Ei sekään. Et tiedä kuka niin on turha arvata. Hänellä ei ole nikkiä täällä. Usko nyt.
TiedänOon eri hlö. Mutta tiedätkö / tunnetko tuon nikittömän hlökoht?
Yksi juntti fanittaja, joka on helppo tunnistaa tyylistään.Eiköhän niitä fanittajia täällä riitä enemmän kuin yksi. Vaihda aihetta vaan, koska et kehtaa omaa naamaasi esitellä
Yksi juntti fanittaja, joka on helppo tunnistaa tyylistään.
Sellainen oikein stereotyyppinen vähän koulutettu juntti. Pitää kaljasta ja suurista lolloista. Sivistyneillä ja koulutetuilla herroilla on vähän muut intressit.