Iltaa Silta-sarjan päätösjakso on jo nähtävillä Yle Areenassa. Katsoako nyt vai odottaa muutama tunti? Visainen pulma.
Että voisin nähä sut.Mistä suystä, fantzu, mistä syystä?
Onko sinulla jotain peliä Fantzun kanssa?!! Minä kun tykkäsin sinustaMistä suystä, fantzu, mistä syystä?
Tulevana kesänä, Sinä ja minä menemme Asiankantajan lähibaariin ja ostamme hänelle pinen jallun ja itsellemme isot viskit, jooko?Että voisin nähä sut.
Minä olen siellä aisankimittäjän kantapaarissa töissä ja juotan teille kaikilel kolmelle Rättiksen lime-smäidä erikosspesiaalidrinksunTulevana kesänä, Sinä ja minä menemme Asiankantajan lähibaariin ja ostamme hänelle pinen jallun ja itsellemme isot viskit, jooko?
Algpma.
Ja paskat, Rättis on Pulussa ja Asiankantaja jossain Etelä Suomessa.Minä olen siellä aisankimittäjän kantapaarissa töissä ja juotan teille kaikilel kolmelle Rättiksen lime-smäidä erikosspesiaalidrinksun
Ei pulussa vaan Oulussa.Ja paskat, Rättis on Pulussa ja Asiankantaja jossain Etelä Suomessa.
Humalassa ei saa ajaa autoa. Sillon on potentiaalisesti ottamassa riskin toisen ihmisen tappamisesta.Lähen ostamaan vähän sapuskaa, koska huomenna on "perhepäivä" täällä ja kaupat ovat kiinni,
Olen hiukan tuiterissa, mutta ajan varovasti.
Miksi et vastannut minulleLähen ostamaan vähän sapuskaa, koska huomenna on "perhepäivä" täällä ja kaupat ovat kiinni,
Lopeta Epek jo tuo ylenmääränen juopottelu.Ei pulussa vaan Oulussa.
Ei mennyt tuo viina hukkaan, virheitä tulee.
Kulkee se smäidä Oulusta Etelään. Vai syötkö ite aina lähiruokaa?Ja paskat, Rättis on Pulussa ja Asiankantaja jossain Etelä Suomessa.
Minä tykkäsin Sinusta kans.Onko sinulla jotain peliä Fantzun kanssa?!! Minä kun tykkäsin sinusta
Mä olen Algoma, enkä juo liikaa.Lopeta Epek jo tuo ylenmääränen juopottelu.
Kuka niin?Miksi et vastannut minulle
Niin tai ittensä.Humalassa ei saa ajaa autoa. Sillon on potentiaalisesti ottamassa riskin toisen ihmisen tappamisesta.
Kiitos, Elena huolenpidosta, mutta kun ajaa humalassa ja on humalassa usein niin tietää olevansa tuoterissa ja käyttäytyy ja ajaa sen mukaan.Humalassa ei saa ajaa autoa. Sillon on potentiaalisesti ottamassa riskin toisen ihmisen tappamisesta.
Sillon ajattelee ajavansa sen mukaan, mutta peruuttamattomaan onnettomuuteen riittää vain 1 katseen ja ajatuksen herpaantuminen. Joten no no...Kiitos, Elena huolenpidosta, mutta kun ajaa humalassa ja on humalassa usein niin tietää olevansa tuoterissa ja käyttäytyy ja ajaa sen mukaan.
Minä en halua jakaa sinya Fantzun kanssa tai kenenkään tai en ketään miestä ylipäänsä. Jos valitset Fantzun niin olen surullinen mutta elämän on jatkuttava.Minä tykkäsin Sinusta kans.
Fantzu ja minä, olemme kamuja, Fantzulla on vain monia poikia, enkä halua olla yksi heistä.
Kaippateissu meni hyvin.Lähen ostamaan vähän sapuskaa, koska huomenna on "perhepäivä" täällä ja kaupat ovat kiinni,
En ole jaettavissa. Fantzulla on monta miestä, ei hän minua kaipaa.Minä en halua jakaa sinya Fantzun kanssa tai kenenkään tai en ketään miestä ylipäänsä. Jos valitset Fantzun niin olen surullinen mutta elämän on jatkuttava.