The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Humalassa ei saa ajaa autoa. Sillon on potentiaalisesti ottamassa riskin toisen ihmisen tappamisesta.:cautious:
Niin tai ittensä.
Mut "hieman tuiteri" on suhteellista.
Jos minä olen hieman tuiterissa niin promillet on törkeät.
Jos sinä olet hieman tuiterissa niin lain mukaan saisit vielä ajaa.

Mutta olet oikeassa kultaseni.
Ei ole hyväksyttävää alkaa ottamaan huikkaa, huomata että jotain puuttuu ja hypätä rattiin hakemaan sitä.
Tietää ottaneensa mutta ajaa silti.
Aamuhuurut ovat ihan yhtä laittomia mutta huomattavasti ymmärrettävämpiä.
Luulee olevansa jo ajokunnossa mutta ei ole.
Ei se ole hyväksyttävää sekään mutta ymmärrettävämpää.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Heiii!

Musta tulisi niin hyvä reissuraportoija!

Tänäänkin olisitte saaneet videokuvaa missä ajetaan jossain latvian mutkaisilla ja kuoppaisilla teillä ja country-musiikki raikaa -latviaksi toki. Nii ja kun nomaalisti tiellä sai ajaa seitsemääkymppiä, niin aina kun tuli "tietyömaa" kohta ja viidenkympin rajoitus niin matkanteko oli huomattavasti tasaisempaa kun oli vain hiekkatietä. Nähtiin myös tosikarvaisia lehmiä, jotain tarhattuja hirvi-otuksia sekä metkoja torneja joiden käyttötarkoitus ei selvinnyt.

No mutta, hengissä selvittiin hölskytyksestä huolimatta ja nyt ollaan taas ikäänkuin ihmisten ilmoilla. Nettikin toimii taas normaalinopeudella. Sivitys! :love:
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
vierailija
Lähen ostamaan vähän sapuskaa, koska huomenna on "perhepäivä" täällä ja kaupat ovat kiinni,
Olen hiukan tuiterissa, mutta ajan varovasti.
Kaippateissu meni hyvin.
Tai ainalin melkein.
Tuossa kun lähin kotoani niin saappaan nokka otti johonkin kiinni portaissa ja tuuskahdin naamalleni ajotielle. Naapuri sattui näkemään ja tuli katsomaan, jos tarvitsen apua.

Naapuri on jostain himalajalta.

Naapuri, are u Ok
Me, i am ok
Kömmin siitä pystyyn ja naapuri sanoo, u are pliiding.
Pyyhin naammaani kintaan takasivulla ja siinä on vähän verta.
Naapuri, I phone u an ambulanse
Me, no I am ok
Naapuri, were are you going?
Me, I need food, I get some potatoes.
Naapuri, I' drive you
Me, no I am ok.

No pääsin siitä kauppaan.
Käveleskelin käytäviä pitkin ku en muistanu missä ne potut oli.
Se poika, joka täyttää hyllyja huomas, että olin vähän ottanut ja hän tuli auttamaan mua.
Käveltiin hänen kans hakemaan ne perunat ja kaksi päärynää ja sitte kaks pakettia porsaan kyljyksiä

Poika kaivoi lompsan mun taskusta ja maksoi mun ostokset.

Poika, need a taksi?
Me, no Im ok.

Onnellisesti kotona!
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä