Majuri, missä sä oot ollunna? *pomppii innoissaan ympyrää ja hyppää Keravan keijon polvelle istumaan*
Miksi nostat vanhoja viestejä?
Kattellaan sitten joskus siellä espanjan asunnolla
siksiDeeDeeÄrrän valvontakameroiden kuvaa täs kovasti odotellaan.
kappas, laittamalla monelle yyveen voi luoda salatun ketjun
Et kehtaa sanoa.Miksi nostat vanhoja viestejä?
...mun pitäs tässä lähtee metsästämään jotain sapuskantynkää itelleni, ipanat tossa tuhosivat jo oman osuutensa eli saivat pömpsiäisensä täytetyksi ...tässä pukkaa kohta semmoista lennonjohtotornihässäkkää että näinköhän tämän pääkköseni kanssa edes selviänkään
Varsinaiset halloweeniylilentoilut nääs suunnitelmissa ja tekeillä, tää niin tulee jäämään meijen kaikkien mieleen ...
VGittu, mkun noi ihmiset ei älyä perkele, että mulle eri saa soittaa sillon kun nukun päikkäreitä Helvcetti, isäukko herätti mut puhelintewrrorilla just äske ja ihan turhaan Ainoo asia sillä oli, että paljoko täälä on pakkasta, siellä oli 14 astetta
Kaada itelles vaan!Siinä teille senkin sivistymättömät!
Joku oli kuulemma tuolla välissä hallusinoinut, että mä olisin kirjoitellut tänne harmaana jotain ininäviestejä. No en ole, enkä tule kirjoittamaan Pyydän nyt tämän nimimerkin poistoa, ja kaksplussalla vierailu loppuu täysin tähän. Otin vastaan sellaisen pestin, että ei vaan enää siedä kirjoitella enää edes anonyymina tällaisille vikinäpalstoille.
Kiitos Kaksplus 2010-2017.
Moikka, ja koittakaa selvitä sisäpiiristä.
Sinä jaksat kaivaa esiin vanhoja viestejä. Miksi? Et sano mitään. Laitat vain hymiön.