Mä olen päättänyt, että alan näillä näkymin katsomaan kesällä itselleni uutta koirakaveria...ovikelloa...postinjakajahälytintä...karvapyllyä....nappisilmää...you name it, rakkaalla karvalapsella on monta nimeä..
Mä luin että poikakaveria.Mä olen päättänyt, että alan näillä näkymin katsomaan kesällä itselleni uutta koirakaveria...ovikelloa...postinjakajahälytintä...karvapyllyä....nappisilmää...you name it, rakkaalla karvalapsella on monta nimeä..
Eijjjj kun koirakaveria...Mä luin että poikakaveria.
JooEijjjj kun koirakaveria...
Ensiks täytyy vaan käydä tää suru läpi ja sitten vasta voi siirtyä eteenpäin.
tai jollekkin kirjottaminen. täytyy valmistautua uusiin syytöksiin kun kehtasin sulle viestin laittaa.Jo on huvit taas harmaana olevalla. Tarkoittaako autokyyti nykyään tökkimistä?
Mä olen päättänyt, että alan näillä näkymin katsomaan kesällä itselleni uutta koirakaveria...ovikelloa...postinjakajahälytintä...karvapyllyä....nappisilmää...you name it, rakkaalla karvalapsella on monta nimeä..
JepEijjjj kun koirakaveria...
Ensiks täytyy vaan käydä tää suru läpi ja sitten vasta voi siirtyä eteenpäin.
Juuh, väitetään ties mitä.tai jollekkin kirjottaminen. täytyy valmistautua uusiin syytöksiin kun kehtasin sulle viestin laittaa.
Varman palstatiedon mukaan kaikki on panemassa kuka ketäkin.Kaffepaussi.
Missä kaikki ovat?
Mä en ole pannut ees kiltisti kenenkään kanssa, fysiikkaa oon kylläkin opiskellut ja ihmetellyt yhtä asiaa: Mihin mä sitä tulen tarvitsemaan muka? Musta tuliskin varsinainen ydinfyysikko.Varman palstatiedon mukaan kaikki on panemassa kuka ketäkin.
Paitti mä joka olin kiltisti partsilla röökillä panematta ketään tai mitään.
Olutkin on valmiiksi pantu niin sitäkään ei voi.
Olutta voiskin panna. Pitkästä aikaa. Tuleepahan edellistä tarkempi uunikin lämpötiloineen ja mittareineen jälleen hyötykäyttöön.Varman palstatiedon mukaan kaikki on panemassa kuka ketäkin.
Paitti mä joka olin kiltisti partsilla röökillä panematta ketään tai mitään.
Olutkin on valmiiksi pantu niin sitäkään ei voi.
En mäkään fysiikasta niin pitänyt mutta on se tarpeellinen. Tosin käytännön fysiikka ois hyödyllisempää kuin jotkut osiot niistä mitä oli pakko oppia.Mä en ole pannut ees kiltisti kenenkään kanssa, fysiikkaa oon kylläkin opiskellut ja ihmetellyt yhtä asiaa: Mihin mä sitä tulen tarvitsemaan muka? Musta tuliskin varsinainen ydinfyysikko.
Nii minäkin ja luulin jo, että mut on hylätty.Mä luin että poikakaveria.
Vedenkeitin!Olutta voiskin panna. Pitkästä aikaa. Tuleepahan edellistä tarkempi uunikin lämpötiloineen ja mittareineen jälleen hyötykäyttöön.
Vielä kun keksisivät kotioloihin sopivan tiskarin millä saa pullot puhtaiksi.
Mutkun niitä pulloja pitäisi pestä kymmenia kertaheitolla.Vedenkeitin!
Kiehuvaa vettä pulloon ja ravistus.
On joo, tuossa vaan on niin paljon sellasia asioita ja hirveesti tekemistä että välillä sitä pysähtyy miettiin mihiin mä tuota kaikkea tietoa tarvitsen.En mäkään fysiikasta niin pitänyt mutta on se tarpeellinen. Tosin käytännön fysiikka ois hyödyllisempää kuin jotkut osiot niistä mitä oli pakko oppia.
Kyllä mut on taidettu kuule hylätä...mutta minkäs teet.Nii minäkin ja luulin jo, että mut on hylätty.
En mä ole sinua hylännyt, joten teen samaa kuin aina ennenkin, eli en oikeastaan mitään.Kyllä mut on taidettu kuule hylätä...mutta minkäs teet.
Mä taas mietin Galileo Galilein suurimpia saavutuksia, mutta aina kun etin siitä heebosta tietoo, löydän jäätävän pitkiä selityksiä mistä pitäis löytää ne 2-3 tärkeintä sanaa ja mulla mieleen tule muuta kuin Pisan kalteva torni ja se kivi minkä se sieltä pudotti.Sillon tällöin sitä hämmästyy, miten pahantahtoisia ihmisiä tää pallo päällään kantaa.
Enkä mä puhu nyt edes tän ketjun tän päivän tapahtumista vaan siitä, miten muualla palstalla vaihteeksi paheksutaan ja haukutaan.
Siis eikö Galilei ollut osana sitä ketjua mikä syrjäytti maankeskeisen maailmankuvan? Nii ja se tosiaan, että kappale putoaa yhtä nopsaan riippumatta painosta. Tai jotain.Mä taas mietin Galileo Galilein suurimpia saavutuksia, mutta aina kun etin siitä heebosta tietoo, löydän jäätävän pitkiä selityksiä mistä pitäis löytää ne 2-3 tärkeintä sanaa ja mulla mieleen tule muuta kuin Pisan kalteva torni ja se kivi minkä se sieltä pudotti.
Joo toi toinen mutta niille pitäis vielä ne mitykset löytyä, ne hienommat tai jotain ja kyllähän ne löytyykin mutta on vähän väsy ja muutenkin poissa-tolaltaan olo edelleen...Siis eikö Galilei ollut osana sitä ketjua mikä syrjäytti maankeskeisen maailmankuvan? Nii ja se tosiaan, että kappale putoaa yhtä nopsaan riippumatta painosta. Tai jotain.