The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mä olen päättänyt, että alan näillä näkymin katsomaan kesällä itselleni uutta koirakaveria...ovikelloa...postinjakajahälytintä...karvapyllyä....nappisilmää...you name it, rakkaalla karvalapsella on monta nimeä..:ninja::oops::love:

• Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Varman palstatiedon mukaan kaikki on panemassa kuka ketäkin.
Paitti mä joka olin kiltisti partsilla röökillä panematta ketään tai mitään.
Olutkin on valmiiksi pantu niin sitäkään ei voi.
Mä en ole pannut ees kiltisti kenenkään kanssa, fysiikkaa oon kylläkin opiskellut ja ihmetellyt yhtä asiaa: Mihin mä sitä tulen tarvitsemaan muka? Musta tuliskin varsinainen ydinfyysikko.o_O

Varman palstatiedon mukaan kaikki on panemassa kuka ketäkin.
Paitti mä joka olin kiltisti partsilla röökillä panematta ketään tai mitään.
Olutkin on valmiiksi pantu niin sitäkään ei voi.
Olutta voiskin panna. Pitkästä aikaa. Tuleepahan edellistä tarkempi uunikin lämpötiloineen ja mittareineen jälleen hyötykäyttöön. :p

Vielä kun keksisivät kotioloihin sopivan tiskarin millä saa pullot puhtaiksi.

Mä en ole pannut ees kiltisti kenenkään kanssa, fysiikkaa oon kylläkin opiskellut ja ihmetellyt yhtä asiaa: Mihin mä sitä tulen tarvitsemaan muka? Musta tuliskin varsinainen ydinfyysikko.o_O
En mäkään fysiikasta niin pitänyt mutta on se tarpeellinen. Tosin käytännön fysiikka ois hyödyllisempää kuin jotkut osiot niistä mitä oli pakko oppia.

• Tykkää
Reactions: Elena777
Sillon tällöin sitä hämmästyy, miten pahantahtoisia ihmisiä tää pallo päällään kantaa.

Enkä mä puhu nyt edes tän ketjun tän päivän tapahtumista vaan siitä, miten muualla palstalla vaihteeksi paheksutaan ja haukutaan.

• Tykkää
Reactions: Fantzu
Sillon tällöin sitä hämmästyy, miten pahantahtoisia ihmisiä tää pallo päällään kantaa.

Enkä mä puhu nyt edes tän ketjun tän päivän tapahtumista vaan siitä, miten muualla palstalla vaihteeksi paheksutaan ja haukutaan.
Mä taas mietin Galileo Galilein suurimpia saavutuksia, mutta aina kun etin siitä heebosta tietoo, löydän jäätävän pitkiä selityksiä mistä pitäis löytää ne 2-3 tärkeintä sanaa ja mulla mieleen tule muuta kuin Pisan kalteva torni ja se kivi minkä se sieltä pudotti.:cautious:

Mä taas mietin Galileo Galilein suurimpia saavutuksia, mutta aina kun etin siitä heebosta tietoo, löydän jäätävän pitkiä selityksiä mistä pitäis löytää ne 2-3 tärkeintä sanaa ja mulla mieleen tule muuta kuin Pisan kalteva torni ja se kivi minkä se sieltä pudotti.:cautious:
Siis eikö Galilei ollut osana sitä ketjua mikä syrjäytti maankeskeisen maailmankuvan? Nii ja se tosiaan, että kappale putoaa yhtä nopsaan riippumatta painosta. Tai jotain.

Siis eikö Galilei ollut osana sitä ketjua mikä syrjäytti maankeskeisen maailmankuvan? Nii ja se tosiaan, että kappale putoaa yhtä nopsaan riippumatta painosta. Tai jotain.
Joo toi toinen mutta niille pitäis vielä ne mitykset löytyä, ne hienommat tai jotain ja kyllähän ne löytyykin mutta on vähän väsy ja muutenkin poissa-tolaltaan olo edelleen...:notworthy:

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä