Voi ettäEi mun kissat olleet kuin muutaman vuoden vanhoja. Niillä oli joku synnynnäinen juttu.
Voi ettäEi mun kissat olleet kuin muutaman vuoden vanhoja. Niillä oli joku synnynnäinen juttu.
Muistaakseni jollain munuaisystävällisellä ruoalla oli jonkin aikaa, mutta sitten se oli menoa.Ikävä sairaus.
Äidin kissalle tuli myös,söi jonkin aikaa erikoisruokaa,mutta lopulta piti nukuttaa pois. Ei enää syönnyt kunnolla,ei meinannu juua,laihtui.
Koira on laihtunut ihan pienellä aikaa nyt aivan olemattomiin Ei syö kiinteitä ja juominen todella heikkoo.Ikävä sairaus.
Äidin kissalle tuli myös,söi jonkin aikaa erikoisruokaa,mutta lopulta piti nukuttaa pois. Ei enää syönnyt kunnolla,ei meinannu juua,laihtui.
Se on totta. Toi nopeus tuli musiikkivideoiden myötä. Ennen kaikki oli hidastempoisempaa. Katsopa huviksesi vaikka vanhoja mainoksia.Noistamun mielestä Zootropolis ja Vaiana ovat ookoo. Mutta niissäkin ja etenkin muissa mainitsemissasi "häselletään" mun mielestä turhan paljon. Liian hektistä! Leffan kuuluu olla eteenpäinsoljuva ja sit vasta lopussa on ne nopeamman jännityksen tovit.
Juu,monesti voi olla,niin että sairaus on edennyt jo pitkälle,ennen kuin huomataan. Lisäaikaa voi ehkä saada,mutta ei välttämättä pitkäksi aikaa.Muistaakseni jollain munuaisystävällisellä ruoalla oli jonkin aikaa, mutta sitten se oli menoa.
Munuaissairaus on kyllä sellainen,että se voi nopeasti aiheuttaa ikäviä oireita ja edetä pitkälle ennen oireita.Koira on laihtunut ihan pienellä aikaa nyt aivan olemattomiin Ei syö kiinteitä ja juominen todella heikkoo.
No himputtilainen.Olen mä aika varma. Siippaa en ole nähnyt pariin viikkoon mutta kyllä se puhelimeen vastaa ja on täällä sen romuja niin ettei oo ihan kaikkea ehtinyt kuskata pois
Tällä kertaa minä olin poissa ja eiköhän tuo ukkokulta illan mittaan ilmestyNo himputtilainen.
Mut yrittänyttä ei laiteta, eihän vaan?
Mä muuten olen ollut reissuillani kauemmin kuin kaks viikkoa.
Vaimo on niiden jälkeen sanonut, että "tulitpas nopeasti".
Mut eihän se päivä vielä ole, eihän?Huono äiti unohti Runebergin tortut
Minäkin unohdin tortut.Huono äiti unohti Runebergin tortut
Kai sitä huomennakin kerkiää ?Huono äiti unohti Runebergin tortut
Eiks se oo huomenna jo?Mut eihän se päivä vielä ole, eihän?
Ei kerkee leipomaan. Vasta kuuden jälkeen kotona.Kai sitä huomennakin kerkiää ?
Joo toi tuli meille ihan puskan takaa, vielä kolme viikkoo sitten ihmettelin sitä miten nuorekas koira on ja jaksaa painia kissan kanssa kuin nuorena...nyt on aivan väsy ja riutunut olemattomiinMunuaissairaus on kyllä sellainen,että se voi nopeasti aiheuttaa ikäviä oireita ja edetä pitkälle ennen oireita.
Höh,osta valmiita ?Ei kerkee leipomaan. Vasta kuuden jälkeen kotona.
Ei sitä aina osaa aavistaa/ tiedä noita sairauksiaJoo toi tuli meille ihan puskan takaa, vielä kolme viikkoo sitten ihmettelin sitä miten nuorekas koira on ja jaksaa painia kissan kanssa kuin nuorena...nyt on aivan väsy ja riutunut olemattomiin
Pitäis olla laktoositon ja gluteeniton.Höh,osta valmiita ?
Ai niin joo teilläkin pitää olla gluteenittomiaPitäis olla laktoositon ja gluteeniton.