The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Noistamun mielestä Zootropolis ja Vaiana ovat ookoo. Mutta niissäkin ja etenkin muissa mainitsemissasi "häselletään" mun mielestä turhan paljon. Liian hektistä! Leffan kuuluu olla eteenpäinsoljuva ja sit vasta lopussa on ne nopeamman jännityksen tovit.
Se on totta. Toi nopeus tuli musiikkivideoiden myötä. Ennen kaikki oli hidastempoisempaa. Katsopa huviksesi vaikka vanhoja mainoksia.

• Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Elena777
:notworthy:

Sit kun mä seuraavan kerran kuvittelen jaksavani lapsosia niin muistuttakaa että Ei, et jaksa, ET!

Ei taatusti oo ollut kymmentä sekuntia pidempää hiljaisuutta tässä talossa tänään. Eskarilainen on pitänyt yhdennaisenshowta, nytkin se kuuluu vaikka on kylpymmeessa!

Niin kostan huomenna. Kailotan vaikka Horto Kaaloja kun se yrittää katsoa videota. Ja kysyn kahdeksankymmentä kertaa minuutin aikana "mitä sä teet". Ja "Milloin se on valmis". Ja "miksi". Niiiiiii ja joka väiin se "odota". Just kun oon antamassa vaikka sapuskaa niin keksinkin, miten voi taiteilla lattialla olevista murusista tornin muurahaisille. Ja sit pitääkin selvittää, elävätkö muurahaiset talvella talon alla vai katolla. Ja melkis kiivetä katolle varmistamaan. Ja sit mulle tuleekin vilu ja se alkuperäinen tekeminen unohtuu. Jooooo, oispa jo huominen kello 13.00!

:mad: Mä INHOAN lapsia!

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä