Fantzu
Eiköhän se auta.
Toivottavasti auttaa,että saat nukuttua
Eiköhän se auta.
Toivottavasti auttaa,että saat nukuttua
Halaus muru ja jaksamista.Nyt mun pikkunen on sitten poissa, eikä kotona ole muuta vastassa kuin muistot ja koiran tuoksu....
*halaus*Nyt mun pikkunen on sitten poissa, eikä kotona ole muuta vastassa kuin muistot ja koiran tuoksu....
HalausNyt mun pikkunen on sitten poissa, eikä kotona ole muuta vastassa kuin muistot ja koiran tuoksu....
Nyt ei ole enää kipuja,nyt on hyvä olla.Sinulla myös joku päivä vaikkei nyt siltä tunnukaan. Muistot jää.Nyt mun pikkunen on sitten poissa, eikä kotona ole muuta vastassa kuin muistot ja koiran tuoksu....
Kelpaako karhunsyleily? Ihan vilpitön semmoinen.Nyt mun pikkunen on sitten poissa, eikä kotona ole muuta vastassa kuin muistot ja koiran tuoksu....
Niin...Halaus muru ja jaksamista.
" Silittää hiuksia & rutistaa '
Tämä päivä on vaikein.
*halaus*
kiitoksetHalaus
Niinpä, tota mä selitän ittelleni koko ajan...tänään tullut 3x sellanen kohtaus ettei happee saanut ja oksetti+pyörrytti. Koko ajan tekis mieli mennä ja kaivaa pikkunen pois kylmästä maasta ja halata...vaikka toki en sitä tee, silti sydämessä haluan koiran takaisin eloonNyt ei ole enää kipuja,nyt on hyvä olla.Sinulla myös joku päivä vaikkei nyt siltä tunnukaan. Muistot jää.
kiitosKelpaako karhunsyleily? Ihan vilpitön semmoinen.
HalausNyt mun pikkunen on sitten poissa, eikä kotona ole muuta vastassa kuin muistot ja koiran tuoksu....
Niitä hetkiä kun on valmis maksamaan vaikka mitä. Ja pulassa kun ei ole millä maksaa. Toivotaan parasta vakuutusten tiimoilta!Syksy mennyt lapsen kanssa ravatessa enemmän ja vähemmän lääkärissä. On kokettu yksityinen sekä kouluterveydenhuolto että julkinen puoli. Nyt vaihdoin lastenlääkäriä spesialistiin. Illan lasku melkein 800 euroa, jos mennään kaikkiin määrättyihin tutkimuksiin. Huomenna soitto vakuutusyhtiöön.
Kannattaa aina soittaa kalliit tutkimukset ensin ja ottaa hyväsyntä kuluille. Monta vuotta ollaan käyty samalla lastenlääkärillä, mutta nyt meni lääkäri vaihtoon.Niitä hetkiä kun on valmis maksamaan vaikka mitä. Ja pulassa kun ei ole millä maksaa. Toivotaan parasta vakuutusten tiimoilta!
Tosin, kokemuksella, voin todeta että vaikka kerralla kirpaisee niin loppupeleissä yksityisen spesialistit saattavat tula paljon edullisimmiksi.
Ei mulla oo ollut varaa sairausvakuutuksiin. Omasta pussista ovat aina menneet. Paitsi AIGeen syöpävakuutus, se kymppi kuukaudessa taisi pelastaa meidät taannoin nälkäkuolemalta.Kannattaa aina soittaa kalliit tutkimukset ensin ja ottaa hyväsyntä kuluille. Monta vuotta ollaan käyty samalla lastenlääkärillä, mutta nyt meni lääkäri vaihtoon.
Meillä on aika tiukka linja ja edelleen, aina vaan muksu kokeilee välillä rajojaan syömisten kanssa. Syödään säännöllisesti ja aina saa valita, syökö vai ei. Jos ei maistu, niin tervetuloa seuraavana ruokintakertana. Ja ateriaa ei korvata leivällä.Kun ei nyt muillakaan niin loistosti tunnu menevän niin mäkin valita.
Toi ipana! Eilen hunajasiivet olivat liian mausteisia. Tänään tein sit pottumuusinjämistä, tonnikalasta ja kananmunasta "vuoan". Kaikki aineksia mitä yleensäkin syö. Ja se oli sit "liian vähän mausteista". Eikä kelvannut.
EN suostu siihen, että yks vetää pelkkää paahtoleipää voilla ja päälle mehua. Nälkäkuurille kunnes alkaa jokin järkevä maittaa!
Otin muksulle luojan kiitos vakuutuksen syntymän jälkeen.Ei mulla oo ollut varaa sairausvakuutuksiin. Omasta pussista ovat aina menneet. Paitsi AIGeen syöpävakuutus, se kymppi kuukaudessa taisi pelastaa meidät taannoin nälkäkuolemalta.
Sehän tässä hassua onkin, että ekat viikot olivat luonnollisesti opettelua, silloin en viitinyt ärsyyntyä siitä ettei maistu. Sit meni kuukausi hienosti, oppi syömään vaikka mitä. Ja nyt ollaan pahemmassa kuin lähtöpisteessä. Mikään "oikea ruoka" ei kelpaa. Ja hermot menee kun teen mautonta pöperöä jotta lapsonen ois tyytyväinen ja sit edes se ei sitä syö. Meidän muiden ruoissa taas on aina liikaa pippuria tai mitä ikinä. En vaan vissiin osaa vaikka aikoinaan olen onnistunut tekemään sopan joka maistui reilulle sadalle syöjälle, vegaanit ja italiaanot mukaanlukien.Meillä on aika tiukka linja ja edelleen, aina vaan muksu kokeilee välillä rajojaan syömisten kanssa. Syödään säännöllisesti ja aina saa valita, syökö vai ei. Jos ei maistu, niin tervetuloa seuraavana ruokintakertana. Ja ateriaa ei korvata leivällä.
Eli mausteinen ei kelpaa? Teet kahdessa astiassa ja saa maistaa omansa sitten mieluisaksi?Sehän tässä hassua onkin, että ekat viikot olivat luonnollisesti opettelua, silloin en viitinyt ärsyyntyä siitä ettei maistu. Sit meni kuukausi hienosti, oppi syömään vaikka mitä. Ja nyt ollaan pahemmassa kuin lähtöpisteessä. Mikään "oikea ruoka" ei kelpaa. Ja hermot menee kun teen mautonta pöperöä jotta lapsonen ois tyytyväinen ja sit edes se ei sitä syö. Meidän muiden ruoissa taas on aina liikaa pippuria tai mitä ikinä. En vaan vissiin osaa vaikka aikoinaan olen onnistunut tekemään sopan joka maistui reilulle sadalle syöjälle, vegaanit ja italiaanot mukaanlukien.
No ei sekään useimmiten toimi kun esimerkiksi tänään me syödään maksaa ja maksahan on yökyök.Eli mausteinen ei kelpaa? Teet kahdessa astiassa ja saa maistaa omansa sitten mieluisaksi?