The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
  • Tykkää
Reactions: Fantzu
Aivan suotta!
Kun eihän itsesyyttely vie mitään eteenpäin eikä ratkaise mitään! Se vain lamaannuttaa ja turruttaa ja....estää elämästä.:unsure:
Tiiät sä että sä oot ihan oikeessa, mutt se on niin jännä miten herkästi sitä alkaa ettimään syitä itsestään vaikka pitäs vaan nostaa leuka pystyyn ja jatkaa eteenpäin hymyillen ja siniset silmänsä tuikkien. Minkä hemmetin sitä voi jos yrittää parhaansa eikä sekään riitä?:eek:

Nii...mä tiedän että tulen syyttämään itteeni vielä monet kerrat, mutta sä oot oikeessa hei joten nyt leuka pystyyn nainen ja kahvia kitusiin, kyllä se aurinko vielä tähänkin risuiseenkasaan paistaa *sopottaa itselleen*

• Tykkää
Reactions: Kais ja Fantzu
Toi on kyllä ikävää :( kun se itsensä syyttely ei auta.
Vois kysyä mitä vikaa on niissä ihmisissä,jotka eivät tajua olla sun vierellä.
Emmä tiiä, mä olen tullut siihen tulokseen etten vaan ole prioriteeteissä tarpeeks korkeella eli riittävän hyvä ja et muuten arvaa miten kuluttavaa on koko ajan olla pahoillaan siitäo_O

Tiiät sä että sä oot ihan oikeessa, mutt se on niin jännä miten herkästi sitä alkaa ettimään syitä itsestään vaikka pitäs vaan nostaa leuka pystyyn ja jatkaa eteenpäin hymyillen ja siniset silmänsä tuikkien. Minkä hemmetin sitä voi jos yrittää parhaansa eikä sekään riitä?:eek:

Nii...mä tiedän että tulen syyttämään itteeni vielä monet kerrat, mutta sä oot oikeessa hei joten nyt leuka pystyyn nainen ja kahvia kitusiin, kyllä se aurinko vielä tähänkin risuiseenkasaan paistaa *sopottaa itselleen*
Kun se just riittää. Että yrittää parhaansa.

Ja kyllä, kohti myötätuulta ja auringon hellimistä, Ellu:):love:*halaa*

Emmä tiiä, mä olen tullut siihen tulokseen etten vaan ole prioriteeteissä tarpeeks korkeella eli riittävän hyvä ja et muuten arvaa miten kuluttavaa on koko ajan olla pahoillaan siitäo_O
:( Sie oot riittävän hyvä,sulla ei oo syytä olla pahoillasi.
Nuo ihmiset ei arvosta sua tarpeeksi,eivätkä oo sen arvoisia sitten.
Halaus,sie yrität parhaasi ja se riittää,oma on häppeensä jos ei joku tajua sitä.

Ongelma on useimmiten siinä että kun ei voi toisen pään sisään nähdä niin ei voi tietää mitä toinen haluaisi ja siksi se paras mitä teet (tai mä teen tai kuka tahansa) voikin olla huono.

Ja lisäksi voi olla niin ettei toinen edes tiedä mitä haluaa...

Vaikeita ovat ihmissuhdekiemurat. Niihin ei oikeasi kannata jäädä kiinni. Energiaa kuluu ihan hukkaan kun pohtii turhia.

Eikä virheistä oikeastaan edes voi oppia kun seuraavaksi edessä on kenties aivan erilainen ihminen.

Ohoh, tulipa taas tuumittua syvällisiä...:alien:

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä