Toiveena vauva 2017-2018

23.1.18

Nimi | kiertopäivät | yrityskierto
Viipulainen........3/28......yk7
Nadine88...........13/28-34.......yk4
Möörtsi...............13/25............yk3
Tänttähäärää.....13/23-29.....ya 10/16
Nelliida...............17/28-30.......yk7
Fritang...............28/23-27.....yk11 (km yk2 & yk4)
Pocahontas-.......2/24-34....yk12
Vuuti...................7/28-32....yk10 (km yk7)
Salty.....................37/30-33...yk1
Sonde...................34/26-30....ya syksy -17-
lilia88...................24/27-31...yk 1
Pikkutakkutukka...10/29-33....yk6 (km 6/17)
Nasunen87...........9/28........yk 2
Ksennonen...........15/XX..........ykX
Ahmis...................14/25-28.....yk2
Haaveilija_93........13/27...........yk 2
VauvaHaaveilija89.24/29...........yk1
Keijupölyä..............15/18-23..........yk2
Embell...................42/21-35........yk 3
kissaliikeri.............21/19-34........yk2

Piinailijat:
Fritang.....................dpo15
VauvaHaaveilija89...dpo9
lilia88.......................dpo8
Ahmis......................dpo1
Möörtsi..................dpo 0

Plussanneet:
Joulukuu 2017: Kiira29 (yk5)
Tammikuu 2018: Jasuuu (yk2)
Tammikuu 2018: Viii (yk3)
 
Mistä myöhäinen ovis(todennäköisesti) voisi johtua? Tänään kp21/27-28 ja ovistesti aika vahva. Pidentyyköhän mun kierto vai menikö mönkään tämä yrityskierto?
Samaa olen miettinyt, olen suunnilleen samoissa lukemissa kanssasi! Odottelen itse CB:n digitesteriin staattista hymynaamaa, ei ole vielä näkynyt. Erikoiselta tuntuu myöhästely, varsinkin kun aiemmissa kierroissani laskennallisesti ovulaatio on ollut toisella viikolla, kiertopäivinä 9-14. Varmaan ovulaatio hermostuu, jos elää vähääkään epäsäännöllistä elämää, esimerkiksi valvoo pitkään tai matkustelee. Itselläni on ollut nimenomaan matkusteluun liittyvää liian aikaista aamuherätystä ja pientä stressinpoikasta.
 
@Möörtsi ei aavistustakaan mihin toi riittää. Maksimi annoksella kai ainakin siihen 7-9 kertaan, mutta en usko että tarvii niin runsaasti käyttää omalla kohdalla.:LOL:

@zumba224 oliko niin ettet aiemmin bongannut ovista?
Jos bongasit, niin voi olla ihan normaalia vaihtelua LH tasossa, lähellä kuukautisia ovisliuskat voi toisinaan näyttää vahvempaa viivaa.
Mutta jos et bongannut, niin vois olla tuloillaan. Plussahan tuo ei vielä ole, joten jatkaisin tikuttamista sen 2x vrk kunnes joko alkaa haalistua tai tulee plussa.
Syitähän voi olla paljonkin. Sairastelu, stressi, ruokavalion muutokset, laihdutus, painonnousu, monet hormonaaliset muutokset jne.jne.
Jos ovis viivästyy, kierto venyy pidemmäksi. Jos et tiedä luteaalivaiheesi pituutta (kuinka monta päivää oviksesta kuluu päiviä kunnes koittaa kp1), niin voi summamutikalla laskea, että oviksesta keskiverrosti 14vrk.
Eli jos ovisplussa tuliskin vaikka huomenna kp22 niin ovulointi tapahtuisi arvioidusti kp23 ja siihen sit lisätään tuo 14vrk keskiarvoinen aika jolloin kierto olisi n.37vrk (+/-2vrk). Toi luteaalivaihe on yksilöllinen, joten voi olla vaikka 12vrk, alle tai yli 14vrk reilustikkin.
 
  • Tykkää
Reactions: kissaliikeri
@Möörtsi lle piti vielä tosta Pree seedistä, että aattelin nyt törsätä ja kokeilla. Sitä hehkutetaan kansainvälisesti suorastaan ihne liukkariksi.:LOL: Tosi moni esim.pidempään yrittänyt kertoillu eri foorumeilla, tyylillä "oltiin yritetty yli vuosi ja odoteltiin hoitojen aloitusta. Päätettiin sitten huvikseen kokeilla tätä ja tadaa, tärppi kävi."
Ite lasken ehkä onnekkaaksi sattumaksi, mutta kaikkea kokeiluun vaan, eipä siitä haittaakaan varmasti ole.:LOL:
 
En oo nyt tehny testiä kun ei oo. Enkä osta ennenku torstaina-perjantaina vasta ellei siihe mennessä oo alkanut. Sit hätyytellään kp 35-36 mikä on noin viikko myöhässä. Eilen illalla tuli taas menkkakipuja,aattelin et nyt! Niin sit hiipu, tanaan ei mitaan. On tosi oireetonta niin tiedan et en oo raskaana, luultavasti stressi tyoelamassa nyt pidentaa kiertoa. Mulla muuttu nappis enkuksi niin ei oo aakkosia.
 
  • Tykkää
Reactions: kissaliikeri
@Möörtsi lle piti vielä tosta Pree seedistä, että aattelin nyt törsätä ja kokeilla. Sitä hehkutetaan kansainvälisesti suorastaan ihne liukkariksi.:LOL: Tosi moni esim.pidempään yrittänyt kertoillu eri foorumeilla, tyylillä "oltiin yritetty yli vuosi ja odoteltiin hoitojen aloitusta. Päätettiin sitten huvikseen kokeilla tätä ja tadaa, tärppi kävi."
Ite lasken ehkä onnekkaaksi sattumaksi, mutta kaikkea kokeiluun vaan, eipä siitä haittaakaan varmasti ole.:LOL:
Jahas, täytyy laittaa korvan taakse jos ei nyt tärppi käy :D Perkele, saisi nyt tärpätä ettei miesraukka joudu paineita kestämään enempää. Tiiän kuinka se käy itsetunnon päälle kun ei alapää tottele :(
 
Jahas, täytyy laittaa korvan taakse jos ei nyt tärppi käy :D Perkele, saisi nyt tärpätä ettei miesraukka joudu paineita kestämään enempää. Tiiän kuinka se käy itsetunnon päälle kun ei alapää tottele :(
Koitat vaan sanomatta mitään viekotella, harva mies jää kylmäksi sellasesta..noooh, suikkari avauksesta.:D Mut toivotaan nyt tärppiä kun kerta ovisplussaki tuli bongattua.(y)(y)
 
@Möörtsi noniin asiaa(y)
Pääset sit urakalla piinaamaan.:love:

Mä hehkutan vaan sitä että vuoto niukkeni odotetusti tänään.:LOL: Vihaan kierron kahta ekaa päivää, erityisesti kp2 on ihan kamala.
Mut 2 pv enään lusittavana, sit pitäiski osata olla ennustaja et keksis millä rytmillä koklais tätä joka toinen päivä rytmiä. :LOL:
Kun jos ovis osuiski perjantaille ni ois järkevä alottaa tiistaina, jollon talletuksia tulis ti-to ja sit tietty pe ja la. Vaan jos se ovis onki vasta lauantaina kuten monesti aiemmin...sit en tiiä oisko toi miehelle miten vaikeeta ees saada talletusta irti itestään ku tulis ti-to-pe-la ja su:ROFLMAO:
mut toisaalta ma-ke-pe-la-su ei ois sen helpompi sekään. Et ehkä sillä ei nyt oo suuremmin väliä todellisuudessa.:LOL: Ehkä mä sanon sille että varautuu henkisesti siihen et ens viikon tiistaista lähtien sille on kotitöitä.:D:ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: kissaliikeri
@Möörtsi noniin asiaa(y)
Pääset sit urakalla piinaamaan.:love:

Mä hehkutan vaan sitä että vuoto niukkeni odotetusti tänään.:LOL: Vihaan kierron kahta ekaa päivää, erityisesti kp2 on ihan kamala.
Mut 2 pv enään lusittavana, sit pitäiski osata olla ennustaja et keksis millä rytmillä koklais tätä joka toinen päivä rytmiä. :LOL:
Kun jos ovis osuiski perjantaille ni ois järkevä alottaa tiistaina, jollon talletuksia tulis ti-to ja sit tietty pe ja la. Vaan jos se ovis onki vasta lauantaina kuten monesti aiemmin...sit en tiiä oisko toi miehelle miten vaikeeta ees saada talletusta irti itestään ku tulis ti-to-pe-la ja su:ROFLMAO:
mut toisaalta ma-ke-pe-la-su ei ois sen helpompi sekään. Et ehkä sillä ei nyt oo suuremmin väliä todellisuudessa.:LOL: Ehkä mä sanon sille että varautuu henkisesti siihen et ens viikon tiistaista lähtien sille on kotitöitä.:D:ROFLMAO:
Joo, se 2.pvä on kaameeta murhaa alapäässä :D Teillä kyllä sängyssä sujuu.. *kateellinen* :p
 
Joo, se 2.pvä on kaameeta murhaa alapäässä :D Teillä kyllä sängyssä sujuu.. *kateellinen* :p
No joo ehkä se on sujuvaa kun ei tuosta pikkuvauva ajasta oo vielä aivan niin kauan aikaa loppujen lopuksi. Sillon oli vetsen terällä ehtikö ja useimmiten kuulu kutsu ennen ku ehti ajatusta pidemmälle toteuttaakkaan.:LOL:
Että nyt kun illat on takuu varmasti meidän aikaa niin kyllä niitä molemmat tykkää käyttää hyväkseen.:D Haaste on toki ihan miehen jaksaminen, että sen puolesta joutuu vähän kikkailemaan, että mikä aika vuorokaudesta kehtaa vongata.:giggle: Iltavuoroissa ei oikein illat natsaa, kun mies on kotona vasta lähemmäs puolta yötä, mutta aamupäivä onnistuu. Aamuvuoroissa ei niin ikään ilta onnistu ihan aina, mutta päivällä voi onnistua helpommin jne.
Että joo, eihän tää aivan sponttaania ole ainakaan oviksen aikaan, mutta muuten mennään ihan fiilis pohjalta. Varmaan sillä se mieskin jaksaa ton ovisviikon, kun tietää että rauhotun ku seinään sen mentyä ja saa ns.ohjat takaisin omiin käsiinsä.:LOL::LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: Möörtsi
Ei se ovistesti ny viel lähteny vahvistuun. Mikä lie piikki tuo aamuinen. Tosin toi aamun toka pissa tuntuukin olevan just se paras. Kn ympäriltä kokeiltu lima tosin jo venyy, mut ei oo vielä kirkasta. Toisaalta ovis sais osua perjantai-iltaan tai lauantai-aamuun kun töissä on nii tuskasta olla oviskivuissa.

Vitsi ku ehdin jo innostua :ROFLMAO:
 
Ei tuu ovista ei millään. Kp 14 tänään. Ja ei ees oo tummentunut viivat yhtään. Ärsyttää.

Onkohan ovuloimaton kierto.. Tai alkaa ikä painaan tänävuonna jo 36v.

Kp 14/23-29
Tänttähäärä!
Kokeilisit CB digiä,normi tai dualia? Mä en ole koskaan saanut ovis plussaa millään muulla testillä mitä olen kokeillut kun cb dualilla (norm.digiä en oo kokeillut)!
Siinäkin LH kynnys 40 mutta niin vaan aina plussaan sillä.
 
  • Tykkää
Reactions: tänttähäärää
@Möörtsi tsemppiä piinapäiviin :) Pidetään peukkuja!

@Nadine88 no voi höh :( Mulla käy usein niin, että antaa jo ihan hyvää viivaa mutta sitten se haalenee muutamaksi päiväksi ennen kuin alkaa taas nousta ja menee plussalle. Toivottavasti sielläkin ottaisi vain hormonit vauhtia ennen varsinaista plussaa :D

Täällä dpo17... Aamulla tuli jo pari tippaa verta, ehkä tänään päästäisiin jo uuteen kiertoon :) Ketuttaa kyllä nämä luget nyt kaikilla mahdollisilla tavoilla mutta pakkohan niiden käyttöä on jatkaa jos on pienikin mahdollisuus, että se estäisi keskenmenon. Kierrot näköjään vaan pitenee urakalla.
 
Höh!
Mutta kyllä se sieltä voi vielä hyvinkin tulla. Voi olla vaan pidempi kierto.:)

@Nadine88 sulle kanssa tsemppiä tikutteluun.(y)
Toi on kyllä totta. Aloin tosiaan nyt enemmän just tutkiin sitä kiertoni pituutta. Ja omien tulkintojeni mukaan pitäisi tulla pitempi kierto kun viime kuussa oli kp 23.
Joulukuusta en tiedä mutta marraskuussa ovis plussa tullut kp 11 jollon ovis 12 ja kierto 24.toi luteaalivaihe sahaa mulla 11-15 välillä.
Mutta kun ei viivat tummu yhtään. Yhtä hailuraa on ku kp 8.Et kyl sen oviksrn pitäs loppuviikosta tulla jos on tullakseen.
Mun ovislaskurikin luovutti ja otti koko oviksen sieltä pois tammikuulta.
Ovislimoja ei oo näkynyt.
 
Minkä ikäinen lapsi/lapset teillä @viipulainen :)?

Oliko täällä muita nyt aktiivisesti kirjoittelevia keiltä jo lapsia löytyy? Hassua kun ei tuossa listassa oo aiempien lasten määrää niin tuntuu et oon ihan pihal!

Fritangilla ainakin oli 1x 3,5v? Mulla on 1x 2v.

Sekin kyllä luo paineita tähän yritykselle kun kovasti haluaisi että tuo ikäero ei kasva ihan mahdottomasti. Mulla ja mun pikkuveljellä on 5v ikäeroa ja niin pitkää en kyllä toivoisi. Toki päätoive olisi saada se vauva mut olisi myös kiva että olisi sit seuraa heistä toisilleen :love:
 
Minkä ikäinen lapsi/lapset teillä @viipulainen :)?

Oliko täällä muita nyt aktiivisesti kirjoittelevia keiltä jo lapsia löytyy? Hassua kun ei tuossa listassa oo aiempien lasten määrää niin tuntuu et oon ihan pihal!

Fritangilla ainakin oli 1x 3,5v? Mulla on 1x 2v.

Sekin kyllä luo paineita tähän yritykselle kun kovasti haluaisi että tuo ikäero ei kasva ihan mahdottomasti. Mulla ja mun pikkuveljellä on 5v ikäeroa ja niin pitkää en kyllä toivoisi. Toki päätoive olisi saada se vauva mut olisi myös kiva että olisi sit seuraa heistä toisilleen :love:
Joo täältä löytyy 3 lasta.:)
Esikoinen täyttää pian 10 vuotta, keskimmäinen on 8 vuotias ja kuopus 2v.
Isommat on edellisestä parisuhteesta, kuopus on nykyisen mieheni kanssa yhteinen ja samalla miehen esikoinen. Eli toista yhteistä yritellään.:)
 

Yhteistyössä