Kauniita unia oman kullan kuviaMie voisin kertoa, mutta enpähän nyt jaksa.
Alan nyt nukkumaan, olkaa ihmisiksi
Hyvät yöt ja kauniit unet
Kauniita unia oman kullan kuviaMie voisin kertoa, mutta enpähän nyt jaksa.
Alan nyt nukkumaan, olkaa ihmisiksi
Hyvät yöt ja kauniit unet
Siitä mä Asimovit aloitin.Säätiö myös?
Kauniita unia oman kylpyankan kuvia
Harmi, kun ei voi laittaa tuplatykkäystä.Siitä mä Asimovit aloitin.
Nelkytä vuotta sitten.
En niinkään vihainen vaan jonkinsortin itsepuolustusmekanismi yllä...Miksi olet vihainen? Rauha, piis änd laav sis
Kuinka monta ääntä haluat? Luritanko parit kolmet neljät oktaavit...saat sitten ite valita minkä äänen otatEnsimäinen ääni on tullut. Tuleeko lisää?
Tykkään, suorastaan rakastan ääntäsiKuinka monta ääntä haluat? Luritanko parit kolmet neljät oktaavit...saat sitten ite valita minkä äänen otat
Tykkään, suorastaan rakastan ääntäsi
tv auki nytAlkoton tsih
Ei ollut kirjana kovin kummoinen, elokuva tuskin parempi?tv auki nyt
kirjasta tehty.
Minullakin. Toki vain osin. Colajuoman sekaan tiristin limeä ja lorautin tummaa rommia. (mies osti moista teen joukkoon flunssantappajaksi muttei sitä kukaan silleen juotua saa )Alkoton tsih
Myöhäinen aika sulla käydä kaupassa. Onko vähemmän jonoja?Mie tulin taas
Kävin kaupassa,on taas evästä pariksi päiväksi
selvinpäin täytyy katsoa, hyvä se on. Kirjassa kerrottiin ne mitkä on totta.Ei ollut kirjana kovin kummoinen, elokuva tuskin parempi?
Carre, suuri dokumentaristi. Mä katson Poliisiopiston.selvinpäin täytyy katsoa, hyvä se on. Kirjassa kerrottiin ne mitkä on totta.
Juuh,tykkään usein käyvä illalla kaupassa. Jep,useimiten on vähemmän porukkaa ja pienemmät jonot illalla & joskus löytyy 60% alennuksia. Kisoille ostan silloin usein lihaa pakkaseen ja joskus löytyy kasvis/ vegaanisia ruokia myös.Myöhäinen aika sulla käydä kaupassa. Onko vähemmän jonoja?
selvinpäin täytyy katsoa, hyvä se on. Kirjassa kerrottiin ne mitkä on totta.
Kauniita uniaÖitä kaikille