Moi rakkaat höpönassut, olen aika pöhnässä, joten älkää ottako itteenne mitä laitan jne.
Mitäs tänne kuuluu?
Mitäs tänne kuuluu?
Ilman muuta.Pääsisinkö minäkin sisäpiiriin, jos mustuisit?
https://areena.yle.fi/1-4276829Moi rakkaat höpönassut, olen aika pöhnässä, joten älkää ottako itteenne mitä laitan jne.
Mitäs tänne kuuluu?
Mitäs sitä on vedeltyMoi rakkaat höpönassut, olen aika pöhnässä, joten älkää ottako itteenne mitä laitan jne.
Mitäs tänne kuuluu?
Moi nöpöhassuMoi rakkaat höpönassut, olen aika pöhnässä, joten älkää ottako itteenne mitä laitan jne.
Mitäs tänne kuuluu?
EI AINAKAAN NIITÄ mun LAATIKKOVIINEJÄ. PERKELE.Mitäs sitä on vedelty
Sen pitäisi ensin tappaa "harmaa", ei tähän mustien sisäpiiriin muuten pääse. Älä anna katteettomia lupauksia Fantzu, päädyt kalanruuaksi tolla menolla.Ilman muuta.
NYT OTIN ITSEENI.PERKELE.EI AINAKAAN NIITÄ SUN LAATIKKOVIINEJÄ. PERKELE.
Moikka höpöMoi rakkaat höpönassut, olen aika pöhnässä, joten älkää ottako itteenne mitä laitan jne.
Mitäs tänne kuuluu?
Juu. Ei ole nyt mitään katastrofia käsillä.Moi nöpöhassu
Pöhnäile rauhassa vaan.
Onhan muutoin elos mallillaan, suurinpiirtein kaikki ok?
Ite oon lupsusilmänen, haukotellut jo hyvän tovin eli sänkyyn valmis tapaus kohta
Niin pitääkin,NYT OTIN ITSEENI.PERKELE.
Kannattaa katsoa parikin kertaa, kun siinä ei sais räpyttää silmiä ollenkaanCarre, suuri dokumentaristi.
Moikka höpö
Mitäs sitä on vejelty oikein ?
Jep, en voi valittaa. Elo on mallillaanJuu. Ei ole nyt mitään katastrofia käsillä.
Kai itselläsi myös asiat ok tänään ja nyt?
Sen pitäisi ensin tappaa "harmaa", ei tähän mustien sisäpiiriin muuten pääse. Älä anna katteettomia lupauksia Fantzu, päädyt kalanruuaksi tolla menolla.