Kuka on tämän palstan isotissisin "musta"?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mun kokoisella ihmisellä näyttäis rumalta sellaset rinnat mitkä voi heittää olkapäälle aina kun siltä tuntuu...pienet ja kiinteät rinnat on nätit...enkä mä pienivehkeisiä miehiä irvaillut vaan ihmisten tapaa kirjoittaa siitä ettei 14 cm ole suuri ongelma...kuhan kommentoin siihen ettei olekkaan vaan nimenomaan pieni ongelma munkin mielestä. Mutta pyydetään nyt sitten sekin anteeksi, anteeksi *pyytää anteeksi*
No ei ole suuri ongelma :D:D
 
m10es
Ole hyvä.
Naisillakin saa olla mielipide. Mutta ei se vaikuta kokoon.
Oih, oot kyllä ihqu ihminen :love: Annoit myös vihdoin naisillekkin luvan omaan mielipiteeseen, koskeekos se ihan kaikkia maailman naisia?

Mutta kuitennii, aion ehdottaa Nobel -komitealle että ne perustaa sua varten uuden palkinnon.

Mikä nimeksi? "Maailman luvanantajavaltias", vai mikä? Auttakaa pliis!

Palkintosumma voisi olla 1 miljardi ainakin, jos myönnät nyt sen ihan kaikille maailman naisille (y)
 
Oih, oot kyllä ihqu ihminen :love: Annoit myös vihdoin naisillekkin luvan omaan mielipiteeseen, koskeekos se ihan kaikkia maailman naisia?

Mutta kuitennii, aion ehdottaa Nobel -komitealle että ne perustaa sua varten uuden palkinnon.

Mikä nimeksi? "Maailman luvanantajavaltias", vai mikä? Auttakaa pliis!

Palkintosumma voisi olla 1 miljardi ainakin, jos myönnät nyt sen ihan kaikille maailman naisille (y)
Tästä mun tissit ainakin kääntyi sisäänpäin.
 
vierailija
Olisipa kiva, jos te laittaisitte kuvia tisseistänne. Paitsi tuo ..... se taitaa olla niin hapan akka, ettei kukaan halua niitä kuvia nähdä. (ja pikkutissithän sillä tietenkin on, kuten sen viesteistä käy ilmi - YLLÄRI)
 
Fantzu
Oih, oot kyllä ihqu ihminen :love: Annoit myös vihdoin naisillekkin luvan omaan mielipiteeseen, koskeekos se ihan kaikkia maailman naisia?

Mutta kuitennii, aion ehdottaa Nobel -komitealle että ne perustaa sua varten uuden palkinnon.

Mikä nimeksi? "Maailman luvanantajavaltias", vai mikä? Auttakaa pliis!

Palkintosumma voisi olla 1 miljardi ainakin, jos myönnät nyt sen ihan kaikille maailman naisille (y)
Koskee kaikkia maailmassa. ;)
Älä sellaista ehdota. :oops:
 

Yhteistyössä