Kuka on tämän palstan isotissisin "musta"?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Eikä yhtään ainutta isorintaista naista ole ilmoittautunut tähän ketjuun. Huomaa kyllä miksi palstan ämmät ovat niin luotaantyöntäviä ja katkeria.
No jos me laitettais Pirkon kanssa parit tennissukat puseron alle, saatais näköä ja kokoa noille?
Ei me nyt ihan lautoja sentäs mekään olla, toisella ketunkorvat ja toisella pienet munkkipallot? Pallomunkit? *miettii mikä tää malli vois olla*
 
No jos me laitettais Pirkon kanssa parit tennissukat puseron alle, saatais näköä ja kokoa noille?
Ei me nyt ihan lautoja sentäs mekään olla, toisella ketunkorvat ja toisella pienet munkkipallot? Pallomunkit? *miettii mikä tää malli vois olla*
Älä nyt enää yhtään enempää kiihota sitä munkeillasi :cautious:

Rättiksen kebab-kastikkeet on pikkulirauksia siihen nähden, mitä tyypiltä on jo lentänyt näppikselle.
 
vierailija
Miten määritellään "isotissisin"? Koko kun ei kaikkea kerro. Jollekin toiselle tissit voivat olla isot ja toiselle sopivat, jopa pienet. Riippuu niin kropastakin mihin asettuneet.

Mun mielestä jokaiselle naiselle on luotu juuri ne omimmat ja siten sopivimmat.
 
Olisiko joku perverssi, joka tykkää vain mustista ja isoista tisseistä. Harmaat ei valitettavasti kelpaa, vaikka oli millaiset lollot.
Täytyy kyllä myöntää, että eihän ne harmaat rinnat kauheen nätit enää oikein oo:eek: Siis jos tässä nyt aletaan väreistä vääntämään ja toinen juttu onkin sitten se, että mä olen kyllä brunette vaan en musta!
 

Yhteistyössä