vierailija
Menetitkö nyt kokonaan kykysi kirjoittaa, kun noita videoita vain pukkaat?
... vai onko toinen käsi varattu, kun siellä tissejäni mietit
Menetitkö nyt kokonaan kykysi kirjoittaa, kun noita videoita vain pukkaat?
... vai onko toinen käsi varattu, kun siellä tissejäni mietit
Alan ymmärtää, että ongelmasi ei ole se pieni penis, vaan tietämättömyytesi naisten anatomiasta.
Opettele nyt alkuun ainakin, että tissit eivät todellakaan sijaitse vaginassa.
No jos me laitettais Pirkon kanssa parit tennissukat puseron alle, saatais näköä ja kokoa noille?Eikä yhtään ainutta isorintaista naista ole ilmoittautunut tähän ketjuun. Huomaa kyllä miksi palstan ämmät ovat niin luotaantyöntäviä ja katkeria.
Älä nyt enää yhtään enempää kiihota sitä munkeillasiNo jos me laitettais Pirkon kanssa parit tennissukat puseron alle, saatais näköä ja kokoa noille?
Ei me nyt ihan lautoja sentäs mekään olla, toisella ketunkorvat ja toisella pienet munkkipallot? Pallomunkit? *miettii mikä tää malli vois olla*
HyiÄlä nyt enää yhtään enempää kiihota sitä munkeillasi
Rättiksen kebab-kastikkeet on pikkulirauksia siihen nähden, mitä tyypiltä on jo lentänyt näppikselle.
Ei ole. Tuskin kukaan heistä haluaa kertoa sitä.Eikä yhtään ainutta isorintaista naista ole ilmoittautunut tähän ketjuun. Huomaa kyllä miksi palstan ämmät ovat niin luotaantyöntäviä ja katkeria.
Samaa ihmettelin itsekkin ja miksi hän mainitsi ensimmäisessä viestissään vain minut ja aksun = miehen? Kyllähän nää mun pienet on, mutta kai muitakin vertailukohteita on olemassa kuin aksu!Miksi aloittaja haluaa tietää kenellä mustuneella on isoimmat? Miksi mustuneen?
Olisiko joku perverssi, joka tykkää vain mustista ja isoista tisseistä. Harmaat ei valitettavasti kelpaa, vaikka oli millaiset lollot.Miksi aloittaja haluaa tietää kenellä mustuneella on isoimmat? Miksi mustuneen?
Mä en oikein uskalla lähteä kisaan mukaan edes pienirintaisen naisen kanssa kun häviän kuitenkin.Samaa ihmettelin itsekkin ja miksi hän mainitsi ensimmäisessä viestissään vain minut ja aksun = miehen? Kyllähän nää mun pienet on, mutta kai muitakin vertailukohteita on olemassa kuin aksu!
On.Onko pirkkonen maininnut jokaisessa miesvihaisessa viestissään tisseistään jotain?
Täytyy kyllä myöntää, että eihän ne harmaat rinnat kauheen nätit enää oikein oo Siis jos tässä nyt aletaan väreistä vääntämään ja toinen juttu onkin sitten se, että mä olen kyllä brunette vaan en musta!Olisiko joku perverssi, joka tykkää vain mustista ja isoista tisseistä. Harmaat ei valitettavasti kelpaa, vaikka oli millaiset lollot.
Koska sitten ap. laittaa läähätys viestejä sille jolla on isoimmat.Miksi aloittaja haluaa tietää kenellä mustuneella on isoimmat? Miksi mustuneen?
Oletko sä 14-vuotias vai miksi sulla on aina noita kuvia tallennettuna?
Sulta ei kysytä, ap ilmoitti sut jo kisaan joten ei muuta kuin tissit tiskiin ja shh shh!Mä en oikein uskalla lähteä kisaan mukaan edes pienirintaisen naisen kanssa kun häviän kuitenkin.
läähätys_viestejäKoska sitten ap. laittaa läähätys viestejä sille jolla on isoimmat.
Mutta missä???
No höh!
Ai kamala. Tuliko mulle kirjoitusvirhe?läähätys_viestejä
t. elämän kolu
Mä olen aivan varma että aklla on sellaset suurtakin suuremmat manboobsit, oikein kunnon lurppakorvat, voittaa sinut ja minut mennen tullen niillä kaksosilla.No höh!
Just meinasin ehdottaa, että ak nyt ainakin voisi laittaa kuvan, niin voidaan varmistua häviöstä
Olen todellakin!