m10es
Nope. Miehet yksin määrää tän jutun!!!No on ne.
Nämä on kyllä ehkä hiukkasen övereitä, myönnetään
Nope. Miehet yksin määrää tän jutun!!!No on ne.
No on!Onks toi aksu?
No en.No on!
Etkö sä kuulukkaan sisäpiiriin
Nyt ei voi taas kun todeta, että hitto tämä maailma on sairasNope. Miehet yksin määrää tän jutun!!!
Toki miehellä saa olla mielipide.Nope. Miehet yksin määrää tän jutun!!!
Kiitos luvastasi. Nyt 4kymppisenä minulla on ensi kertaa eläissäni uskallusta sanoa niitä hyvällä omallatunnolla, eikä tarvitse enää lusmuillaToki miehellä saa olla mielipide.
Ole hyvä.Kiitos luvastasi. Nyt 4kymppisenä minulla on ensi kertaa eläissäni uskallusta sanoa niitä hyvällä omallatunnolla, eikä tarvitse enää lusmuilla
Millä tavalla sä koet, että mä olisin sua seksuaalisesti halventanut? Selittäisitkö ihan omin sanoin?Vain jos vastapuoli käyttäytyy huonosti. Hyvin käyttäytyviä miehiä (samoin kuin naisia) kohtelen hyvien tapojen mukaisesti
Niin metsä vasta jne...
Piste sanoi huonosti käyttäytyvä. Ei sanonut seksuaalisesti halventava.Millä tavalla sä koet, että mä olisin sua seksuaalisesti halventanut? Selittäisitkö ihan omin sanoin?
No ei ole suuri ongelmaMun kokoisella ihmisellä näyttäis rumalta sellaset rinnat mitkä voi heittää olkapäälle aina kun siltä tuntuu...pienet ja kiinteät rinnat on nätit...enkä mä pienivehkeisiä miehiä irvaillut vaan ihmisten tapaa kirjoittaa siitä ettei 14 cm ole suuri ongelma...kuhan kommentoin siihen ettei olekkaan vaan nimenomaan pieni ongelma munkin mielestä. Mutta pyydetään nyt sitten sekin anteeksi, anteeksi *pyytää anteeksi*
Miksi kuvittelet, että kokisin sinun minua seksuaalisesti halventaneen?Millä tavalla sä koet, että mä olisin sua seksuaalisesti halventanut? Selittäisitkö ihan omin sanoin?
Kiitos.Piste sanoi huonosti käyttäytyvä. Ei sanonut seksuaalisesti halventava.
Olisikin aikamoista, jos oma mieli vaikuttaisi tissien kokoonOle hyvä.
Naisillakin saa olla mielipide. Mutta ei se vaikuta kokoon.
Oih, oot kyllä ihqu ihminen Annoit myös vihdoin naisillekkin luvan omaan mielipiteeseen, koskeekos se ihan kaikkia maailman naisia?Ole hyvä.
Naisillakin saa olla mielipide. Mutta ei se vaikuta kokoon.
Tästä mun tissit ainakin kääntyi sisäänpäin.Oih, oot kyllä ihqu ihminen Annoit myös vihdoin naisillekkin luvan omaan mielipiteeseen, koskeekos se ihan kaikkia maailman naisia?
Mutta kuitennii, aion ehdottaa Nobel -komitealle että ne perustaa sua varten uuden palkinnon.
Mikä nimeksi? "Maailman luvanantajavaltias", vai mikä? Auttakaa pliis!
Palkintosumma voisi olla 1 miljardi ainakin, jos myönnät nyt sen ihan kaikille maailman naisille
Tästä mun tissit ainakin kääntyi sisäänpäin.
Älä yritä.Olisipa kiva, jos te laittaisitte kuvia tisseistänne. Paitsi tuo ..... se taitaa olla niin hapan akka, ettei kukaan halua niitä kuvia nähdä. (ja pikkutissithän sillä tietenkin on, kuten sen viesteistä käy ilmi - YLLÄRI)
Jos et muuta, niin painajaisiaÄlä yritä.
Kumminkin ensi yönä näet unia ihanista pikku kaksosistani...
Koskee kaikkia maailmassa.Oih, oot kyllä ihqu ihminen Annoit myös vihdoin naisillekkin luvan omaan mielipiteeseen, koskeekos se ihan kaikkia maailman naisia?
Mutta kuitennii, aion ehdottaa Nobel -komitealle että ne perustaa sua varten uuden palkinnon.
Mikä nimeksi? "Maailman luvanantajavaltias", vai mikä? Auttakaa pliis!
Palkintosumma voisi olla 1 miljardi ainakin, jos myönnät nyt sen ihan kaikille maailman naisille
Netti on täynnä niitä kuvia. Meidän tisut näkee vain kotona.Olisipa kiva, jos te laittaisitte kuvia tisseistänne. Paitsi tuo ..... se taitaa olla niin hapan akka, ettei kukaan halua niitä kuvia nähdä. (ja pikkutissithän sillä tietenkin on, kuten sen viesteistä käy ilmi - YLLÄRI)
No miksi? Selitä!Tästä mun tissit ainakin kääntyi sisäänpäin.
Kenen kotona mun nöpöset näkyy muka??Netti on täynnä niitä kuvia. Meidän tisut näkee vain kotona.
Mahtavatko edes olla kaksoset? Musta tuntuu, että eriparitisut on kyseessä, sen verran katkeraa settiä sulta tulee.Älä yritä.
Kumminkin ensi yönä näet unia ihanista pikku kaksosistani...
Koskee kaikkia maailmassa.
Älä sellaista ehdota.