Plääh, enhän minä päässyt edes alkukarsinnoista läpi.Mä olen aivan varma että aklla on sellaset suurtakin suuremmat manboobsit, oikein kunnon lurppakorvat, voittaa sinut ja minut mennen tullen niillä kaksosilla.
Plääh, enhän minä päässyt edes alkukarsinnoista läpi.Mä olen aivan varma että aklla on sellaset suurtakin suuremmat manboobsit, oikein kunnon lurppakorvat, voittaa sinut ja minut mennen tullen niillä kaksosilla.
Ei tullut. Et vain osaa yhdyssanoja, koska olet tyhmä. Onko tämän myöntäminen tiukka paikka sinulle?Ai kamala. Tuliko mulle kirjoitusvirhe?
No mutta miksi et? Nyt mun päässä soi koko ajan muuten tämä:Plääh, enhän minä päässyt edes alkukarsinnoista läpi.
Olet huonoin mahdollinen esimerkki feministeille. Eli toisin sanoen, jatka samaan malliin!Olen todellakin!
Yleensä kuvan kera postailen näitä "miesvihaa" uhkuvia viestejä.
.... siis sinun kuvitelmissa, kun ajattelet rintojani ja hekumoit vihani paahteessa
Eiköhän se tiukka paikka ole jossain ihan muualla...Ei tullut. Et vain osaa yhdyssanoja, koska olet tyhmä. Onko tämän myöntäminen tiukka paikka sinulle?
Arvasin että tykkäät...Olet huonoin mahdollinen esimerkki feministeille. Eli toisin sanoen, jatka samaan malliin!
Miksi olla ilkeä kun voi samalla vaivalla olla myös mukava toiselle?Ei tullut. Et vain osaa yhdyssanoja, koska olet tyhmä. Onko tämän myöntäminen tiukka paikka sinulle?
Mistä sen tietää kenellä on isoimmat kun ei tiedetä toisten kokoja.
No tossa.No höh!
Just meinasin ehdottaa, että ak nyt ainakin voisi laittaa kuvan, niin voidaan varmistua häviöstä
Palstan naisasianainen paljastuukin kouluja käymättömäksi idiootiksi. Kuinka ihanaa!Eiköhän se tiukka paikka ole jossain ihan muualla...
esim sinun päässäsi.
Relaa vähän, niin sitä seuraakin löytyy helpommalla.
Kalju pää ja pieni muna peitettynä. Ihan hyvä niin, vaikka vielä parempi olisi ollut, jos olisi tuo koko ukko ollut peitettynä.No tossa.
Pankaa merkille, että katkarapuni on niin pieni, että sen peittää yhdellä saunavihdalla.
Sekös minua harmittaa!
Onkoi kuvassa aatami?No tossa.
Pankaa merkille, että katkarapuni on niin pieni, että sen peittää yhdellä saunavihdalla.
Sekös minua harmittaa!
Antaa jäädä omaan arvoonsa. Maa ei kaadu tuosta.Miksi olla ilkeä kun voi samalla vaivalla olla myös mukava toiselle?
Kuinkas sit pystyis päättelemään mitään tisseistä?Kalju pää ja pieni muna peitettynä. Ihan hyvä niin, vaikka vielä parempi olisi ollut, jos olisi tuo koko ukko ollut peitettynä.
Oho! Yllättyneitä tasan 0oo0.En mä ainakaan.
Onko sinulla joku diagnoosi tuohon ongelmaasi (enkä nyt puhu niistä ongelmista seksin kanssa)???Palstan naisasianainen paljastuukin kouluja käymättömäksi idiootiksi. Kuinka ihanaa!
Sun ämmämäisistä viesteistä ehkä?Kuinkas sit pystyis päättelemään mitään tisseistä?
En tiedä kenen kanssa kuvittelet keskustelevasi, mutta en ole täällä viime viikolla edes käynyt. Sä taidat olla ihan sekaisin jo.Onko sinulla joku diagnoosi tuohon ongelmaasi (enkä nyt puhu niistä ongelmista seksin kanssa)???
Johan viime viikolla "paljastit", että en ole kouluja käynyt. Miten et muista? Juotko (suruusi) liikaa vai onko muu ongelma muistin kanssa?
Pitelet vihtaakin kuin olutpulloa...No tossa.
Sekös minua harmittaa!
No etpä tietenkäänEn tiedä kenen kanssa kuvittelet keskustelevasi, mutta en ole täällä viime viikolla edes käynyt. Sä taidat olla ihan sekaisin jo.
Oletko sä oikeasti noin tyhmä vai leikitkö sä vain sellaista? Enhän mä missään vaiheessa sanonut, etten olisi täällä aiemmin käynyt. Sanoin, etten ole viime viikolla täällä käynyt. Voi jeesus että sä operoit tuota nimimerkkiäsi himmeillä valoilla.No etpä tietenkään
Jostain ihmeen päähänpistosta vain sait ajatuksen tulla tivaamaan vastausta johonkin vanhaan ketjuun ja heittelemään noita "palstan feministi" ja miesviihaaja" -viestejä, vaikka et ole ikinä aikaisemmin edes viestejäni lukenut.
Nimenomaan ja nyt vois käsitellä akn lollot seuraavaks, mun tissit käsiteltiin jo!!No niin! joutavat paskanjauhajat pois täältä ja keskitytään taas tärkeämpiin asioihin eli TISSEIHIN!!!!
Käytkö sä edes töissä?No tossa.
Sekös minua harmittaa!