vierailija
Ei sairaslomaa saa nukkumista varten.Joo mut lääkäriin aina kun on sairas ja N UK K U A sun pitää vaiva pois. Univelkaan tarvit koko viikon vapaata ja oikeaa UNTA, eikä mitään lepäilyä.
Ei sairaslomaa saa nukkumista varten.Joo mut lääkäriin aina kun on sairas ja N UK K U A sun pitää vaiva pois. Univelkaan tarvit koko viikon vapaata ja oikeaa UNTA, eikä mitään lepäilyä.
Mua turvottaa jos syön vehnää missään muodossa. Vatsa menee suorastaan tukkoon ja kerron tämän siitäkin huolimatta, että tiedän aiheuttavani megaluokan orgasmin Paukun aivoissa.
Mun vatsa näyttää siltä että olisin raskaana.Mulla ei turvota koskaan. Kylläinen olo ei ole turvotusta.
Tuota olen ajatellut mutta leivässä on vehnää eikä se turvota. Työpaikan ruokalaa en voi pyytää tekemään vehnätöntä ruokaa. Sen takia että epäilen että se turvottaa.Mua turvottaa jos syön vehnää missään muodossa. Vatsa menee suorastaan tukkoon ja kerron tämän siitäkin huolimatta, että tiedän aiheuttavani megaluokan orgasmin Paukun aivoissa.
No VIH-DOIN-KIN!!!Ei mulla sun vaivat enää kiinnosta, mut tämä on Softylle, Boobabelle vai mikä nyt mahtoi ollakaan
Pystysit sä ottamaan sinne omat eväät mukaan? Kokeile ruisleipää? Tai kokeile kuukaus ilman leipää ja mitään viljatuotteita?Tuota olen ajatellut mutta leivässä on vehnää eikä se turvota. Työpaikan ruokalaa en voi pyytää tekemään vehnätöntä ruokaa. Sen takia että epäilen että se turvottaa.
Mun vatsa näyttää siltä että olisin raskaana.
Sulta vai?Kiristysohjelmat vaativat keskimäärin 914€ lunnaita
Mun vatsa näyttää siltä että olisin raskaana.
Ei sulla sitten vehnä haittaa, vaan esimerkiksi maissi. Pienikin määrä haittaa esim glukoosifruktoosisiirappi on maissista, askorbiinihappo maissista ja maltodekstriini kans. Muitakin on.Tuota olen ajatellut mutta leivässä on vehnää eikä se turvota. Työpaikan ruokalaa en voi pyytää tekemään vehnätöntä ruokaa. Sen takia että epäilen että se turvottaa.
No VIH-DOIN-KIN!!!
En tänään. Huomenna varaan ajan lääjärille. Keliakia ja laktoosi on tarkastettu. Olen kokeillut foodmap ruokavaliota.siksipä juuri menet tänään lääkäriin.
Syön aina ruisleipää. Välillä jotakin muuta. En syö leipää ruoan kanssa. Aamuisin otan visibliniä. Voin ottaa eväät töihin mutta siinä käy huonosti. Arkisin en tee kotona ruokaa. Enkä syö kotona salaattia. Teen ruoan viikonloppuisin.Pystysit sä ottamaan sinne omat eväät mukaan? Kokeile ruisleipää? Tai kokeile kuukaus ilman leipää ja mitään viljatuotteita?
Joo, olen ottanut kuvan vatsasta.
Varmaan sekosin.Täh?
Maistuu ja haisee pahalle.Totuus alkoholista
Postasit väärään laitteeseenKiristysohjelmat vaativat keskimäärin 914€ lunnaita
Ei se lääkäri tiedä maissista mitään. Varaudu siihen avanteeseen, jos turvottaa lisää. Ei niillä muuta vaihtoehtoa ole - tai no J-pussi on tietenki.En tänään. Huomenna varaan ajan lääjärille. Keliakia ja laktoosi on tarkastettu. Olen kokeillut foodmap ruokavaliota.
http://www.iltalehti.fi/politiikka/201801132200666682_pi.shtmlVarmaan sekosin.
Eikö moni kasvis aiheuta turvotusta? Tai muu ruoka.Ei se lääkäri tiedä maissista mitään. Varaudu siihen avanteeseen, jos turvottaa lisää. Ei niillä muuta vaihtoehtoa ole - tai no J-pussi on tietenki.