The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Fantzu
Mua turvottaa jos syön vehnää missään muodossa. Vatsa menee suorastaan tukkoon ja kerron tämän siitäkin huolimatta, että tiedän aiheuttavani megaluokan orgasmin Paukun aivoissa.
Tuota olen ajatellut mutta leivässä on vehnää eikä se turvota. Työpaikan ruokalaa en voi pyytää tekemään vehnätöntä ruokaa. Sen takia että epäilen että se turvottaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
vierailija
Tuota olen ajatellut mutta leivässä on vehnää eikä se turvota. Työpaikan ruokalaa en voi pyytää tekemään vehnätöntä ruokaa. Sen takia että epäilen että se turvottaa.
Ei sulla sitten vehnä haittaa, vaan esimerkiksi maissi. Pienikin määrä haittaa esim glukoosifruktoosisiirappi on maissista, askorbiinihappo maissista ja maltodekstriini kans. Muitakin on.
 
Fantzu
Pystysit sä ottamaan sinne omat eväät mukaan?:) Kokeile ruisleipää? Tai kokeile kuukaus ilman leipää ja mitään viljatuotteita?:)
Syön aina ruisleipää. Välillä jotakin muuta. En syö leipää ruoan kanssa. Aamuisin otan visibliniä. Voin ottaa eväät töihin mutta siinä käy huonosti. Arkisin en tee kotona ruokaa. Enkä syö kotona salaattia. Teen ruoan viikonloppuisin. :oops:
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä