The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
vierailija
Jep. Päivän puuhiin vaan:)
...jos vaikka onnistuis löytämään samalla ratkaisuja äkisti ilmaantuneisiin elämänkurttutilanteisiinkin...

No. Hetki ja pulma kerrallaan:)

Vietä kuitenkin leppoisaa pyhäpäivää:). Pidä huoli itestäsi:love:
 
  • Tykkää
Reactions: Fantzu
vierailija
Kokeillaanko kuinka pitkälle sinä lennät?:love:
Sun mielestä sairas lintu pystyy lentämään satoja kilometrejä? No, siihen perustuu tuo lintuinfluessakin ja ne säännöt, et suomalaisety linnut pysyy toukokuun sisällä. Lainsäätäjät ovat kai ihan tonttuja:ninja:
"Pekka Reinikainen on toiminut käytännön lääkärinä yli 30 vuotta ja kouluttanut lääketieteen opiskelijoita Helsingin Yliopiston yleislääketieteen laitoksen opettajalääkärinä. Lisäksi hän on Helsingin kaupunginhallituksen ja -valtuuston sekä Kirkolliskokouksen jäsen. Reinikainen kuului Lääkärin etiikka -kirjan 1. painoksen toimituskuntaan. Hän on julkaissut useita kirjoja lääketieteen etiikasta ja evoluutiokysymyksestä"
 
Fantzu
Onko sulla joku missio kans tässä?
En minäkään ole vielä juonut muuta kuin kahvin, eikä se mitään laisuutta ole. Mies teki munakkaan ja niin teen minäkin kun siltä tuntuu. Mut päiväkahvi siirretään sinne iltakuuteen, kun tuli nukuttua hyvin. Ikinä en ole tuntenut itseäni laiskaksi, vaikka saatan oikeasti olla sitä.:LOL:
Hänellä on missio yrittää kiusata mua. :) Ihan sama. Tuota on aina ollut täällä. Kiusaamista on myös muissa ketjuissa johon kirjoitan.
 
Sun mielestä sairas lintu pystyy lentämään satoja kilometrejä? No, siihen perustuu tuo lintuinfluessakin ja ne säännöt, et suomalaisety linnut pysyy toukokuun sisällä. Lainsäätäjät ovat kai ihan tonttuja:ninja:
"Pekka Reinikainen on toiminut käytännön lääkärinä yli 30 vuotta ja kouluttanut lääketieteen opiskelijoita Helsingin Yliopiston yleislääketieteen laitoksen opettajalääkärinä. Lisäksi hän on Helsingin kaupunginhallituksen ja -valtuuston sekä Kirkolliskokouksen jäsen. Reinikainen kuului Lääkärin etiikka -kirjan 1. painoksen toimituskuntaan. Hän on julkaissut useita kirjoja lääketieteen etiikasta ja evoluutiokysymyksestä"
No enhän mä linnusta puhunut vai oletko sinä omasta mielestäsi lintu?
 
vierailija
Enkä maininnut, maailmassa on muitakin Taunoja kuin Tauno Palo, vai kuvitteletko että ko. nimi on hänelle rekisteröity ja toiset eivät sitä saa käyttää? Sitä paitsi kuka jaksaa lukea kirjaa jostain lintu influenssasta jonka on kirjoittanut Reinikainen?
Kyllä mun tutu lukivat sen. Ei sitä silti tarvi uskoa, mut onhan tuo lentomatka aika pitkä. Toki se pöpö voi tulla lentokoneessakin, laivassakin:whistle:
Katso:
https://ec.europa.eu/food/sites/food/files/animals/docs/ad_control-measures_hapai_chrono_2017_map.pdf
:ROFLMAO::ninja:
 
Kyllä mun tutu lukivat sen. Ei sitä silti tarvi uskoa, mut onhan tuo lentomatka aika pitkä. Toki se pöpö voi tulla lentokoneessakin, laivassakin:whistle:
Katso:
https://ec.europa.eu/food/sites/food/files/animals/docs/ad_control-measures_hapai_chrono_2017_map.pdf
:ROFLMAO::ninja:
en katso, enkä lue...sä tiedät sen kyllä, joten koeta nyt vaan muistaa se jatkossa. *kamppaa paukun lattiaan ja tamppaa 36n kavioittensa alla mattoon uudeks kuvioksi*
 
Mut vasta söit, se riittää, ainakin mulla. Pari päivää kuvotusta ja pääkipua, mut mene lääkäriin. Muuten voi tulla lopputili kun ei vaan jaksa.
Emmäkään pekonista tykkää, mutta eiköhän tuo nyt oo jo aika paksua neuvoa toista menemään lääkäriin vaan siks, että söi pekonihampurilaisen ja nyt vähän turvottaa ja sattuu?
 
  • Tykkää
Reactions: Fantzu
Fantzu
Mut vasta söit, se riittää, ainakin mulla. Pari päivää kuvotusta ja pääkipua, mut mene lääkäriin. Muuten voi tulla lopputili kun ei vaan jaksa.
Mun on pakko tehdä töitä. Tässä työssä olen ollut 28v. Siksi sekin on raskasta kun en jaksaisi nousta aikaisin aamulla. o_O
Terveys on mennyttä ja työ mitä teen ei enää oikein kiinnosta. Muu ala kiinnostaa
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
vierailija
Emmäkään pekonista tykkää, mutta eiköhän tuo nyt oo jo aika paksua neuvoa toista menemään lääkäriin vaan siks, että söi pekonihampurilaisen ja nyt vähän turvottaa ja sattuu?
Turvottaakin? Megacolon sitten, äkkiä lääkäriin!
Kaksi päivää migreenissä, ei ole. Oriolan sivulta tämä:
"Käyttääkö elintarviketeollisuus Pansuolaa? Entä ravintolat?
Useat elintarvikkeiden valmistajat ovat tehneet tuotteistaan terveellisempiä vaihtamalla tavallisen suolan Pansuolaan. Myös monet ravintolat ovat ajatelleet asiakkaidensa parasta ja siirtyneet Pansuolan käyttöön. Esimerkiksi McDonald's ja Hesburger käyttävät Pansuolaa."
Mut siitä löylyttivät kerran kun otin puheeksi yhdessä sairaiden tapaamisessa: "menit sitten syyllistämään vanhusta", kun kerroin, et ei pansuolaa kannata käyttää. Siellä selvis kyllä potilasyhdistysten rooli tässä systeemissä. Käytettiiin sitä myrkkysuolaa 22 vuotta sitten meilläkin, ja aina oli kurja olo, mut mulla heikkenee kuulo titaanidioksidista, en voi käyttää nappuloita.
 
vierailija
Mun on pakko tehdä töitä. Tässä työssä olen ollut 28v. Siksi sekin on raskasta kun en jaksaisi nousta aikaisin aamulla. o_O
Terveys on mennyttä ja työ mitä teen ei enää oikein kiinnosta. Muu ala kiinnostaa
Joo mut lääkäriin aina kun on sairas ja N UK K U A sun pitää vaiva pois. Univelkaan tarvit koko viikon vapaata ja oikeaa UNTA, eikä mitään lepäilyä.
 
Nyt vähän turvottaa? :eek: Mua turvottaa aina kun syön aterian. Jossa on lämmin ruoka ja salaattiia. Pelkän leivän syönti ei turvota.
Mua turvottaa jos syön vehnää missään muodossa. Vatsa menee suorastaan tukkoon ja kerron tämän siitäkin huolimatta, että tiedän aiheuttavani megaluokan orgasmin Paukun aivoissa.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä