vierailija
En ole ennen edes nimeä kuullut mut sinä taidat tuntea paremmin?Jätäppä minut rauhaan ja noi Mellerin höpinät voit pitää ihan itselläsi, kiitos, kumarrus ja humautus.
En ole ennen edes nimeä kuullut mut sinä taidat tuntea paremmin?Jätäppä minut rauhaan ja noi Mellerin höpinät voit pitää ihan itselläsi, kiitos, kumarrus ja humautus.
Samaa mieltä mutta tuosta humautuksesta tiiä.Jätäppä minut rauhaan ja noi Mellerin höpinät voit pitää ihan itselläsi, kiitos, kumarrus ja humautus.
Arvasin, et pää tulee kipeeksi, mut onko tuoteseloste tallella?Mä söin pekonihampparin.
Toki se mitä ja miten syö vaikuttaa jaksamiseen. Mutta jotenkin mulla on sellainen käsitys, että Elenalla on aika hyvin tietoa ravitsemuksesta. Säännönmukaisuudessa on tekemistä kuten hän itse on sanonut ja minkä eteen myös tekee työtä omilla voimavaroillaan.Mut kun se mitä syö voi tehdä sen pahan olon. Kaikki fosfaatit aiheuttaa masennusta, ne lisätyt. Mut ei hänelle - on kai poikkeustapaus.
Kun keikkuiskinHöpsis, kuitenkin nätti pörröpää siellä keikkui
Mitkä ihmeen fosf...eiku joo enpä kysykkään. Olet vähän samanlainen tapaus kuin rättis, että sun kanssa kannattaa vaan pitää suu supussa ja kääntyä kannoillaan ihan muihin aiheisiin.Mut kun se mitä syö voi tehdä sen pahan olon. Kaikki fosfaatit aiheuttaa masennusta, ne lisätyt. Mut ei hänelle - on kai poikkeustapaus.
Samaa mieltä mutta tuosta humautuksesta tiiä.
Ei rölli peikko olo vaan keijukaisoloJaahas, taitaa sielläkin olla ihan Rölli Peikko olo?
Sun kannattais kanssa suunnitella itselles jotain hoitoja.Leikola on mun idoli mut se toinen suunnittelee hoitoja. Niistähän en mitään tiedä. Kummankin kirjoja mulla on luettuna. Kai toi Reinikainen on sit sun idoli
Humauta varmuuden vuoksi viellä toisen kerran.... tai no kolme... viis kertaaJätäppä minut rauhaan ja noi Mellerin höpinät voit pitää ihan itselläsi, kiitos, kumarrus ja humautus.
Onko sulla joku missio kans tässä?Ainahan niitä tekosyitä laiskuudelle löytyy.
Höpöhöpö, kunnolla humauttaa sen kerran hankeen niin rauhottuu ainakin siks aikaa kun kömpii sieltä pois.Samaa mieltä mutta tuosta humautuksesta tiiä.
Sauna on ihana paikkaMun täytyy päästä tänään vähintään suihkuun, ellei jopa saunaan...
Auts, toivottavasti helpottaaPää kipeä ja moni muu paikka kipeä. Pakko nousta ylös ja keittää kahvia.
Lintuinfluenssa, oli kirjan nimi - ootkai siitä kuullut? En kyllä usko, et sairas lintu jaksaa lentää ede 10 metriäSun kannattais kanssa suunnitella itselles jotain hoitoja.
Miten kukaan jaksaa lukea jotain tuon tason kirjoja? Kokeileppa joskus lukea aku ankkaa tai vaikka play boyta.
Tuossahan sen nimi luki, oletko hieman Tauno?En ole ennen edes nimeä kuullut mut sinä taidat tuntea paremmin?
http://kirlah-kielet.blogspot.fi/2007/12/lauletaan-latinaksi.htmlHumauta varmuuden vuoksi viellä toisen kerran.... tai no kolme... viis kertaa
Kokeillaanko kuinka pitkälle sinä lennät?Lintuinfluenssa, oli kirjan nimi - ootkai siitä kuullut? En kyllä usko, et sairas lintu jaksaa lentää ede 10 metriä
En tunne sitäkään, mut Akuankassa on RoopeTuossahan sen nimi luki, oletko hieman Tauno?
Humauta varmuuden vuoksi viellä toisen kerran.... tai no kolme... viis kertaa
Niin ja siellä saa ainakin olla hetken ihan yksin ja ajatella ja haaveilla paremmasta ja onnesta ja ja ja...Sauna on ihana paikka
Jo se tunne kun sytyttää puut palamaan...
Löyilyissä ja lämmössä edes hetkeksi tuntuu hyvältä ja kevyeltä.
Oot sä rakastunut tauno paloon?En tunne sitäkään, mut Akuankassa on Roope
..jos se sun unelmas toteutuu hiukan muuttuneessa muodossaan? Muotoutuu sun elämän mukaan?Unelma ei ole vieläkään toteutunut. Ja 50 lähestyy uhkaavasti. Joten se siitä.
Mä vaan elän.
en tykkää. äklö. Mainitsit sen.Oot sä rakastunut tauno paloon?