The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mut kun se mitä syö voi tehdä sen pahan olon. Kaikki fosfaatit aiheuttaa masennusta, ne lisätyt. Mut ei hänelle - on kai poikkeustapaus.:eek:o_O
Toki se mitä ja miten syö vaikuttaa jaksamiseen. Mutta jotenkin mulla on sellainen käsitys, että Elenalla on aika hyvin tietoa ravitsemuksesta. Säännönmukaisuudessa on tekemistä kuten hän itse on sanonut ja minkä eteen myös tekee työtä omilla voimavaroillaan.

Kaikki ei kuitenkaan ole niin mustavalkoisen helppoa.
 
Höpsis, kuitenkin nätti pörröpää siellä keikkui :D
Kun keikkuiskin:eek:

Mut kun se mitä syö voi tehdä sen pahan olon. Kaikki fosfaatit aiheuttaa masennusta, ne lisätyt. Mut ei hänelle - on kai poikkeustapaus.:eek:o_O
Mitkä ihmeen fosf...eiku joo enpä kysykkään. Olet vähän samanlainen tapaus kuin rättis, että sun kanssa kannattaa vaan pitää suu supussa ja kääntyä kannoillaan ihan muihin aiheisiin.:censored:
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Leikola on mun idoli mut se toinen suunnittelee hoitoja. Niistähän en mitään tiedä. Kummankin kirjoja mulla on luettuna. Kai toi Reinikainen on sit sun idoli:D
Sun kannattais kanssa suunnitella itselles jotain hoitoja.
Miten kukaan jaksaa lukea jotain tuon tason kirjoja? Kokeileppa joskus lukea aku ankkaa tai vaikka play boyta.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
vierailija
Ainahan niitä tekosyitä laiskuudelle löytyy.
Onko sulla joku missio kans tässä?
En minäkään ole vielä juonut muuta kuin kahvin, eikä se mitään laisuutta ole. Mies teki munakkaan ja niin teen minäkin kun siltä tuntuu. Mut päiväkahvi siirretään sinne iltakuuteen, kun tuli nukuttua hyvin. Ikinä en ole tuntenut itseäni laiskaksi, vaikka saatan oikeasti olla sitä.:LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: Fantzu
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä