Fantzu
Olet haaska.Se haittaa mitn, täsä kukkaan muukaan
Ite olin mukamas haaska mutta oikeesti törppö
Sori.
Olet haaska.Se haittaa mitn, täsä kukkaan muukaan
Ite olin mukamas haaska mutta oikeesti törppö
Sori.
Mikä laji toi on? Onks se sama kuin katti? Syöks sää meiän kisun???Oho, mul oli lukihärö.
Gattiomena siis.
Joskus olen.Menee se niinkin toki...senkin nuori kapinallinen.
Jep, mä tietää, mä tietää*huokasee*... Sitä toi jälkikasvukin...Olet haaska.
Mitä????!!!!!Mikä laji toi on? Onks se sama kuin katti? Syöks sää meiän kisun???
Jaa MINÄ? Ehän mä sua ois syönyt vaan toi yks siementäjä!Mitä????!!!!!
!!!!
No, tukehu karvapalloihin sitte vaan
Ja isoihin.
Joo.. nams..Mikä laji toi on? Onks se sama kuin katti? Syöks sää meiän kisun???
Täsä tiijä kenelle joikaa...Jaa MINÄ? Ehän mä sua ois syönyt vaan toi yks siementäjä!
Aina meitä pieniä kiusataan
Siementäjä?Jaa MINÄ? Ehän mä sua ois syönyt vaan toi yks siementäjä!
Aina meitä pieniä kiusataan
Joku kaunis päivä, toivottavasti pian, kaikki on ookoo..Täsä tiijä kenelle joikaa...
Mitä pikkuinen? Kaikki ookoo, hope so...
JeppisSiementäjä?
Tavallisesta omenasta siemenet saa ulos omenaporalla.Voin siementää mutta ensin pitää hankkia niitä.
Nenän kautta?Tavallisesta omenasta siemenet saa ulos omenaporalla.
Miehestä saa siemenet ulos ilman työkaluja mutta en ala tässä yksityiskohtaisesti kuvailemaan miten.
Ei tarvi. Näytätkö käjestä pitäen?Tavallisesta omenasta siemenet saa ulos omenaporalla.
Miehestä saa siemenet ulos ilman työkaluja mutta en ala tässä yksityiskohtaisesti kuvailemaan miten.
Ja ihan varmasti on, muuta vaihtoehtoa ei olekaan!Joku kaunis päivä, toivottavasti pian, kaikki on ookoo..
Entäs siellä? Tunnelmat katossa ja silleen ja tälleen?
Parhaani teen, onneks elämä on antanut jonkin sisäisen moodin että selviän tulee mitä tahansa vastaan..kai sen voi omalla kohallani vähän sanoa, että :sta se pienikin ponnistaa!Ja ihan varmasti on, muuta vaihtoehtoa ei olekaan!
Jaa-a, se kohtapuoliin saattaa olla katossa nää tunnelmat...miten heikunkeikuttaa... Joulun häädän hitoksiin niin sitten saa taas olla rauhassa. Muutoin vauhdikasta ja tilannerikasta ja ihunaakin
Life is good
Sinä - pidä oikeesti huoli itestäs, jookos kookos