Toiveena vauva 2017-2018

@Laurajy on kyl ehkä kastunut vähän liikaa toi viimeisin mut kyllä siinä haamun alkua näkyy. Toivotaan viivalle vahvistumista:love:

Mä en osannu päättää nii tein pc:n ja one stepin. Molemmat siis noita 25mlU ja kyllähän niissä taas jotain näkyy. One stepiin tuli heti ekalla minuutilla oikein vaaleenpunainen viiva, mut haaleni sit kuitenkin ja jäi enemmän viivanpaikan näköiseksi. Pc:ssä kans joku viivanpaikka tms. Toissapäivänä tossa 25mlU one stepissä ei näkyny yhtää mitää. Jännää. Kuvaan en kyl saanu hyvällä tahdollakaan noita kunnolla. Nii ja aika laimeen väristä oli pissa kyllä ku 3h pidätyksellä ja välissä lajitreenit jonka takia join paljon vettä.

Mä oon ylittänyt itteni! En oo tnä testannu kertaakaan!! :D eikä oo kyllä oikein oireitakaan paitsi närästys ny on ainoo ja valkovuotoo tulee paljon mut en tiiä onko sekin sit ihan normaalia joka kierrossa :D en oo perehtyny

@Laurajy Onko mitään oireita?

Mulla kolmatta päivää hirveä päänsärky. Enkä uskalla migreenilääkettä ottaa JOS paksuna olisikin. Valkovuoto erittäin runsas, tuntuu kovin märältä kokoajan. Ja tätä jatkunut nyt kokoajan, ei siis mitään kuivaa kautta oo ollut. Maha turvonnut, pissattaa, nälkä jatkuvasti. Tänään niin raivona ja itkuinen töiden jälkeen mut meni nopeesti ohi. Oireet kyllä osuis, mutta liekö kuviteltuja..

• Tykkää
Reactions: Laurajy
Tältä näyttää just nyt :'D oon ihan sekaisin mitä ajatella näistä haamuista!
Tää on jo aikasta selkee!:love: Nyt viivan vahvistumisia. En ees ehdota, et testaa vasta parin päivän päästä, kuka muka pystyis.:D Mutta ku ylihuomenna taas teet, niin vertaa sitä tulosta tähän tän päiväiseen. Ihan sillä että ainakin itsellä vaikea verrata onko vahvistunut miten hyvin, jos on viivasuora silmien edessä, heti huomaa eroa kun vertaa toissapäiväiseen.:)

Luupavalle näyttää ja kuulostaa @Laurajy llä! Toivotaan parasta.

Mulle tuli tänään yhtäkkiä ihan hirveä mahakipu autoillessa. Kolme kertaa oikein kunnolla kouristi niin, että kipu tuntui ylävatsalta aina peräsuoleen asti. Argh. Ja sitten meni ohi muutaman minuutin päästä ihan yhtäkkiä kun tulikin. Liekö vasta tuo ollutkin ovis, tai sitten oli joku muu vaiva, epäilen että mulla ärtyneen suolen oireyhtymä, eli kaikenlaista mahavaivaa on sillon tällön.

http://aijaa.com/o1WxbW

Nyt uskalsin jo merkitä sen kummallisen vuodon menkoiksi, jota ensin kuvittelin kiinnittymisvuodoksi ja sitten välivuodoksi. Nyt alkaa Flo näyttää taas järkevältä. :) Ensimmäinen kierto pillereiden lopetuksen jälkeen oli sit vain 20 päiväinen. :eek:
Noniin! Ja siis joo sehän on ihan mikä vaan sattuu kohdille ekassa kierrossa, hirveetä arpapeliä. Mut jos sul ois ovis ollu ton kalenterin mukaisesti, ni olis dpo8...hieron täällä käsiä yhteen ja loitsun plussa tuulia.;)

• Tykkää
Reactions: Möörtsi
Noniin, nyt voin sitten tosissaan kuopata haaveet syysvauvasta ja siirtää katseet kohti lokakuuta :cry:. Kp1 ja flunssapeikko täällä morjens. Maanantaina alkanut nenäntukkoisuus vaihtunut kunnon räkäilyyn ja nyt vaan kunnon tautia tässä odottelen.

Mut osaako kukaan kertoa miksi luteaalivaihe voi tuollai lyhetä et jää kierto näin lyhkäseksi? Miulla normaalisti 28pv kierto ja ovis ollut historiallisesti ehkä kp15/16. Nyt meneillä aiis ehkä 4. (Alkaa siis 5.) Luonnollinen kierto esikoisen jälkeen ja ainakin 2 näistä nyt olleet vain 25-26 pvää pitkiä. Tosin kipujen mukaan oviskin on aikaisemmin kp13/14 että onko kierto lyhyempi vaan sen takia kun ovia ollut nyt aiemmin?

Noh, joka tapauksessa pitää siis siirtää katseet nyt kohti seuraavaa ovista. Jos siis ajattelen positiivisesti niin tämän seuraavan kierron aikana aion vielä enemmän panostaa tähän suunnitteluun eli lisää aikaa ja mahdollisuuksia parantaa TYTTÖMAHKUJA, kaikki vinkit otetaan kiitollisuudella vastaan :love:! Eli kaikki tyttöjen äidit kertomaan parhaat vinkit miten tyttöjä tehdään!

Mutta ainakin aion syödä enemmän kasviksia ja hedelmiä, erityisesti sitrushedelmiä, jotka alentaa pHta alakerrassa, mikä parantaa kuulemma tytön mahkuja :barefoot:. Lisäksi puuhailut ajoitetaan hyvissä ajoin ennen ovista, ei oviksen kanssa yhtäaikaa.. keksiikö muita hyviä tyttökikkoja :love:?

Mutta ihan miljoonasti plussaonnea kaikille piinailijoille, päivitän itseni listalle uuteen yrityskiertoon. Plussatkaa te minunkin puolesta :love:!

10.01.2018

Nimi | kiertopäivät | yrityskierto
Viipulainen........17/26-31...yk6
Nadine88...........34/28-31....yk3
Möörtsi..............45/30........yk1
Tänttähäärää....23/23-29......ya 10/16
Viii......................33/29-33......yk3
Nelliida..............4/28-30....yk7
Fritang...............15/23-27...yk11 (km yk2 & yk4)
Pocahontas-......15/24-34...yk11
Vuuti...................20/28-32...yk9 (km yk7)
Salty....................24/30-33...yk1
Jasuuu................30/32-33...yk2(kemiallinen yk1)
Sonde................20/26-30....ya syksy -17-
lilia88.................. 11/27-31....... yk 1
Pikkutakkutukka..3/29-33....yk6 (km 6/17)
Nasunen87..........22/28.......yk 1
Ksennonen.......... 2/XX...ykX
Ahmis................ ..1/25-28.....yk2

Piinailijat:
Möörtsi...............dpo28
Nadine88............dpo11
Jasuuu...............dpo10
Viipulainen..........dpo3
Fritang.................dpo2
Nasunen87..........dpo7

Plussanneet:
Joulukuu 2017: Kiira29 (yk5)