Toiveena vauva 2017-2018

Oho olipas tullut viestejä. Joo mä oon vähän kans sortunut ajattelemaan että kun jollain on näkyny jo niin aikasin testissä että mullaki pitäis. Mulla siis kans luteaalivaihe se normaali 14vrk eli vasta perjantaina pitäis menkkojen alkaa :ROFLMAO: taidan nyt malttaa mieleni ja odotella ehkä jopa perjantaihin asti tai aikaisintaan torstaina teen seuraavan testin.

Mulla kans tää oireettomuus hämää. Ylivoimaisesti oireettomin kierto tähän mennessä. Vaik eilen oliki tosiaa huono olo töissä yms. Tänää on ollu kuumotusta ja vilunväristyksiä vuorotellen ja pää ollu kipeä pikkasen. Siinäpä melkein kaikki. Kn korkealla ja kovahko ja jotenki sitä kaulaa on paljon (n) unet on kyl pelottavan selkeitä ja kummallisia mut sellasia ny voi olla muutenki

Onpa täällä ollut aktiivista keskustelua! :) Kuulostaa hyvin tutulle nämä testailut. Vaikka tiedostan, että ei olla osuttu ovulaatioon, niin silti pakko testailla hyvissä ajoin ennen menkkoja. Ja parhaimmillaan sitä samaa kuivunutta testiä tähyilee pitkin päivää :ROFLMAO: Onneksi mies ei tiedä miten sekaisin sitä ollaan. :D

Mun täytyy tunnustaa, että oon kerran parikymppisenä ollut raskaana. Se oli ihan puhdas vahinko ehkäisystä huolimatta ja silloin päädyttiin keskeytykseen. Välillä kaduttaa, ja pelkään etten enää tule raskaaksi, koska päädyin silloin tuohon ratkaisuun. :unsure: Mutta kuitenkin, silloin mulla ei ollut mitään oireita. 4 päivää ennen menkkoja vaan "tiesin" olevani raskaana. Testin tein, kun menkat oli päivän myöhässä ja kirkuvat viivat tuli testiin. Nyt siis olen varma, että testissä pitäisi näkyä jo hyvissä ajoin kun olen joskus 9 vuotta sitten saanut kirkuvat viivat :LOL: Samoin se, että moni on saanut haamuja saa mut uskomaan, että itsekin pitäisi saada.

Että tässä mielessä oireettomuus ei välttämättä ole huono juttu (y) Pidän siis peukkuja piinailijoille!

Onpa täällä ollut aktiivista keskustelua! :) Kuulostaa hyvin tutulle nämä testailut. Vaikka tiedostan, että ei olla osuttu ovulaatioon, niin silti pakko testailla hyvissä ajoin ennen menkkoja. Ja parhaimmillaan sitä samaa kuivunutta testiä tähyilee pitkin päivää :ROFLMAO: Onneksi mies ei tiedä miten sekaisin sitä ollaan. :D

Mun täytyy tunnustaa, että oon kerran parikymppisenä ollut raskaana. Se oli ihan puhdas vahinko ehkäisystä huolimatta ja silloin päädyttiin keskeytykseen. Välillä kaduttaa, ja pelkään etten enää tule raskaaksi, koska päädyin silloin tuohon ratkaisuun. :unsure: Mutta kuitenkin, silloin mulla ei ollut mitään oireita. 4 päivää ennen menkkoja vaan "tiesin" olevani raskaana. Testin tein, kun menkat oli päivän myöhässä ja kirkuvat viivat tuli testiin. Nyt siis olen varma, että testissä pitäisi näkyä jo hyvissä ajoin kun olen joskus 9 vuotta sitten saanut kirkuvat viivat :LOL: Samoin se, että moni on saanut haamuja saa mut uskomaan, että itsekin pitäisi saada.

Että tässä mielessä oireettomuus ei välttämättä ole huono juttu (y) Pidän siis peukkuja piinailijoille!
Joo siis mä kans käyn kattelee sitä kuivunutta testiä erivaloissa :D tää on kyllä ihan pimeetä. Varmaan se että jos tärppi ei tuu johtuu ihan vaan tästä kun on tehny liian kovan pakkomielteen koko hommasta :D meilläkin esikoinen perjaatteessa ylläri niin hyvin tärppäs äkkiä kun ei edes miettiny koko asiaa sen kummemmin..

Varmasti teilläkin tärppi käy vielä <3 Meidän pitäis vaan oppia rentoutumaan asian suhteen :LOL: Itellä useita kavereita tehnyt abortin ja silti heille on lapsia tullut sillonkun on ollut siihen valmiita ja elämäntilanne hyvä :)

Pitääkin kertoa tua esikoisen tarina.. Jätettiin ehkäsy pois ihan vaan sen takia koska mä vaan vuosin pillereitten läpi koko ajan ja tiedostettiin kumpikin että lapsi tästä voi tulla. No 8kk jälkee varasin gynen kun ei ollut lasta kuulunut ja oli vaan jotenkin sellanen tunne ollut aina että kaikki ei ole hyvin. Noh gyne totesi että joo lapsia et tuu saamaan ilman hoitoja että sen verran kummalta näyttää paikat. Muistutti myös että hae tampponeja matkalla kohta alkaa menkat. Menin kotiin ja halusin nähdä miltä ovulaatio testi näyttää sinä päivänä kun menkkojen pitäis alkaa no siihen tuli kaks niin kirkasta viivaa että hyvä ettei näkö lähteny :D Sit olin et mitähän vittua mut aloin muistelee että joku plussannu ovis testillä ja ei muuta kun kauppaan ja raskaustesti mukaan ja se oli niin positiivinen kun olla voi :D ei tarvinnu hoitoja ei että kyllä ne paikat oli kummallisia vaan siks että sie oli raskaus aluillaan :LOL:

Ihanan aktiivista keskustelua täällä, saa monta sivua juttuja lukea jos kerran päivässä käy! Tervetuloa kaikille uusille!

@Jasuuu, se oli ainakin ikimuistoinen raskauden alku. Onpa hassua, ettei gyne hoksannu asian oikeeta laitaa.

Minä testasin sekä ekasta että tokasta vasta kun menkat myöhässä ja molemmista tuli kirkuvanpunaiset viivat heti. Keskenmenon plussauksesta ihmeteltiin miehen kanssa haljuja viivoja ja ne ei edes kolmen viikon päästä olleet niin vahvat kuin oikeissa raskauksissa, vaikka selvästi näkyikin, no nyt tiiän miksi ei.

Hei, täällä ehkä sittenkin ovis eilen tai tänään! Tänään oli hetkellinen pääkipu ja illalla saunassa huomasin, että nännit on normaalia isommat ja aremmat!! Eilen ja tänään ollu mahatuntemuksia. Te jotka tikutatte ja joilla nännit kipeytyy oviksen aikaan, niin tapahtuuko se ennen ovista, ovispäivänä vai sen mentyä? Jospa ne eiliset tallettelut ei oiskaan menneet hukkaan.

Haha! Hauskoja juttuja :D ei ärsytä enää ihan niin paljon :p

Mulla oli esikoisesta menkat ainakin viikon myöhässä (ei yritetty lasta) ja aattelin varuilta testata. Haalea viiva siihen tuli ja digiin 1-2. Tuntuu nyt ihan hupsulta aatella etten sillon edes tiennyt miten raskaustesti toimii. Katoin joku 10krt et oliko se kaks viivaa varmasti raskaana :LOL: Nyt tulee aika lihasmuistista jo tikkuihin pissailu :whistle:

@lilia88 noi on varmasti hankalia pohdintoja. Koita kuitenkin olla liikaa syyttämättä itseäsi menneistä <3

Miulla alkaa olla kohta jo sellainen fiilis että voin lopettaa jännittämisen oon nimittäin 100% varma että mulla on joko joku sukupuolitauti tai että olen raskaana. Koska tippurin todennäköisyys on (toivottavasti) <1% niin silloin raskauden todennäköisyys lienee 99%.
Kävi nimittäin tuossa alkuillasta niin, että mulla oli aivan Jäätävä Pissihätä ja rakko oli ihan kun tulessa. Ja siinä vaiheessa kun pääsi pöntölle, niin tuntui että rakko on ihan kipeä kun se on ollut niin täysi. Ja kaiken tämän pinnistelyn jälkeen sieltä tuli joku surkea liru pissiä. Ja muistan vielä esikoisen odotuksesta kyllä niiin elävästi tuon tunteen (silloinkin mietin monta kertaa että oon ihan varmana saanut jonkun sukupuolitaudin jostain) että kyl mä tässä itselleni jo aika vahvaa plussaa maalailen.

Nyt voikin sit aloittaa sen piinailun siihen np-ultraan :ROFLMAO::ROFLMAO:. Tosiaan siis esikoisen raskaudesta kävin silloin 7 viikol ultrassa kun oltiin reissuun lähdössä ja halusin tietää mikä tilanne, mut nyt kyllä yritän pärjätä ilman jos ei mitään erikoista tule.. säästää nekin rahat jos sit haluaisi käydä 3D:ssä tms. Kun viimeks ei tullut käytyy (n).

Haha! Hauskoja juttuja :D ei ärsytä enää ihan niin paljon :p

Mulla oli esikoisesta menkat ainakin viikon myöhässä (ei yritetty lasta) ja aattelin varuilta testata. Haalea viiva siihen tuli ja digiin 1-2. Tuntuu nyt ihan hupsulta aatella etten sillon edes tiennyt miten raskaustesti toimii. Katoin joku 10krt et oliko se kaks viivaa varmasti raskaana :LOL: Nyt tulee aika lihasmuistista jo tikkuihin pissailu :whistle:

@lilia88 noi on varmasti hankalia pohdintoja. Koita kuitenkin olla liikaa syyttämättä itseäsi menneistä <3
Ai hitsi ihan ku minä esikosta ku testiä tein. Se tulos järkytti niin täysin. Yrityksessä oli, mutta en just silloin uskaltanu ees toivoa kun edellisissäki kierroissa oli ollu vaan negaa.
No sain siis kaksi kirkuvaa viivaa siihen tikkuun tyyliin pelkästä pissan hajusta. Siinä mä järkyttyneenä istuin kylppärin lattialla ohjepaperi kädessä ja mietin että mistä mä nyt tiedän et luen tätä tikkua oikein kun ei sanota missä asennossa tikun pitää olla kun sitä katsoo(kyllä oikeesti).:whistle::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
Pääsin sentään lopulta kylppäristä ja tajusin ettei sillä tikun asennolla ole mitään väliä kun siinä on 2 viivaa.:D

Miulla alkaa olla kohta jo sellainen fiilis että voin lopettaa jännittämisen oon nimittäin 100% varma että mulla on joko joku sukupuolitauti tai että olen raskaana. Koska tippurin todennäköisyys on (toivottavasti) <1% niin silloin raskauden todennäköisyys lienee 99%.
Kävi nimittäin tuossa alkuillasta niin, että mulla oli aivan Jäätävä Pissihätä ja rakko oli ihan kun tulessa. Ja siinä vaiheessa kun pääsi pöntölle, niin tuntui että rakko on ihan kipeä kun se on ollut niin täysi. Ja kaiken tämän pinnistelyn jälkeen sieltä tuli joku surkea liru pissiä. Ja muistan vielä esikoisen odotuksesta kyllä niiin elävästi tuon tunteen (silloinkin mietin monta kertaa että oon ihan varmana saanut jonkun sukupuolitaudin jostain) että kyl mä tässä itselleni jo aika vahvaa plussaa maalailen.

Nyt voikin sit aloittaa sen piinailun siihen np-ultraan :ROFLMAO::ROFLMAO:. Tosiaan siis esikoisen raskaudesta kävin silloin 7 viikol ultrassa kun oltiin reissuun lähdössä ja halusin tietää mikä tilanne, mut nyt kyllä yritän pärjätä ilman jos ei mitään erikoista tule.. säästää nekin rahat jos sit haluaisi käydä 3D:ssä tms. Kun viimeks ei tullut käytyy (n).
Oo noniin, testiä? Milloin? Heti?:love:

Oo noniin, testiä? Milloin? Heti?:love:
No kun ei oo niitä hitsin testejä! :unsure::ROFLMAO:. Ja tosiaan tuonne rakkoon tuntuu mahtuvan tällä hetkellä joku 0,5dl ni en usko et on ilta-aikaan ees tarpeeks vahvaa. Mietin et pe olis se dpo13 ni jos sillo tekis aamulla ni tietäs sit ennen vkl reissua. Kai se silloin jo pitäs näkyäkin kun enää 1vrk oletettuihin menkkoihin.

Jännää @ahmis. Mullaki on vähän tollasta oloa välillä ja nyt taas ku äsken kävin pissalla niin kohtuun jäi hassu paineen tunne. Aamulämpö pysyy yhä 36,3..outoa. Melkein sain slaagin ku eka mittauksella lukema hyppäs yhtäkkiä 37,6 :ROFLMAO: tuntuu vähän että toi mittari kohta sekoaa

Jännää @ahmis. Mullaki on vähän tollasta oloa välillä ja nyt taas ku äsken kävin pissalla niin kohtuun jäi hassu paineen tunne. Aamulämpö pysyy yhä 36,3..outoa. Melkein sain slaagin ku eka mittauksella lukema hyppäs yhtäkkiä 37,6 :ROFLMAO: tuntuu vähän että toi mittari kohta sekoaa
Onko tuo sulle siis korkea lämpö? Eikös raskauden alussa kehon lämpö vähän nousekin, ainakin tuon kiinnitetyn julkaisun mukaan? Miulla oli palelua kyllä viime viikolla, mutta ei enää tällä viikolla niin paljoa (n).

Toivotaan et nämä sunkin oireet enteilis hyää :love:! Oliko sulla miten nyt menkat tulossa? Olikohan meil ihan sama dpo :)?

Aaapuaa tein eilen tikut yöpissasta (kaikki yön aikana tullut on siellä, kuvassa alempi) ja illalla laimeasta noin pari tuntia olleesta pissasta molemmissa jotain nään aamun tikussa vahvemman. Äsken kurkkasin ni ovat samanlaisia edelleen sellainen hyvin vaalea liilahko viiva molemmissa aamutikussa vahvempi.näkeekö muut mitään? Vertasin viimeviikon negaan mikä oli roskiksessa oli vieläkin ihan vitivalkoinen.. Haamuja vai viivanpaikkoja? :0

Attachments

Ovulaation jälkeen lämmöt nousee ja pysyy menkkoihin saakka ylhäällä. Omalla kohdalla nousee tasaisesti, mutta sahaaminen hieman ylös ja taas hiukan alas alkaa 3-4vrk ennen kuin menkat alkaa. Eli jos mä oisin raskaana, se ei lähtis tekemään sahailuja sii loppumetreillä.
Joillain ei näy mitään muutosta (pysyy korkealla)ennen ku hanat sit aukeaa. Yksinään siis huonosti ennustaa raskautta sillain keskimääräisesti. Mutta oviksen varmistukseen ihan mainio.:)
Toisaalta, moni joka pitää lämmöistä kirjaa läpi kierron, voi bongata dipin lämmöissä kiinnittymisen aikoihin. Siks mä varmaan kirjaan läpi kierron, JOS vaikka sellanen kummastus sinne tulis.:D

Vois tää viikko ny edetä ni pääsisi täällä porukka testailemaan. Mä oon teidän puolesta malttamaton ni ehkä teidän ei tarvii olla.:LOL:

Aaapuaa tein eilen tikut yöpissasta (kaikki yön aikana tullut on siellä, kuvassa alempi) ja illalla laimeasta noin pari tuntia olleesta pissasta molemmissa jotain nään aamun tikussa vahvemman. Äsken kurkkasin ni ovat samanlaisia edelleen sellainen hyvin vaalea liilahko viiva molemmissa aamutikussa vahvempi.näkeekö muut mitään? Vertasin viimeviikon negaan mikä oli roskiksessa oli vieläkin ihan vitivalkoinen.. Haamuja vai viivanpaikkoja? :0
Mä näen! :LOL: Ja siis tuossa alemmassa tikussa nimenomaan näkyy vahvempana!

Uu jotain vilahti silmään, mutta en uskalla sanoa onko vaan viivanpaikkaa vai ihan itseään. Missä kohti siun kierto menee nyt?
:)

@ahmis toi on aika matala lämpö mitä ihmettelen ku yleensä mulla putoo vasta menkkojen ekana päivänä tai päivää ennen. Tosin sahausta mul on jonkun verran aina johtuen vuorotyöstä ku en pysty mittaamaan aina samaan aikaan. Päivää ennen ovista mulla oli taas alin eli 35,8, sit nous pikkuhiljaa 36,4 ja dippas 2 kertaa 36,3 ja sit pysy 36,6 ja nyt sit 2 päivää 36,3.

@Laurajy kyllähän noissa tosiaa näkyy viivat (y) mikäs dpo sulla on?

• Tykkää
Reactions: viipulainen
Oi tänne on tullut niin ihanan paljon kommentteja, etten muista yhtään mihin piti kommentoida :LOL:
@Jasuuu ihana tuo teidän esikoisen tarina! :LOL:
Mä teen myös sitä, että tuijottelen pitkin päivää jo tehtyjä testejä, josko niissä näkyisikin jotakin. Eri valaistuksissa ja eri suunnista. Ja saatan myös roskikseen heitetynkin kaivaa esille ja katsoa sitä uudestaan. Hyvä kuulla etten ole ainoa! :ROFLMAO: Silleen jännä, koska kaikista kolmesta aiemmasta raskaudesta en oo ollut näin malttamaton, vaan oon testannut vasta kun menkat on ollut pari päivää myöhässä... Nyt ei oo kärsivällisyyttä ei sitten yhtään. :ROFLMAO:

Yhteistyössä