Toiveena vauva 2017-2018

@viipulainen Kuulostaa kyllä lupaavalta, mulla on ollut raskauksissa myös tuollaista runsaampaa vuotelua (y) Äh, miksi testipäiviin on vielä niin pitkä aika :LOL:

Mulla on näköjään tuo lugeannos vähän tavallista pienempi, joten saan tunkea kaiken sisään iltaisin ja toivottavasti sivuvaikutuksetkin pysyisivät sitten pienempinä :) Lämpöä vissiin nostavat juu, onneksi en ole jaksanut niitä muutenkaan mitata. Jostain syystä en osaa edes mitata lämpöäni, saan aina tulokseksi 34 astetta. :D
 
Tänää ollu semmoset menkkajomotukset että huh oikei etoo sen takia. Jännästi myös heti ku istuu nii alkaa sattua johonkin kohdun tienoille ja semmosta kirvelevää tunnetta häpyluun päällä muuten satunnaisesti. Yleensä mulla alkaa menkkaoireet iha just ennen tai korkeintaan edellisenä iltana. Joten joko tää on lupaavaa tai sit pillerittömyys on lisännyt menkkaoireita niin että alkavat jo 2 päivää etukäteen. PMS-oireet kyl puuttuu toistaseks.
 
@viipulainen Kuulostaa kyllä lupaavalta, mulla on ollut raskauksissa myös tuollaista runsaampaa vuotelua (y) Äh, miksi testipäiviin on vielä niin pitkä aika :LOL:

Mulla on näköjään tuo lugeannos vähän tavallista pienempi, joten saan tunkea kaiken sisään iltaisin ja toivottavasti sivuvaikutuksetkin pysyisivät sitten pienempinä :) Lämpöä vissiin nostavat juu, onneksi en ole jaksanut niitä muutenkaan mitata. Jostain syystä en osaa edes mitata lämpöäni, saan aina tulokseksi 34 astetta. :D
Äläpä muuta sano, nää välipäivät tuntuu valovuosilta.:LOL: Todennäköisyys sille että uitan testin jo perjantaina alkaa olla aika korkea.:D

Onks sulla millanen mittari ja mistä mittaat? :giggle:
Mulla kainalo ja suu on ihan nounou, kainalosta oon alilämpöinen, suusta taas tulee niin isoa vaihtelua ettei mitään tolkkua. Joten toosa is my only place.:ROFLMAO:
Ja toivotaan et luge oireet jää matalalle.(y)
 
Äää
Tänää ollu semmoset menkkajomotukset että huh oikei etoo sen takia. Jännästi myös heti ku istuu nii alkaa sattua johonkin kohdun tienoille ja semmosta kirvelevää tunnetta häpyluun päällä muuten satunnaisesti. Yleensä mulla alkaa menkkaoireet iha just ennen tai korkeintaan edellisenä iltana. Joten joko tää on lupaavaa tai sit pillerittömyys on lisännyt menkkaoireita niin että alkavat jo 2 päivää etukäteen. PMS-oireet kyl puuttuu toistaseks.
En malta odottaa että teet testin!
 
@Jasuuu toihan on ihan superviiva tohon dpo:hon. Älä oo huolissas, vaik ymmärrän että se kemiallinen painaa mieltä. Oot vissii aika hedelmällinen tyyppi ku nyt jo tärppäs ja edellisessäkin kemiallinen :)

Joko @Möörtsi on tehny uutta testiä sen vioittuneen jälkeen?
No hyvä että viiva näyttää oikeelta dpo nähden :) No siis niin näytän olevan kun heti kun jättää pillerit pois niin koko ajan pelkkää tärppi yritystä :D toivotaan vaan että tää päättyy paremmin kun toi ensimmäinen <3 Jotenkin hassua et viimekierrossa oli kaikki maailman oireet ja nyt ainoot on närästys,ilmavaivat ja maha sekasin :D koska sä teet testin :)? Niin jännää kun niin samat dpo ja molemmilla haamulaista :love:
 
No hyvä että viiva näyttää oikeelta dpo nähden :) No siis niin näytän olevan kun heti kun jättää pillerit pois niin koko ajan pelkkää tärppi yritystä :D toivotaan vaan että tää päättyy paremmin kun toi ensimmäinen <3 Jotenkin hassua et viimekierrossa oli kaikki maailman oireet ja nyt ainoot on närästys,ilmavaivat ja maha sekasin :D koska sä teet testin :)? Niin jännää kun niin samat dpo ja molemmilla haamulaista :love:
Mä näkisin @Jasuuu tuon siun oireettomuuden vaan hyvänä asiana, miulla oli kaikki mahdolliset ja mahdottomat oireet tässä kierrossa ja katsokaas miten kävi.. :cry:. Enkä siis edes alkanut piinailemaan ennenkuin tuli ne dpo5 kipuilut joita epäilin (ja epäilen vieläkin) kiinnittymiskivuiksi. Esikoisen raskaudessa taas ei ollut mitään oireita ja olin niin oireeton että tajusin testatakin vasta 4+4 kun olin ihan varma et ei voi olla tärpännyt kun ei oo mitään outoi fiiliksii ollut. Ja niin siitä vaan tuollainen taapero tuli :love:.
 
@ahmis voi pahus:(
Ja joo, oviksen ajankohta vaihtelee useammin kuin moni uskookaan ja jos se tulee aiemmin, myös kierto päättyy aiemmin.
Mullahan oli viime kierrossa ovis kp11 jo, kierto jäi 26 päiväiseksi. Sitä edellisenä ovis kp15 ja oli 30pv kierto. Nyt oli ovis kp13 joten odotan 28pv kiertoa.
Mulla vasen puoli viivyttää ovulaation kanssa, oikea on hätäisempi ja kun vuorottelevat, niin huomaa ton rytmittymisen myös. :)
Kiitos @viipulainen , en miä mitenkään yllättynyt ole ettei ekasta kierrosta tärpännyt mutta tuo minuu jäi vähän jännittämään että kierto jäi niinkin lyhyeen kun kp25 (dpo11) kun mietin että olikohan sillä potentiaalisella alkiolla sitten liian lyhyt aika edes kiinnittyä kun tuli jo tätivyöry ja pyyhkäisi kaiken pois (n).

Hyvä pointti tuo et puolesta voi riippua ovispäivä pitää ens kerral kirjottas ylös kummalla puolella kivut on! Tässä kierrossa pitää muutenkin nyt vetää macaa ja magnesiumia jos tulis hyvät munat sitten, nyt pitää laittaa kaikki peliin että sais lokakuus vauvelin syliin :love:
 
  • Tykkää
Reactions: viipulainen
Mä näkisin @Jasuuu tuon siun oireettomuuden vaan hyvänä asiana, miulla oli kaikki mahdolliset ja mahdottomat oireet tässä kierrossa ja katsokaas miten kävi.. :cry:. Enkä siis edes alkanut piinailemaan ennenkuin tuli ne dpo5 kipuilut joita epäilin (ja epäilen vieläkin) kiinnittymiskivuiksi. Esikoisen raskaudessa taas ei ollut mitään oireita ja olin niin oireeton että tajusin testatakin vasta 4+4 kun olin ihan varma et ei voi olla tärpännyt kun ei oo mitään outoi fiiliksii ollut. Ja niin siitä vaan tuollainen taapero tuli :love:.
Kiitos tsempeistä! <3 mulla oli kans esikoisesta sillai että ei mitään oireita joten koitetaan luottaa siihen että oireettomuus on hyvä asia :oops: ja mä
pidän kaikki peukut ja varpaat pystyssä että sullakin käy ens kierrossa parempi tuuri ja sillon tärppi käy :) oliko sulla mikä ehkäsy ennen kuin alkoi yrittäminen :)?
 
Kiitos @viipulainen , en miä mitenkään yllättynyt ole ettei ekasta kierrosta tärpännyt mutta tuo minuu jäi vähän jännittämään että kierto jäi niinkin lyhyeen kun kp25 (dpo11) kun mietin että olikohan sillä potentiaalisella alkiolla sitten liian lyhyt aika edes kiinnittyä kun tuli jo tätivyöry ja pyyhkäisi kaiken pois (n).

Hyvä pointti tuo et puolesta voi riippua ovispäivä pitää ens kerral kirjottas ylös kummalla puolella kivut on! Tässä kierrossa pitää muutenkin nyt vetää macaa ja magnesiumia jos tulis hyvät munat sitten, nyt pitää laittaa kaikki peliin että sais lokakuus vauvelin syliin :love:
Joo kaikki kotikonstit kokeiluun vaan. Ja jos jotain positiivista haettava, niin saa dataa seuraavaan kiertoon mihin voi vähän verrata. Ainakin itselle ollut apua.

Mä tsekkaan aamulämmön lisäksi päivä ja iltalämpöjä. Päivälämpö myös matalalla keskivertoon nähden (0,3 astetta alempi).
 
Miä oon @Jasuuu käyttänyt minipillereitä esikoisen imetysajan ja sit ehti 3kk olla Novaring imetyksen loputtua. Lopetin Novaring 10/17 mut ollaan oltu tarkkoina kun ei haluttu raskautta ennen joulun etelänlomaa! Viime kierto siis eka mis koitettiin.
 
@viipulainen toi lämpödippi on kyl lupaava!

@Jasuuu en mä siis tarkkaan tiedä millä dpo:lla testin kuuluu näyttää eikä sellasta sääntöä edes ole kun yksilöllistähän se on millon on kiinnittyminen yms tapahtunut. Uskon kuitenkin että kun vaan omiin testeihin verrattuna viiva vahvistuu nii kaikki on varmasti hyvin.

Saakele nyt alko vähän jomottaa ikäänkuin virtsaputkea. Pissatessa ei satu mut muute tuntuu jotai ihmeellistä.. Hitto saanko mä ny elämäni ekan virtsiksenki tähän. Ekassa kierrossa oli vastaavaa ja sillo luulin jossain vaiheessa että on hiivatulehdus. Vetelin puolukkamehua yms ja meni ohi kyllä. Tai sit on alapää vaa kyllästynyt tohon valkovuotoon :ROFLMAO:
 
Tein testin tohon lämpöön liittyen äsken ku heräsin päikkäreiltä. Suusta se sama 36,2 ku aamulla, alapäästä 36,7 :eek: Joo taidan siirtyä tohon toosamittailuun :ROFLMAO::ROFLMAO:
Suosittelen. Se myös pysyy vakaana, toisin kuin esim.suusta mitattu. Suun lämpöön kun vaikuttaa helposti jos oot nukkunu suu auki esimerkiksi.

Ja joo, olis kyllä kovin luottamusta herättävä tää lämpöhommeli nyt. Muistin myös että en ees salamana sitä mitannu kun hain kuopuksen yläkerrasta ensin, sit pissille ja sen jälkeen vasta mittasin. Eli on voinu olla himpun matalampiki oikeesti.(n) Noh, huomenna herätys taas samaan aikaan kuten aina, niin sithän tuo ehkä selkeytyy jos on noussu takasin ylös.:D Sit mä ehkä ihan ministä nostan oikeita toiveita tärpistä.:X3:
 
  • Tykkää
Reactions: Möörtsi
Saa nähdä uskaltaako sitä ite huomenna testata vai pitäiskö odottaa viikonloppuun ettei vaan sit pety :D nyt oon maailman paskin ihminen ja meen lasilliselle koska en halua et kukaan saa tietää tästä vielä niin en viittiny perua ja mies sano et se lasillinen tekee tässä kohtaa mulle ihan hyvää että rentoudun edes hetkeks asian suhteen! Älkää kivittäkö mua :D. Ja eihän moni vie näin aikasin tiedä asiasta edes yhtään mitään siis ne normaalit ihmiset missä testaa vasta kun menkat on myöhässä :ROFLMAO::ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: Möörtsi

Yhteistyössä