Toiveena vauva 2017-2018

Mulla oli muuten niitä Kiinan herkkiä testejä kans ja dippasin nekin samalla aamu ja ilta pissaan niin aamun oli nega ja nyt illan pissasta selkee haamu :D nekin vissiin heräs et jotain tapahtuu. Mut siis Kiinan testit on aivan silkkaa kuraa näemmä :D ja kiitos kaikille viiva tsempeistä <3
 
10.01.2018

Nimi | kiertopäivät | yrityskierto
Viipulainen........17/26-31...yk6
Nadine88...........34/28-31....yk3
Möörtsi..............25/30........yk2
Tänttähäärää....23/23-29......ya 10/16
Viii......................33/29-33......yk3
Nelliida..............4/28-30....yk7
Fritang...............15/23-27...yk11 (km yk2 & yk4)
Pocahontas-......15/24-34...yk11
Vuuti...................20/28-32...yk9 (km yk7)
Salty....................24/30-33...yk1
Jasuuu................30/32-33...yk2(kemiallinen yk1)
Sonde................20/26-30....ya syksy -17-
lilia88.................. 11/27-31....... yk 1
Pikkutakkutukka..3/29-33....yk6 (km 6/17)
Nasunen87..........22/28.......yk 1
Ksennonen.......... 2/XX...ykX
Ahmis................ ..1/25-28.....yk2

Piinailijat:
Möörtsi...............dpo9
Nadine88............dpo12
Jasuuu...............dpo11
Viipulainen..........dpo4
Fritang.................dpo3
Nasunen87..........dpo8

Plussanneet:
Joulukuu 2017: Kiira29 (yk5)

Muuttelin mun tiedot. :)
 
Mulla oli muuten niitä Kiinan herkkiä testejä kans ja dippasin nekin samalla aamu ja ilta pissaan niin aamun oli nega ja nyt illan pissasta selkee haamu :D nekin vissiin heräs et jotain tapahtuu. Mut siis Kiinan testit on aivan silkkaa kuraa näemmä :D ja kiitos kaikille viiva tsempeistä <3
Jahas, uskallankohan mäkään luottaa omiini :D Tuli kyllä jostain ihan firmasta ne kirjekuoren perusteella.
 
  • Tykkää
Reactions: Laurajy
Mä joudun vähän ny odottelee ku en pystyny pidättää vaa tossa 8 aikaa oli pakko pissata.

Hitto ku hiuka tosiaa kirvelyä alapäässä. Saattaa olla että oon ite nirhassu limakalvoa ku sattu olee aika pitkät kynnet nii ne ei oo ehkä ollu parhaat tohon kn:n kokeiluun. No onneks löytyy ceridalia kaapista nii se pitäs auttaa. Joskus enne ollu vastaavia ongelmia nii lekurilta sain ton vinkin.

Tänää ollu erityisesti kuvotusta.. Kauhee nälkä välillä ja sit sen takia oksettaa ja mikään ei maistu. Sit syön väkisin jotain kummallista mitä saan alas ja sit on taas huono olo. Lisäks mul on koko päivän ollu elohiiri toisen silmän alla. Onkohan sekin joku oire :ROFLMAO::whistle:
 
Mä joudun vähän ny odottelee ku en pystyny pidättää vaa tossa 8 aikaa oli pakko pissata.

Hitto ku hiuka tosiaa kirvelyä alapäässä. Saattaa olla että oon ite nirhassu limakalvoa ku sattu olee aika pitkät kynnet nii ne ei oo ehkä ollu parhaat tohon kn:n kokeiluun. No onneks löytyy ceridalia kaapista nii se pitäs auttaa. Joskus enne ollu vastaavia ongelmia nii lekurilta sain ton vinkin.

Tänää ollu erityisesti kuvotusta.. Kauhee nälkä välillä ja sit sen takia oksettaa ja mikään ei maistu. Sit syön väkisin jotain kummallista mitä saan alas ja sit on taas huono olo. Lisäks mul on koko päivän ollu elohiiri toisen silmän alla. Onkohan sekin joku oire :ROFLMAO::whistle:
On niitä kummallisempiaki kuultu oireina. Tuttavalla kasvo persposkeen 10cm pitkä hormoonikarva.:ROFLMAO:
Et ihan voi elohiiri silmän alla olla jotain vastaavaa settiä.:LOL:
 
@Sonde, kävipä huono tuuri, kurja juttu.

Huh, onpa täällä jännät paikat viivojen kanssa. Tosi monelle kyllä ainakin viivanpaikkaa näyttää, jos ei ookaan plussa. Mutta näkyihän siellä jo muutama haaleapinkkinenkin. Jospa tämä olis se kunnon plussa-aalto!

Täällä dpo voi olla kaikkea 1-4 välistä, pientä nippailua ollut alavatsalla ja alapää märkä.
 
  • Tykkää
Reactions: Laurajy
Mikä ihme mulla on. Ei oo ikinä näin kovat menkkakivut ollut. 2 päivää sattunut oikeelle. Ja oikein sattuu. Niinku synnyttäs tulee aaltoilevana. Ei oo näin kovista kivuista kärsiä ja mun laskelmien mukaan dpo 9. Mahalleen ku menee kipu alkaa häviään.
Tähän päälle kuume ja aamulla oksensin 2kertaa.Ajattelin että mahatautia mut jäi kahteen kertaan.viime viikon kuumeessa ja näemmä taas
Kp 23/23-29
 
Hitto. Parin tunnin pidätyksellä kyl niin laimeeta pissaa että huh huh.. Ei sovi nää iltatestailut näköjää muuta ku oviksen kohdalle. Tein saman setin testejä kuitenkin ku eilen eli noita 25mlU. Molemmissa taas joku viivanpaikka. Hiukan on kyl plaah olo.. Pelottaa tehdä huomenna se testi ku jotenki oon varma että on nega. Mut toisaalta voinpahan sit asennoitua niihin menkkoihin. Täytyy muistaa että en oo yhtään testiä saanu viel tähän kiertoon tehtyä aamupissasta tai muutenkaa vahvasta ku jostain syystä oon ny sätänny enemmän ku laki sallii :ROFLMAO:
 
Voihan @Sonde harmillinen juttu teillä! Näättekö kuitenkin joka viikonloppu? Kannattaa ainakin joka su ait piuhailla koska simpat kuitenkin elää jopa 5vrk tuolla alakerrassa niin vaikka ovis sattuis keskelle viikkoa niin olis siellä ainakin joku legioona simppoja odottamassa :love:!

Vahvempia viivoja pikaisesti Nadinelle ja Jasulle , kiva jännätä ees muiden puoleat kun ei o itel mitään jännättävää :love::barefoot:!

@tänttähäärää onpa ilkeän kuuloista, toivottavasti olisi kuitenkin jotain positiivista tai ainakin loppuisi nopeasti!
 
Hitto. Parin tunnin pidätyksellä kyl niin laimeeta pissaa että huh huh.. Ei sovi nää iltatestailut näköjää muuta ku oviksen kohdalle. Tein saman setin testejä kuitenkin ku eilen eli noita 25mlU. Molemmissa taas joku viivanpaikka. Hiukan on kyl plaah olo.. Pelottaa tehdä huomenna se testi ku jotenki oon varma että on nega. Mut toisaalta voinpahan sit asennoitua niihin menkkoihin. Täytyy muistaa että en oo yhtään testiä saanu viel tähän kiertoon tehtyä aamupissasta tai muutenkaa vahvasta ku jostain syystä oon ny sätänny enemmän ku laki sallii :ROFLMAO:
Mulla koko ajan varma olo että tulee nega ni pelottaa oikein testata kun pelkää et yhtäkkiä tilanne muuttuu! Kerro heti sit mitä aamun testi näytti! :)
 

Yhteistyössä