Jahas, uskallankohan mäkään luottaa omiini Tuli kyllä jostain ihan firmasta ne kirjekuoren perusteella.Mulla oli muuten niitä Kiinan herkkiä testejä kans ja dippasin nekin samalla aamu ja ilta pissaan niin aamun oli nega ja nyt illan pissasta selkee haamu nekin vissiin heräs et jotain tapahtuu. Mut siis Kiinan testit on aivan silkkaa kuraa näemmä ja kiitos kaikille viiva tsempeistä <3
Jep ja ihan vuorokauden aika. Mä oon ilta plussailija. Aamusin oikeestaan turha odottaa samaa tulosta mitä edellisenä iltana ellei sit toki oo jo menkat myöhässä.
On niitä kummallisempiaki kuultu oireina. Tuttavalla kasvo persposkeen 10cm pitkä hormoonikarva.Mä joudun vähän ny odottelee ku en pystyny pidättää vaa tossa 8 aikaa oli pakko pissata.
Hitto ku hiuka tosiaa kirvelyä alapäässä. Saattaa olla että oon ite nirhassu limakalvoa ku sattu olee aika pitkät kynnet nii ne ei oo ehkä ollu parhaat tohon kn:n kokeiluun. No onneks löytyy ceridalia kaapista nii se pitäs auttaa. Joskus enne ollu vastaavia ongelmia nii lekurilta sain ton vinkin.
Tänää ollu erityisesti kuvotusta.. Kauhee nälkä välillä ja sit sen takia oksettaa ja mikään ei maistu. Sit syön väkisin jotain kummallista mitä saan alas ja sit on taas huono olo. Lisäks mul on koko päivän ollu elohiiri toisen silmän alla. Onkohan sekin joku oire
Okei. Ajatus tosta karvasta sai mut oikeesti melkein oksentamaanOn niitä kummallisempiaki kuultu oireina. Tuttavalla kasvo persposkeen 10cm pitkä hormoonikarva.
Et ihan voi elohiiri silmän alla olla jotain vastaavaa settiä.
Nii sit olis taas vaan 20pv kierto about?Jää multa huomenaamulla testailut ja odotan aukeeko hanat Testasin kn:n niin nyt taas ruskehtava valkovuoto. Mitään menkkaoireita ei muuten ole. Voi hitto
Kyllä siellä jotain hailuraa onAuttakee ja kertokeeha näkyykö tässä teille mitää?
http://aijaa.com/GuNKHU
Ainaki mie ukko ja pikkusisko jotain nähtiin.. Onneks huomenna vois uutta... Kierto kierukan jälkee ollu 29-30 ja tuo otettu eile jolloin 26kp
Mulla koko ajan varma olo että tulee nega ni pelottaa oikein testata kun pelkää et yhtäkkiä tilanne muuttuu! Kerro heti sit mitä aamun testi näytti!Hitto. Parin tunnin pidätyksellä kyl niin laimeeta pissaa että huh huh.. Ei sovi nää iltatestailut näköjää muuta ku oviksen kohdalle. Tein saman setin testejä kuitenkin ku eilen eli noita 25mlU. Molemmissa taas joku viivanpaikka. Hiukan on kyl plaah olo.. Pelottaa tehdä huomenna se testi ku jotenki oon varma että on nega. Mut toisaalta voinpahan sit asennoitua niihin menkkoihin. Täytyy muistaa että en oo yhtään testiä saanu viel tähän kiertoon tehtyä aamupissasta tai muutenkaa vahvasta ku jostain syystä oon ny sätänny enemmän ku laki sallii