The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Joo, tiedän tunteen.
Mulla toi pätee kaikkeen nukkumiseen, että se koskee ihan samalla tavalla yöunia ja aamuheräämisiä.
Pahimmillaan on tullut valvottua kolme vuorokautta, sit nukuttua parikyt tuntia ja kun herää niin ei tiedä onko yö vai päivä ja mikä päivä.
Yöunien jälkeen mulla ei yleensä tätä totaalista töttöröö oloa kestä kuin sen 5 minuuttia ja sitten oonkin ihan pirteepeippo, mutta nää päiväunet on kyllä ihan toista luokkaa...

Tänä aamuna tosin meinas itku tulla kun heräsin parin tunnin yöunien jälkeen.:unsure:
 
Kävin varmuudeksi parvekkeella polttamassa tupakankin!

Sillai strategisesti.

Naiselle pitää antaa jotain mitä paheksua sillai reilusti. Muutoin alkavat keksimään paheksumisen aiheita, kuten "unohdit kolme vuotta sitten viedä roskapussin"!
Parempi kuulla paheksuntaa tämän päivän tupakista ja oluesta.
 
Lidlin glögi on liian hyvää,tosin aika makeeta. Kohta menny pullollinen :eek:o_O Enkä oo ehtiny maistaa lämpimänä kun oon hörppiny kylmänä
 
Kävin varmuudeksi parvekkeella polttamassa tupakankin!

Sillai strategisesti.

Naiselle pitää antaa jotain mitä paheksua sillai reilusti. Muutoin alkavat keksimään paheksumisen aiheita, kuten "unohdit kolme vuotta sitten viedä roskapussin"!
Parempi kuulla paheksuntaa tämän päivän tupakista ja oluesta.
Minkälainen pirttihirmu jaksaa höpistä kolme vuotta tapahtuneesta roskapussikeissistä?o_O
 
  • Tykkää
Reactions: Fantzu
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä