The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mä pahoin pelkään, että nyt on niin paljon univelkaa ettei ne siitä voi kärsiä....ihan varmasti nukahan tänään ihmisten aikaan vaikka sitten mikä tulis.:unsure:
Mulla on vähän sellainen ongelma omien unihäiriöideni kanssa, että mä olen todella huono nukkumaan päikkäreitä. Siis semmoisia lyhyitä pikaunia.
Yleensä aina on suuria vaikeuksia nukahtaa.
Ja kun nukahtaa niin sit onkin suuria vaikeuksia herätä.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Mulla on vähän sellainen ongelma omien unihäiriöideni kanssa, että mä olen todella huono nukkumaan päikkäreitä. Siis semmoisia lyhyitä pikaunia.
Yleensä aina on suuria vaikeuksia nukahtaa.
Ja kun nukahtaa niin sit onkin suuria vaikeuksia herätä.
Tuo on kanssa iso ongelma mulla....olo on ihan koomainen vieläkin, vaikka kuin yrittää herätä.
 
Mä herään aina monta kertaa yössä. Joskus valvon tunnin tai pari. Se haittaa jos on töihin meno. Aamulla olen töttöröö ja oikeestaan melkein koko työpäivän.
Juuh,mie herään 1-2 kertaa yö,klo 3-5 välillä yleensä,joskus saa unen päästä kiinni heti,välillä joutuu valvomaan tai herää klo 5-7 välillä ja menee aikaa taas ennen kuin nukahtaa ja kello soi just kun nukkuu hyvin. Inohttavaa tuo väsymys sitten :(
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Fantzu
Tuo on kanssa iso ongelma mulla....olo on ihan koomainen vieläkin, vaikka kuin yrittää herätä.
Joo, tiedän tunteen.
Mulla toi pätee kaikkeen nukkumiseen, että se koskee ihan samalla tavalla yöunia ja aamuheräämisiä.
Pahimmillaan on tullut valvottua kolme vuorokautta, sit nukuttua parikyt tuntia ja kun herää niin ei tiedä onko yö vai päivä ja mikä päivä.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä